Sfaturi de la părintele marketingului
Profesorul Philip Kotler, supranumit părintele marketingului din lume, autor a cărților ”Principiile marketingului” și ”Managementul marketingului” a vizitat pentru a doua oară România la începutul lunii iunie. El a participat la trainingul certificat în Marketing 3.0, eveniment organizat de V+O Communication, Confident Public Relations și Choice Management & Consulting. Wall-street.ro a sintetizat cele mai importante sfaturi pe care profesorul le-a adresat celor câteva sute de manageri care s-au strâns la evenimentul organizat la Ateneul Român din București.
Cel mai bun moment de creștere al unei companii este atunci când concurenții își micșorează bugetele. Philip Kotler recomandă antreprenorilor să profite de turbulențele economice și să se dezvolte în țările în care sunt bani cum ar fi China, Brazilia, Rusia, India.
Investițiile în social media: Facebook, Twitter trebuie făcute treptat pentru a evita eșecul. Marketerii trebuie să schimbe modele de business prin inovație deoarece lumea este într-o continuă schimbare. De asemenea ei trebuie să dezvolte o relație armonioasă cu directorul financiar, văzut de Philip Kotler ca un dușman.
Părintele marketingului consideră că cel mai important lucru pentru un director de marketing este să fie empatic cu consumatorul doarece doar așa business-ul său va urma un traseu ascendent.Companiilor le este recomandat să se implice în acțiuni de responsabilitate socială și să-și facă brand-urile iubite. Numele brand-urilor trebuie să fie ușor de pronunțat și de recunoscut. Marketerii trebuie să fie la curent cu toate noutățile și să facă tot ce este posibil pentru clienții lor, adoptând modelul P&G- ”Totul este marketing”.
Wall-street.ro prezintă și ce secrete spune Philip Kotler că au companiile care au lansat branduri de success: interesele angajaților sunt aceleași, salariile directorilor generali sunt modeste, comunicarea cu top managementul este ușoară, angajații sunt pasionați de ceea ce fac, fluctuația de personal este mică, o cultură organizațională de care oamenii sunt mândri.
Philip Kotler este implicat în cercetarea și dezvolarea marketingului de mai bine de 55 de ani. Activitatea sa îl plasează pe poziția 11 în Top 50 cei mai mari gânditori de afaceri ai lumii. Asociația Americană de Marketing i-a oferit lui acestuia titlul de ”Marketing Educator Award”.
Articole citite

Logo-ul este primul lucru care le vine în minte oamenilor despre un brand, motiv pentru care este important ca aceștia să îl rețină ca pe o aminitire pozitivă.
Chiar dacă multe dintre ele sunt „locuri în care nu se întâmplă nimic“, business-urile locale se pot dezvolta foarte bine şi în oraşele mici. Trebuie să fiţi doar mai atenţi la specificul fiecărei localităţi în parte şi mai ales la necesităţile locuitorilor. Publicaţia „Adevărul“ ne propune o trecere în revistă cu idei de afaceri în oraşe mici.
Ernst&Young a publicat raportul Women. Fast forward: The time for gender parity is now, care și-a propus să afle răspunsul la două întrebări: care sunt cele mai importante bariere în dezvoltarea profesională a femeilor şi care sunt elementele care le pot propulsa în carieră.
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
Jones Lang LaSalle a realizat un studiu care analizează extinderea şi prezenţa a 250 de retaileri internaţionali în peste 57 de pieţe comerciale importante. Citeşte pe ce loc se află Bucureştiul şi ce capitală ocupă poziţia fruntaşă.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start