Forum Despre articol: Diva care vrea să cucerească România 68
Nimic de ziua indragostlor sau o sarbatorim ca la japonezi pana in martie si avem timp.Tot japonezii sarbatoresc in bai de ciocolata si ma intrebam cum pot sa risipeasca atata ciocolata cand altii o consuma cu patratelul
Eu sunt adepta bijuteriilor , dar prefer tinichelele pt ca le pot schimba mereu..:P
Diva care vrea să cucerească România
Amprenta crizei financiare se resimte încă în multe industrii. Totuși, în timpul acestui cutremur financiar, piața de bijuterii și accesorii s-a dezechilibrat foarte puțin. Așa numita teorie ”the effect of lipstick” confirmă faptul că în vremuri grele, pentru a-și schimba starea de spirit, consumatorii își permit luxul să-și cumpere mici atenții ieftine, cum ar fi bijuteriile sau produsele cosmetice. Clienții se orientează tot mai mult spre produsele care imită pietrele prețioase, iar bijuteriile fantezie au devenit o alternativă excelentă la bijuteriile scumpe, care sunt păstrate și purtate ”doar la ocazii”. Așa că, de ce nu zirconiu în loc de diamant?Alte categorii
Tematici
Comentarii
Utilizator
Comert 267
Servicii 256
- gastronomie 103
- educație 23
- frumuseţe şi fitness 16
- domenii diverse 112
- finante-banci 2
Altii 189
PROFIT system declară că nu este responsabil și nu interferează cu conținutul și modul de exprimare ale utilizatorilor de pe forum. Comentariile cu conținut de publicitate sau ostentativ și în contradicție cu principiile bunei maniere, vor fi eliminate.
Comentariile pot fi postate numai de către utilizatorii înregistrați. Adresa de IP a unei persoane ce postează un comentariu este vizibilă pentru toți utilizatorii. Un contul de utilizator poate fi blocat dacă acesta postează anunțuri comerciale sau comentarii obscene, indecente, calomniatoare care are au ca scop defăimarea unei persoane. Dacă vedeți un abuz, vă rugăm să ne contactați la: redactie@franchising.info.ro.
Administratorul organizează forumul în așa fel încât subiectele ce abordează teme similare sunt reunite și are grijă să actualizeze numele temelor abordate în conformitate cu informațiile noi postate.
Editorii își rezervă dreptul de a utiliza tot textul sau o parte din declarațiile postate pe forumul portalului Franchising.info.ro în articole ce pot fi publicate pe portal și Franchising.info.ro.