Franciza din lumea salatelor
Șase tineri antreprenori din Cluj, Mureș și Sălaj au exploatat subiectul alimentației sănătoase. În doar 24 de luni, SaladBox, brand-ul dezvoltat de aceștia, a ajuns la o reţea de 25 de unităţi în toată ţara şi 250 de angajaţi, scrie Ziarul Financiar. „SaladBox s-a născut din dorinţa de a oferi o alternativă mâncării de tip fastfood", a declarat pentru ZF Dan Isai, unul dintre acționarii lanțului de restaurante.
„Salata ca produs principal este o noutate, dar în acelaşi timp şi o necesitate în România, având momentan un «tiraj» de peste 170.000 de salate vândute lunar, 25.000 de supe cremă şi multe produse complementare", spune Dan Isai.
Brandul SaladBox este controlat prin patru firme: Salad Box, Bio Box, Strident Team SRL-D şi Emma Salad SRL-D. Ultima este cea care deţine primul punct de lucru al acestui brand în lulius Mall din Cluj-Napoca şi drepturile privind francizarea brandului.
Investiţia iniţială pentru primul punct, mai mic ca dimensiuni, a fost de aproximativ 20.000 de euro situat în lulius Mall Cluj-Napoca. în prezent, SaladBox este prezent în 25 de locaţii din13 oraşe, dintre care 12 în franciză. în Bucureşti, compania are restaurante în mallurile Promenada şi Afi Cotroceni. Celelalte orașe în care este prezent brand-ul sunt Alba-Iulia, Arad, Baia Mare, Constanța, Iaşi, Ploieşti, Oradea şi Timişoara.
Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?