Master în frumusețe

Milioane de femei din întreaga lume se bucură de serviciile oferite de BodyConcept și DepilConcept. Cum crezi că vor întâmpina româncele, cunoscute pentru frumusețea lor, aceste două concepte?
Când am venit pentru prima oară în România am confirmat frumusețea româncelor și grija acestora pentru felul în care arată. Așadar, consider că BodyConcept și DepilConcept pot să aibă un rol important în furnizarea de servicii profesionale de înfrumusețare pe piața românească. Vom aduce cele mai moderne echipamente și cele mai eficiente tratamente.
BodyConcept are o istorie de 9 ani pe piața înfrumusețării. Care au fost cele mai importante momente din evoluția brand-ului? Dar în cazul DepilConcept?
Pe parcursul celor 9 ani, au fost marcate mai multe etape importante în istoricul BodyConcept. Am fost întotdeauna preocupați de calitatea serviciilor și astfel am ajuns lider de piață în Portugalia: după 3 ani aveam peste 30 de unități deschise. În anul 2007 am înțeles că este nevoie și de un brand care să ofere servicii optime pentru îndepărtarea părului și am creat DepilConcept- servicii profesionale de îndepărtare a părului la prețuri accesibile. La numai 2 ani de la lansarea acestui concept aveam deja 25 de unități în Portugalia.
În 2011 am decis să ne extindem pesre granițe și am început expansiunea în Polonia, Brazilia, Cehia, Elveția, Cape Verde. În prezent avem peste 25 de unități pe 3 continente și după ce am efectuat o serie de studii de piață, considerăm că România este una dintre cele mai interesante piețe pentru aceste două brand-uri și căutăm un master francizor.
Care sunt cele mai importante avantaje pe care le oferiți francizaților?
Consider că cel mai important avantaj este un look profesionist într-o piață tipic neprofesionistă. Bineînțeles, avem o serie de avantaje importante pentru francizații noștri, cum ar fi: diverse manuale de franciză (Identitate Corporatistă, Dezvoltarea Inițială, Management, Tehnic, Master Francizor), management pentru partea de software, un puternic training inițial (o săptămână în Lisabona, o săptămână în Ioco), plan anual de marketing (FMA Londra, aprilie 2014), conversații de consiliere săptămânale, rapoarte de activitate zilnice, săptămânale și lunare, francizații pot achiziționa licența master după 1 an.
Ce planuri aveți pentru expansiunea celor 2 brand-uri, atât în România cât și la nivel internațional?
Scopul nostru principal este să găsim un master francizor (sau francizați) în România, în condițiile în care piața cere servicii profesionale. După ce vom deschide primele unități, vom putea arăta cu ușurință candidaților interesați că cele 2 concepte sunt unice. Scopul nostru este să devenim lideri în România pe această piață. La nivel internațional, în 2014 vrem să ne dezvoltăm în alte două noi țări.
Articole citite

Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
Deținătorul francizelor BodyConcept și DepilConcept a semnat contracte cu noi parteneri în Marea Britanie și în Italia.
Cu o experienţă de 9 ani, rezultatele Body Concept sunt uşor de remarcat la nivel internaţional datorită succesului de care se bucură întreaga reţea de înfrumuseţare.
La Mulţi Ani! Un An Nou prosper, cu multe împliniri şi realizări vă urează echipa Franchising.info.ro!
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca
Mişcări în franciză
Investitiile mari sa nu fie recuperate intr-un timp scurt pentru ca se umbla la preturi si aunci PA clientela
Cum ştergi ceva ce nu poate fi şters?
Totul este foarte serios va asigur