CarmOlimp a intrat în marile rețele de retail

Mega Image și Metro se numără printre retailerii care au încheiat contracte cu producătorul brașovean, prezent de peste 18 ani în industria locală a cărnii. Contractele sunt un acord pentru distribuirea produselor CarmOlimp - carne ambalată în ATM (atmosferă protectoare la gramaj fix) și lapte - în rețelele de magazine. Producătorul vizează pentru acest an deschiderea a 30 de magazine proprii și în franciză, precum și începerea exportului de mezeluri în Ungaria, notează capital.ro. În prezent, la nivel internațional, compania este activă pe piețele din Italia și Spania.
Reprezentanții CarmOlimp estimează pentru anul 2012 o creștere cu 20% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul trecut, potrivit capital.ro. Aceeași sursă notează că producătorul deține 60% din piața de ATM. CarmOlimp produce în medie 30.000 de caserole de carne ambalată în ATM pe zi și oferă produselor un termen de valabilitate de minimum 11 zile.
CarmOlimp a investit peste 200.000 de euro pentru dezvoltarea sectorului de restaurante, scrie horeca.ro. Compania deține două restaurante. Cel mai nou dintre acestea se numește ”Paradis by CarmOlimp” și se află în centrul istoric din Brașov. Celălalt restaurant a fost deschis în orașul Victoria, în urmă cu 7 ani.
CarmOlimp este unul dintre cei mai mari furnizori de carne proaspătă ambalată în ATM de pe piața locală, pentru reţelele Penny Market, Lidl, Cora, Mega Image, şi Metro. Compania controlează tot lanţul de producţie. Carnea ambalată provine de la animalele crescute în fermele proprii sau în cele partenere.
În prezent, CarmOlimp operează 50 de magazine proprii și peste 60 de unități în franciză. Pornită în anul 1993 ca o afacerea de familie, compania este deținută de familia Olimpiu și Carmen Șoneriu.
(E.C.)
Articole citite

Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.