Următoarea destinaţie eMag: Polonia

"Transferul de acțiuni va reprezenta o nouă provocare pentru noi, vom aduce lângă echipa eMAG o echipă performantă, cu o foarte bună cunoaștere a pieței locale"- Sorin Ionescu, vicepreședinte și director de dezvoltare internațională eMag.
Vineri
09.01.2015
Cel mai mare retailer online din România atacă o piaţă e-commerce estimată la 4 miliarde de euro.
 

După ultimul Black Friday din acest an, când o serie de români norocoşi au avut ocazia să-şi cumpere electrocasnice, smartphone-uri şi smart tv-uri cu preţuri între 2 şi 10 lei, probabil au mai rămas foarte puţini români care să nu fi auzit de eMag. Cel mai mare retailer online din România a anunţat într-un comunicat de presă că va intra pe piaţa din Polonia, prin preluarea retailerului polonez Agito.

Astfel, eMag va avea acces la o nouă piaţă de e-commerce, estimată la o valoare de 4 miliarde de euro. În prezent, accesăm, datorită celor trei piețe în care ne desfășurăm activitatea deja – România, Bulgaria și Ungaria – o bază de peste 36 de milioane de clienți. Acum intrăm într-o țară mare din regiune, cu aproape 39 de milioane de locuitori, cu o piață de ecommerce estimată la 4 miliarde de euro și cu un potențial mare de creștere", a declarat într-un comunicat de presă Sorin Ionescu, vicepreședinte și director de dezvoltare internațională eMag.

Agito a fost lansat în anul 2002, ca magazin online de electronice şi electrocasnice şi a devenit în scurt timp unul dintre cei mai puternici jucători din piaţa e-commerce din Polonia. În anul 2008, compania a ocupat poziţia a 2-a în topul "Deloitte Technology Fast 50".

Preluarea Agito, respectiv transferul de acţiuni între cele două companii, se va concretiza odată cu primirea aprobării din partea Consiliului Concurenţei şi Protecţia Consumatorului din Polonia.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015