Vodafone oferă francizaţilor acces la know-how-ul, sistemele, aplicaţiile, standardele de imagine Vodafone şi la programele de pregătire pentru personalul de vânzări.
Marţi
24.02.2015
Marii operatori de telefonie mobilă au ales dezvoltarea în sistem de franciză pentru a ajunge în toate colţurile ţării.
 

Cea mai recentă deschidere a unui magazin de telefonie mobilă în sistem de franciză a fost anunţată de Vodafone România. Compania a deschis primul magazin în sistem de franciză din Buzău, pe Bulevardul Unirii, una dintre cele mai populare zone din oraş. Noul magazin are o suprafaţă de aproximativ 110 metri pătraţi şi îşi aşteaptă clienţii cu o serie de promoţii la abonamente, telefoane şi tablete în Luna Mărţişorului.

"Ne face plăcere să deschidem prima franciză Vodafone din Buzău şi să construim împreună cu parteneri regional şi acest model de business, ce îmbină experienţa de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciză", a declarat Florian Georgescu, Regional Director, Consumer Market NE Vodafone România.

Programul de Franciză Vodafone a fost lansat în anul 2013 şi este un model de business ce îmbină experienţa de retail Vodafone cu entuziasmul şi implicarea partenerilor francizaţi. Magazinele din acest sistem au aceleaşi standarde de imagine cu magazinele Vodafone şi un nivel ridicat de calitate a serviciilor prestate. Vodafone oferă francizaţilor acces la know-how-ul, sistemele, aplicaţiile, standardele de imagine Vodafone şi la programele de pregătire pentru personalul de vânzări.

Şi unul dintre cei mai importanţi concurenţi Vodafone din ţara noastră, Orange, dezvoltă un program de franciză pe piaţa locală, dedicat antreprenorilor cu iniţiativă. Sistemul de franciză al operatorului de telefonie mobilă a fost lansat în aprilie 2009.   


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015