Prăjiturile la mare căutare
ANA Pan a anunțat vânzări record în săptămâna de dinaintea Sărbătorilor Pascale, cu o cifră totală de vânzări ce se ridică la 7% din vânzările anuale, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Acest rezultat cumulează vânzările din magazinele proprii cu cele realizate prin punctele de distribuție din cadrul retailerului Mega Image și cu vânzările online, prin intermediul magazinului electronic propriu.
În medie, la majoritatea magazinelor, vânzările din săptămâna dinaintea Paștelui sunt de cel puțin 3 ori mai mari decât într-o săptămână obișnuită. În săptămâna de dinaintea Paștelui s-au vândut peste 13,000 cozonaci și 7,000 bucăți de pască, cu 16% mai mult decât în perioada similară a anului 2014 și cu 54% mai mult decât în 2013. Clienții sunt tot mai atrași de produsele dietetice pe care ANA Pan le-a dezvoltat în ultimii ani, tendință ce s-a făcut remarcată și în selecția produselor tradiționale de Paște.
„La aniversarea a 25 de ani de ANA Pan, mă bucur să constat că avem în spate o frumoasă tradiție, un renume solid și două generații de clienți care și-au aniversat cele mai frumoase momente cu produse ANA Pan! Pentru următorii 25 de ani ne propunem să creștem cât alții în 50 și să devenim numărul 1 în produse de patiserie și cofetărie tradiționale românești” a declarat Alexandra Copos, CEO & Chairwoman of the Board, care a preluat conducerea companiei ANA Pan in 2013.
ANA PAN este cel mai important lanț de cofetărie, patiserie și panificație din București. Prima cofetărie Ana a fost deschisă în toamna anului 1990 de George şi Mihaela Copos. În 1994, din prima cofetărie Ana s-a dezvoltat Ana Pan, societate pe acţiuni cu capital integral privat, care are ca domeniu de activitate fabricarea şi comercializarea produselor de cofetărie, patiserie şi panificaţie. În noiembrie 2007, compania a lansat sistemul de franciză de distribuţie.
În prezent, rețeaua de magazine ANA Pan numără 12 magazine și 6 Shop in Shop în parteneriat cu Mega Image. În paralel cu acestea, ANA Pan a lansat și un magazin online unde se pot lansa comenzi de torturi pentru orice ocazie, platouri aniversare, cozonaci și produse de sezon.
În noiembrie 2014 a fost lansată, sub brandul ANA Pan, ANA Baking Co, o cafenea-concept cu atmosferă de inspirație new-yorkeză ce servește un mix de produse proaspete de patiserie, cofetărie și mâncare „on-the-go”, pentru orice moment al zilei, perfecte pentru toți aceia care își desfășoară activitatea zilnică în viteză dar care caută și apreciază calitatea și diversitatea.
Articole citite
Franciză inovatoare pe piața dulciurilor
/06.10.2025
Yammy Way este o franciză inovatoare, care și-a demostrat deja eficiența pe piața românească, prin magazinele sale ce transformă cumpărarea de dulciuri într-o experiență pe care vrei să o repeți.
În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cele mai citite
O afacere care cucerește piața
/12.12.2025
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Industria fitness înregistrează o creștere fără precedent, cea mai dinamică tehnică, Pilates, fiind cea mai reprezentativă și atractivă în sistemul de franciză.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.