Cel mai de succes produs fast-food
Lanțul american de restaurante, specializat în mâncare mexicană, a vândut Doritos Locos Tacos în 100 de milioane de bucăți în doar 10 săptămâni, scrie businessinsider.com. Reprezentanții Taco Bell susțin că lansarea Doritos Locos Tacos reprezintă cel mai mare succes înregistrat în cei 50 de ani de activitate ai companiei, depășind performanțele altui preparat cunoscut, Crunchwrap Supreme.
Doritos Locos Tacos are la bază o lipie făcută din Nacho Cheese Doritos Cheeps în care sunt puse următoarele ingrediente: carne de vită, brânză Cheddar, smântână cu un conținut redus de grăsime, salată și roșii.
Pentru comparație, McDonald's a vândut primii 100 de milioane de burgeri în anul 1958, la 18 ani de la inaugurarea primului local și la 3 ani după ce Ray Krok deschidea prima franciză McDonald's.
Succesul Doritos Locos Tacos se reflectă și în rezultatele financiare ale companiei care a raportat o creștere cu 6% a vânzărilor în primul trimestru al anului 2012, adică în perioada în care produsul fast-food a ajuns în magazine.
Taco Bell face parte din portofoliul Yum!Brands care deține și brand-urile KFC și Pizza Hut, prezente și în România. În țara noastră, lanțul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licența fiind acordată în 1997 companiei US Food Network, controlată de omul de afaceri Gabriel Popoviciu. Francizele Pizza Hut şi PHD sunt operate prin firma American Restaurant System.
(E.C.)
Articole citite
Franciză inovatoare pe piața dulciurilor
/06.10.2025
Yammy Way este o franciză inovatoare, care și-a demostrat deja eficiența pe piața românească, prin magazinele sale ce transformă cumpărarea de dulciuri într-o experiență pe care vrei să o repeți.
În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cele mai citite
O afacere care cucerește piața
/12.12.2025
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.