Meniul restaurantelor SaladBox oferă produse precum salate din legume cu diferite sortimente de carne, supe cremă, deserturi, fresh-uri sau limonade. Compania îți oferă și posibilitatea să-ți creezi singur salata cu peste 30 de ingrediente.
Miercuri
25.06.2014
O rețea de 25 de restaurante, dintre care 12 sunt operate în sistem de franciză, vinde peste 170.000 de salate lunar.
 

Șase tineri antreprenori din Cluj, Mureș și Sălaj au exploatat subiectul alimentației sănătoase. În doar 24 de luni, SaladBox, brand-ul dezvoltat de aceștia, a ajuns la o reţea de 25 de unităţi în toată ţara şi 250 de angajaţi, scrie Ziarul Financiar. „SaladBox s-a născut din dorinţa de a oferi o alternativă mâncării de tip fastfood",  a declarat pentru ZF Dan Isai, unul dintre acționarii lanțului de restaurante.  

 „Salata ca produs principal este o noutate, dar în acelaşi timp şi o necesitate în România, având momentan un «tiraj» de peste 170.000 de salate vândute lunar, 25.000 de supe cremă şi multe produse complementare", spune Dan Isai.

Brandul SaladBox este controlat prin patru firme: Salad Box, Bio Box, Strident Team SRL-D şi Emma Salad SRL-D. Ultima este cea care deţine primul punct de lucru al acestui brand în lulius Mall din Cluj-Napoca şi drepturile privind francizarea brandului.

Investiţia iniţială pentru primul punct, mai mic ca dimensiuni, a fost de aproximativ 20.000 de euro situat în lulius Mall Cluj-Napoca. în prezent, SaladBox este prezent în 25 de locaţii din13 oraşe, dintre care 12 în franciză. în Bucureşti, compania are restaurante în mallurile Promenada şi Afi Cotroceni. Celelalte orașe în care este prezent brand-ul sunt Alba-Iulia, Arad, Baia Mare, Constanța, Iaşi, Ploieşti, Oradea şi Timişoara.

 


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015