CarmOlimp a intrat în marile rețele de retail

CarmOlimp operează peste 60 de unități în franciză.
Miercuri
30.05.2012
Compania CarmOlimp a semnat pentru anul 2012 contracte în valoare de 8 milioane de euro cu lanțurile internaționale de retail.
 

Mega Image și Metro se numără printre retailerii care au încheiat contracte cu producătorul brașovean, prezent de peste 18 ani în industria locală a cărnii. Contractele sunt un acord pentru distribuirea produselor CarmOlimp - carne ambalată în ATM (atmosferă protectoare la gramaj fix) și lapte - în rețelele de magazine. Producătorul vizează pentru acest an deschiderea a 30 de magazine proprii și în franciză, precum și începerea exportului de mezeluri în Ungaria, notează capital.ro. În prezent, la nivel internațional, compania este activă pe piețele din Italia și Spania.

Reprezentanții CarmOlimp estimează pentru anul 2012 o creștere cu 20% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul trecut, potrivit capital.ro. Aceeași sursă notează că producătorul deține 60% din piața de ATM. CarmOlimp produce în medie 30.000 de caserole de carne ambalată în ATM pe zi și oferă produselor un termen de valabilitate de minimum 11 zile.

CarmOlimp a investit peste 200.000 de euro pentru dezvoltarea sectorului de restaurante, scrie horeca.ro. Compania deține două restaurante. Cel mai nou dintre acestea se numește ”Paradis by CarmOlimp” și se află în centrul istoric din Brașov. Celălalt restaurant a fost deschis în orașul Victoria, în urmă cu 7 ani.

CarmOlimp este unul dintre cei mai mari furnizori de carne proaspătă ambalată în ATM de pe piața locală, pentru reţelele Penny Market, Lidl, Cora, Mega Image, şi Metro. Compania controlează tot lanţul de producţie. Carnea ambalată provine de la animalele crescute în fermele proprii sau în cele partenere.

În prezent, CarmOlimp operează 50 de magazine proprii și peste 60 de unități în franciză. Pornită în anul 1993 ca o afacerea de familie, compania este deținută de familia Olimpiu și Carmen Șoneriu.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015