Cum te ajută cel mai mic instrument de marketing

Cartea de vizită este acea bucățică de hârtie care te reprezintă în fața actualilor sau viitorilor parteneri, clienți sau colaboratori. Este indicat ca în momentul începerii unei întâlniri de afaceri, cartea de vizită să fie oferită tuturor celorlalți participanți. Bineînțeles că poți avea succes și fără să înmânezi persoanei din fața ta această mică bucată de hârtie, însă te vei simți inconfortabil dacă un partener îți dă cartea lui de vizită, iar tu nu poți face un gest reciproc.
Cartea de vizită influențează alături de ținută, mimică, gesturi, tonul vocii, comportament și atitudine crearea primei imagini despre o companie și angajații acesteia. În afaceri imaginea trebuie să fie impecabilă, până la cel mai mic detaliu, așa că fii foarte atent la cărțile de vizită care te reprezintă. Acestea trebuie să inspire în primul rând calitate și bun gust.
Aspectul cărții de vizită- alege o grafică simplă și elegantă
Îți poți crea singur propria carte de vizită cu ajutorul a numeroase programe de design sau poți apela la serviciile unei firme specializate, de unde poți alege dintr-o multitudine de template-uri. Alege un look profesional, fără desene, cu o grafică simplă și elegantă. Este recomandat să alegi un format color însă nu exagera cu nuanțele. Folosește doar câteva culori, în general cele cuprinse în logo-ul firmei.
Conținutul cărții de vizită- doar informații relevante
Cartea de vizită este folosită ca un instrument publicitar de aceea este bine să conțină doar informații relevante: numele tău, numele și logo-ul companiei, funcția pe care o deții în cadrul companiei, date de identificare: adresa companiei, număr de telefon și fax, adresa de email, adresa web. Dacă ai mai multe prenume, nu este nevoie să le scrii pe toate- include-l doar pe cel mai utilizat dintre ele.
Cum înmânezi cartea de vizită
Este indicat ca toate cărțile de vizită să fie păstrate într-un recipient special, nu în buzunar, portofel sau în ambalajul în care au fost livrate de la tipografie. Oferă cartea de vizită cu un gest scurt, hotărât, însă fără a invada spațiul personal al partenerului de discuție. Dacă la toate acestea adaugi și un zâmbet politicos, efectul creat va fi și mai puternic.
Cum primești o carte de vizită
Atunci când primești o carte de vizită studiaz-o cu atenție pentru câteva secunde. Poți chiar să faci câteva remarci politicoase pe tema celor înscrise pe aceasta pentru a-ți manifesta interesul față de interlocutorul tău. Ține cartea de vizită pe masă pe toată durata întâlnirii pentru a nu încurca numele și funcția persoanei din fața ta, dar fii însă foarte atent să nu uiți acolo cartea de vizită. La sfârșitul întâlnirii adaug-o cu eleganță în suportul special pentru cărțile de vizită.
Articole citite

Logo-ul este primul lucru care le vine în minte oamenilor despre un brand, motiv pentru care este important ca aceștia să îl rețină ca pe o aminitire pozitivă.
Chiar dacă multe dintre ele sunt „locuri în care nu se întâmplă nimic“, business-urile locale se pot dezvolta foarte bine şi în oraşele mici. Trebuie să fiţi doar mai atenţi la specificul fiecărei localităţi în parte şi mai ales la necesităţile locuitorilor. Publicaţia „Adevărul“ ne propune o trecere în revistă cu idei de afaceri în oraşe mici.
Ernst&Young a publicat raportul Women. Fast forward: The time for gender parity is now, care și-a propus să afle răspunsul la două întrebări: care sunt cele mai importante bariere în dezvoltarea profesională a femeilor şi care sunt elementele care le pot propulsa în carieră.
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
Jones Lang LaSalle a realizat un studiu care analizează extinderea şi prezenţa a 250 de retaileri internaţionali în peste 57 de pieţe comerciale importante. Citeşte pe ce loc se află Bucureştiul şi ce capitală ocupă poziţia fruntaşă.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start