Carrefour adaugă pe hartă 4 magazine de proximitate în regim franciză

Carrefour România anunță deschiderea a 4 magazine de proximitate în franciză, în județul Bistrița Năsăud: Express Alma Florilor, Express Alma Andrei Mureșanu, Express Alma Împăratul Traian, Contact Alma Lechința
Luni
01.09.2014
La începutul toamnei retailerul francez reia expansiunea în sistem de franciză. Zona vizată: nord-vestul României.
 

Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețelele Express și Contact a 4 magazine de proximitate în franciză, în județul Bistrița Năsăud: Express Alma Florilor, Express Alma Andrei Mureșanu, Express Alma Împăratul Traian, în orașul Bistrița și Contact Alma Lechința în comuna Lechința.

În acest moment, rețeaua „Express” numără 47 de magazine, dintre care 10 unități în orașul Brașov, o unitate în Galați, trei unități în Giurgiu, o unitate în Satu Mare, trei unități în Bistrița și 29 în București și Ilfov. Express combină profesionalismul angajaților și calitatea produselor cu care te-ai obișnuit în magazinele Carrefour, cu rapiditatea de cumpărare și caracterul personal al unui magazin de proximitate.

În acest moment, rețeaua „Contact” numără 7 magazine după cum urmează: câte o unitate în  Hărman (judeţul Braşov), Mizil (judeţul Prahova), Iveşti (judeţul Galaţi), Hârşova (judeţul Constanţa), Feteşti (judeţul Ialomiţa), Pechea (judeţul Galaţi) și Lechința (județul Bistrița Năsăud). Magazinele Contact prezintă o ofertă variată, cu o sortimentație restrânsă pe categorii de produse. Spre deosebire de Express, acest nou format de magazin include și produse nonalimentare, după modelul „magazinului universal”.

Conceptul de franciză propus de către Carrefour România permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o rețea de magazine să păstreze, să administreze și să își dezvolte această afacere. Afacerea este în continuare condusă de către proprietarul acesteia care este asistat în gestionarea magazinului de către Carrefour România. "Scopul Carrefour este acela de a menține specificitatea fiecărui comerț de proximitate, respectând rezultatul anilor de experiență a partenerilor săi și adăugând elementele Express și Contact distinctive pentru a întări și dezvolta ceea ce există deja. Nu creăm m² noi de comerț de proximitate modern care să asfixieze comerțul deja existent, ci sprijinim ceea ce exista deja", informează un comunicat de presă al retailerului.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015