Doritos Locos Tacos este unul dintre cele mai neobișnuite produse din meniurile fast-food-urilor din Statele Unite ale Americii.
Joi
07.06.2012
Un produs fast-food din portofoliul Taco Bell a stabilit un nou record în vânzări.
 

Lanțul american de restaurante, specializat în mâncare mexicană, a vândut Doritos Locos Tacos în 100 de milioane de bucăți în doar 10 săptămâni, scrie businessinsider.com. Reprezentanții Taco Bell susțin că lansarea Doritos Locos Tacos reprezintă cel mai mare succes înregistrat în cei 50 de ani de activitate ai companiei, depășind performanțele altui preparat cunoscut, Crunchwrap Supreme.

Doritos Locos Tacos are la bază o lipie făcută din Nacho Cheese Doritos Cheeps în care sunt puse următoarele ingrediente: carne de vită, brânză Cheddar, smântână cu un conținut redus de grăsime, salată și roșii.

Pentru comparație, McDonald's a vândut primii 100 de milioane de burgeri în anul 1958, la 18 ani de la inaugurarea primului local și la 3 ani după ce Ray Krok deschidea prima franciză McDonald's.

Succesul Doritos Locos Tacos se reflectă și în rezultatele financiare ale companiei care a raportat o creștere cu 6% a vânzărilor în primul trimestru al anului 2012, adică în perioada în care produsul fast-food a ajuns în magazine.

Taco Bell face parte din portofoliul Yum!Brands care deține și brand-urile KFC și Pizza Hut, prezente și în România. În țara noastră, lanțul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licența fiind acordată în 1997 companiei US Food Network, controlată de omul de afaceri Gabriel Popoviciu. Francizele Pizza Hut şi PHD sunt operate prin firma American Restaurant System.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015