"Nu lucrăm pentru a fi premiați. Premiile obținute sunt doar o consecință secundară a muncii noastre. Ne concentrăm atenția în oferirea unor servicii optime clienților și în sprijinul constant acordat francizaților"- Alexandre Duque Lourenço - GrupoConcept.
Miercuri
18.06.2014
Alexandre Duque Lourenço vrea să ajungă lider pe piața serviciilor de înfrumusețare din România cu 2 concepte revoluționare: BodyConcept & DepilConcept.
 

Milioane de femei din întreaga lume se bucură de serviciile oferite de BodyConcept și DepilConcept. Cum crezi că vor întâmpina româncele, cunoscute pentru frumusețea lor, aceste două concepte?
Când am venit pentru prima oară în România am confirmat frumusețea româncelor și grija acestora pentru felul în care arată. Așadar, consider că BodyConcept și DepilConcept pot să aibă un rol important în furnizarea de servicii profesionale de înfrumusețare pe piața românească. Vom aduce cele mai moderne echipamente și cele mai eficiente tratamente.

 

BodyConcept are o istorie de 9 ani pe piața înfrumusețării. Care au fost cele mai importante momente din evoluția brand-ului? Dar în cazul DepilConcept?
Pe parcursul celor 9 ani, au fost marcate mai multe etape importante în istoricul BodyConcept. Am fost întotdeauna preocupați de calitatea serviciilor și astfel am ajuns lider de piață în Portugalia: după 3 ani aveam peste 30 de unități deschise. În anul 2007 am înțeles că este nevoie și de un brand care să ofere servicii optime pentru îndepărtarea părului și am creat DepilConcept- servicii profesionale de îndepărtare a părului la prețuri accesibile. La numai 2 ani de la lansarea acestui concept aveam deja 25 de unități în Portugalia.

În 2011 am decis să ne extindem pesre granițe și am început expansiunea în Polonia, Brazilia, Cehia, Elveția, Cape Verde. În prezent avem peste 25 de unități pe 3 continente și după ce am efectuat o serie de studii de piață, considerăm că România este una dintre cele mai interesante piețe pentru aceste două brand-uri și căutăm un master francizor.

Care sunt cele mai importante avantaje pe care le oferiți francizaților?
Consider că cel mai important avantaj este un look profesionist într-o piață tipic neprofesionistă. Bineînțeles, avem o serie de avantaje importante pentru francizații noștri, cum ar fi: diverse manuale de franciză (Identitate Corporatistă, Dezvoltarea Inițială, Management, Tehnic, Master Francizor), management pentru partea de software, un puternic training inițial (o săptămână în Lisabona, o săptămână în Ioco), plan anual de marketing (FMA Londra, aprilie 2014), conversații de consiliere săptămânale, rapoarte de activitate zilnice, săptămânale și lunare, francizații pot achiziționa licența master după 1 an.

Ce planuri aveți pentru expansiunea celor 2 brand-uri, atât în România cât și la nivel internațional?
Scopul nostru principal este să găsim un master francizor (sau francizați) în România, în condițiile în care piața cere servicii profesionale. După ce vom deschide primele unități, vom putea arăta cu ușurință candidaților interesați că cele 2 concepte sunt unice. Scopul nostru este să devenim lideri în România pe această piață. La nivel internațional, în 2014 vrem să ne dezvoltăm în alte două noi țări.

 

 


/5/
Vezi mai multe