Forum Despre articol: Puterea brandului unei francize este inestimabilă 189

Puterea brandului unei francize este inestimabilă
Povestea Nicoletei Tatomir în decorul reţelei de cafenele Gloria Jean's Coffees începe în anul 2008, când a cumpărat prima cafenea, prin intermediul companiei Golden Coffee, înfiinţată de Anadolu Automobil ROM, importatorul mărcii Isuzu în România. Deşi a devenit francizat al reţelei într-o perioadă în care economia era din ce în ce mai afectată de criza financiară, a deschis în fiecare an o nouă unitate.Alte categorii
Tematici
Comentarii
Utilizator
Comert 267
Servicii 256
- gastronomie 103
- educație 23
- frumuseţe şi fitness 16
- domenii diverse 112
- finante-banci 2
Altii 189

PROFIT system declară că nu este responsabil și nu interferează cu conținutul și modul de exprimare ale utilizatorilor de pe forum. Comentariile cu conținut de publicitate sau ostentativ și în contradicție cu principiile bunei maniere, vor fi eliminate.
Comentariile pot fi postate numai de către utilizatorii înregistrați. Adresa de IP a unei persoane ce postează un comentariu este vizibilă pentru toți utilizatorii. Un contul de utilizator poate fi blocat dacă acesta postează anunțuri comerciale sau comentarii obscene, indecente, calomniatoare care are au ca scop defăimarea unei persoane. Dacă vedeți un abuz, vă rugăm să ne contactați la: redactie@franchising.info.ro.
Administratorul organizează forumul în așa fel încât subiectele ce abordează teme similare sunt reunite și are grijă să actualizeze numele temelor abordate în conformitate cu informațiile noi postate.
Editorii își rezervă dreptul de a utiliza tot textul sau o parte din declarațiile postate pe forumul portalului Franchising.info.ro în articole ce pot fi publicate pe portal și Franchising.info.ro.