De ce e bine să mergi la expozițiile de francize

Unii francizori aduc la expozițiile de francize aparatura pe care o folosesc.
Luni
21.05.2012
Evenimentele în care sunt promovate francizele aduc o serie de avantaje atât pentru vizitatori cât și pentru expozanți.
 

Vizitatorii/potențialii francizați
Cei care vizitează un târg/o expoziție de francize au contacte directe cu francizori români, master francizați, francizori externi, finanțiști, consultanți, oameni de afaceri, investitori și antreprenori din România și din străinătate.Ei beneficiază de expertiza unor specialiști în domeniu și pot participa la workshop-urile care se organizează în cadrul acestor evenimente.

Vizitatorii au ocazia să afle toate detaliile despre business-urile care îi interesează și pot compara mai multe idei de afaceri. Unii francizori aduc la expoziții chiar și aparatura pe care o folosesc. Cei interesați de afacerea respectivă au ocazia să testeze produse/servicii și să asiste la demonstrații practice.

Expozițiile de francize pot aduce și promoții și reduceri de preț pentru viitorii francizați.În urma informațiilor culese în cadrul acestor evenimente, a discuțiilor purtate cu francizori, specialiști dar și cu alți vizitatori, viitorii francizați își pot alege franciza potrivită în funcție de buget și competențe.

Francizorii

O expoziție de francize îi poate oferi unui francizor șansa de a-și crea/dezvolta propria rețea de franciză. În cadrul acestor evenimente aceștia își promovează serviciile și produsele proprii și pot analiza ofertele concurenței și categoriile de public interesate de afacerea lor.

De asemenea, ei interacționează cu alți oameni de afaceri, investitori și antreprenori din România și din străinătate și intră în contact cu reprezentanți ai mass-media de business.

Expozițiile de francize reprezintă o modalitate de promovare a afacerilor la cheie și pot fi un punct de plecare pentru cei care vor să-și deschidă propriul business.

(E.C.)

Articole citite

Ce face un logo să fie bun? /19.06.2022

Logo-ul este primul lucru care le vine în minte oamenilor despre un brand, motiv pentru care este important ca aceștia să îl rețină ca pe o aminitire pozitivă.

Idei de afaceri în oraşe mici /17.02.2015

Chiar dacă multe dintre ele sunt „locuri în care nu se întâmplă nimic“, business-urile locale se pot dezvolta foarte bine şi în oraşele mici. Trebuie să fiţi doar mai atenţi la specificul fiecărei localităţi în parte şi mai ales la necesităţile locuitorilor. Publicaţia „Adevărul“ ne propune o trecere în revistă cu idei de afaceri în oraşe mici.

Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii /03.02.2015

Ernst&Young a publicat raportul Women. Fast forward: The time for gender parity is now, care și-a propus să afle răspunsul la două întrebări: care sunt cele mai importante bariere în dezvoltarea profesională a femeilor şi care sunt elementele care le pot propulsa în carieră.

De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor /22.01.2015

Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.

Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri /06.01.2015

Jones Lang LaSalle a realizat un studiu care analizează extinderea şi prezenţa a 250 de retaileri internaţionali în peste 57 de pieţe comerciale importante. Citeşte pe ce loc se află Bucureştiul şi ce capitală ocupă poziţia fruntaşă.

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015