Franciza dulce din sacul Moșului
O companie care activează în sectorul bancar românesc a cumpărat de sărbătorile de iarnă praline belgiene de lux Leonidas de 18.000 de euro din ciocolateriile omului de afaceri Ion Codreanu, scrie Ziarul Financiar. Conceptul Leonidas a fost adus prin franciză în țara noastră. Ion Codreanu este unul dintre cei doi reprezentanți ai brand-ului în România. Antreprenorul deține propria ciocolaterie în Piața Dorobanti și are doi parteneri francizați, unul în Piața Victoriei și încă unul în Brașov.
În luna decembrie, cele trei magazine au vândut praline belgiene de 100.000 euro, cele mai mari comenzi fiind de 18.000 şi 10.000 de euro, de la companii din sectorul bancar şi de 8.000 de euro de la o altă firmă din domeniul energetic.
„Faţă de anii trecuţi am remarcat, mai ales pe partea de corporate, că bugetele s-au alocat din timp, astfel încât primele comenzi le-am primit începând cu prima săptămână din luna noiembrie”, a declarat pentru ZF master francizorul Ion Codreanu.
Ciocolateria Leonidas Beller din Piata Dorobanti, deținută de Ion Codreanu, a fost deschisă la începutul anului 2009. Magazinul înregistrează o medie de 12 clienți pe zi, exceptând perioada Sărbătorilor de Iarnă când numărul acestora este chiar și de 10 ori mai mare. Doar 30% dintre cei care trec pragul ciocolateriei sunt consumatori autentici de ciocolată, restul de 70% oferind produsele Leonidas drept cadouri. ”Având în vedere aceste statistici este greu să stabilim care este cea mai consumată pralină. Ce pot spune sigur este că avem un anumit tip de clientelă, care a înțeles în ce constă conceptul Leonidas”, spune Ion Codreanu.
Toate magazinele Leonidas din întreaga lume se aprovizionează de la aceeași fabrică, aflată în Belgia și toate comercializează aceleași tipuri de praline.
Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
După consolidarea poziției în retailul de flori online (B2C), Grupul Floria se focusează pe dezvoltarea vânzărilor B2B.
În ţările din fosta Iugoslavie franciza este la început de drum, însă în ultimii ani a parcurs un traseu ascendent, spune Igor Bogojevic, Director General PROFIT system Serbia.
Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.