Franciza „La Doi Paşi” se extinde în România

Franciza „La Doi Paşi” le permite proprietarilor de magazine să-şi păstreze independenţa financiară şi operaţională pe durata colaborării.
Marţi
05.06.2012
Reţeaua „La Doi Paşi”, lansată în martie 2012 de METRO Cash&Carry, reuneşte 200 de magazine în toată ţara.
 

În zona de nord a României au fost deschise cele mai multe magazine „La Doi Paşi”, respectiv 70 de unităţi, fiind urmată de regiunea de vest cu 68 de magazine şi zona de sud, cu 62 de magazine, potrivit unui comunicat al METRO Cash&Carry, citat de wall-street.ro. Fiecare magazin poartă însemnele francizei şi este amenajat conform standardelor stabilite de specialiştii retailerului.

Programul este destinat micilor comercianţi independenţi din comerţul tradiţional. Francizorul le oferă acestora cursuri de instruire, consultanţă pe toată perioada desfăşurării parteneriatului şi asistenţă în programele de marketing. Franciza „La Doi Paşi” le permite proprietarilor de magazine să-şi păstreze independenţa financiară şi operaţională pe durata colaborării.

Francizaţii nu trebuie să plătească iniţial o taxă de franciză, potrivit zf.ro. Ei contribuie în fiecare lună cu 500-600 lei. Banii sunt utilizaţi pentru printarea pliantelor de promovare şi pentru alte acţiuni de marketing. Retailerii parteneri în proiectul „La Doi Paşi” nu sunt obligaţi să se aprovizioneze doar de la METRO.

Proiectul „La Doi Paşi” este al doilea lansat de germanii de la METRO Cash&Carry în ultimii doi ani, odată cu revenirea lui Dusan Wilms la conducerea companiei. Acesta a lansat şi proiectul METRO Punct - magazine cu o suprafaţă de circa 2.000-3.000 metri pătraţi, de câteva ori mai mici decât cele clasice.

Retailerul METRO Cash&Carry, parte a grupului METRO AG, este prezent în 30 de ţări cu peste 700 de magazine cash&carry (cu vânzare en-gros, pe baza unei legitimaţii de client). Retailerul german controlează în România o reţea formată din 32 de magazine – 26 clasice şi 6 Punct.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015