Forum Despre articol: Se anunță un an bun pentru FitCurves 16

Mia 17.12.2014 *.193.230.193.34

233
Timpul liber,banii as mai adauga si dragostea...ne lipsesc aproape cu desavarsire...Ce-ar fi ca in timpul exercitiilor de intretinere sa poti comanda si un pranz la pachet pentru cei din jurul tau si imi place ideea combinarii cu medicina...vreau cam multe tot din cauza timpului

Iulian 17.12.2014 *.5-13-85-185.residential.rdsnet.ro

192

Asteptam un an mai bun in toate domeniile mai putin pentru turnatori

DIANA 28.12.2014 *.5-13-89-88.residential.rdsnet.ro

225

Mi as dori sa imi pot si eu permite un program de fitness de 30 min pe zi..dar lenea e cucoana mare...

frumuseţe şi fitness | 16.12.2014

Se anunță un an bun pentru FitCurves

Când intra pe piața românească, în anul 2009, FitCurves aducea un concept foarte bine primit de femeile care aveau puțin timp liber: programul de fitness de 30 de minute. La fel de bine credem că vor fi primite și planurile companiei pentru următoarele luni, cât și inovațiile aduse aparatelor de antrenament, atât de clienții clubului, cât și de antreprenorii care vor să-și deschidă un centru de fitness. Reprezentanții FitCurves anunță un 2015 cu multe inaugurări și echipamente noi pentru pachetele de franciză din țara noastră. ”În prima jumătate a anului viitor, din ianuarie până în mai, am programat o serie de inaugurări de centre, una dintre cele mai importante din istoria noastră, care sperăm că va motiva antreprenorii să se alăture rețelei noastre. Venim în întâmpinarea acestora și cu echipamente noi, care nu numai că un design modern, dar sunt și mai eficiente decât predecesoarele lor și suntem convinși că vor fi pe placul actualilor și viitorilor membri ai clubului”, a declarat Forgács Miklós, Managerul FitCurves, cel care se ocupă de dezvoltarea și coordonarea rețelei la nivel internațional. Strategia FitCurves se bazează pe îmbunătățiri continue, pentru a se adapta la cerințele tuturor clienților din centrele de fitness și pentru a le asigura acestora rezultate cât mai bune. În acest mod, compania primește cât mai multe recomandări, iar profitul acesteia rămâne pe un trend ascendent. ”Design-ul și inovațiile tehnologice, antrenamentele eficiente pe care le oferim clienților, care au rezultate vizibile, noile echipamente sunt doar câteva dintre avantajele pe care le oferim deopotrivă membrilor clubului și francizaților noștri”, spune Forgács Miklós, care a adăugat că noile echipamente din centre sunt mai rezistente și mai ușor de întreținut. În prezent, FitCurves deține în țara noastră două locații, deschise în sistem de franciză, ambele în București: una în zona Vitan și una în zona Ghencea. Antrenamentul oferit de centrele FitCurves, de 30 de minute, a fost pe placul româncelor cu un program aglomerat, atât datorită duratei scurte a acestuia, cât mai ales datorită eficienței. Antrenamentul se desfășoară astfel: 16 persoane coordonate de un antrenor sunt așezate în cerc, iar timp de jumătate de oră exercițiile fizice sunt combinate cu activități cardiovasculare, susținute cu ajutorul aparatelor hidraulice. Reprezentanții companiei vor să-și extindă rețeaua de centre din România, la 20 de unități. Sunt vizate orașele care au peste 20.000 de locuitori. Cei care vor să devină parteneri FitCurves de un spațiu de circa de 130-180 mp, de preferință în zonele cu trafic pietonal intens. Francizații FitCurves beneficiază de exclusivitate teritorială și de materiale de marketing și advertising. Mai multe informații despre istoria centrelor și despre beneficiile oferite francizaților găsiți în catalogul nostru de idei de afaceri.

Alte categorii

PROFIT system declară că nu este responsabil și nu interferează cu conținutul și modul de exprimare ale utilizatorilor de pe forum. Comentariile cu conținut de publicitate sau ostentativ și în contradicție cu principiile bunei maniere, vor fi eliminate.

Comentariile pot fi postate numai de către utilizatorii înregistrați. Adresa de IP a unei persoane ce postează un comentariu este vizibilă pentru toți utilizatorii. Un contul de utilizator poate fi blocat dacă acesta postează anunțuri comerciale sau comentarii obscene, indecente, calomniatoare care are au ca scop defăimarea unei persoane. Dacă vedeți un abuz, vă rugăm să ne contactați la: redactie@franchising.info.ro.

Administratorul organizează forumul în așa fel încât subiectele ce abordează teme similare sunt reunite și are grijă să actualizeze numele temelor abordate în conformitate cu informațiile noi postate.

Editorii își rezervă dreptul de a utiliza tot textul sau o parte din declarațiile postate pe forumul portalului Franchising.info.ro în articole ce pot fi publicate pe portal și Franchising.info.ro.