Se anunță un an bun pentru FitCurves

Când intra pe piața românească, în anul 2009, FitCurves aducea un concept foarte bine primit de femeile care aveau puțin timp liber: programul de fitness de 30 de minute. La fel de bine credem că vor fi primite și planurile companiei pentru următoarele luni, cât și inovațiile aduse aparatelor de antrenament, atât de clienții clubului, cât și de antreprenorii care vor să-și deschidă un centru de fitness. Reprezentanții FitCurves anunță un 2015 cu multe inaugurări și echipamente noi pentru pachetele de franciză din țara noastră.
”În prima jumătate a anului viitor, din ianuarie până în mai, am programat o serie de inaugurări de centre, una dintre cele mai importante din istoria noastră, care sperăm că va motiva antreprenorii să se alăture rețelei noastre. Venim în întâmpinarea acestora și cu echipamente noi, care nu numai că un design modern, dar sunt și mai eficiente decât predecesoarele lor și suntem convinși că vor fi pe placul actualilor și viitorilor membri ai clubului”, a declarat Forgács Miklós, Managerul FitCurves, cel care se ocupă de dezvoltarea și coordonarea rețelei la nivel internațional.
Strategia FitCurves se bazează pe îmbunătățiri continue, pentru a se adapta la cerințele tuturor clienților din centrele de fitness și pentru a le asigura acestora rezultate cât mai bune. În acest mod, compania primește cât mai multe recomandări, iar profitul acesteia rămâne pe un trend ascendent.
”Design-ul și inovațiile tehnologice, antrenamentele eficiente pe care le oferim clienților, care au rezultate vizibile, noile echipamente sunt doar câteva dintre avantajele pe care le oferim deopotrivă membrilor clubului și francizaților noștri”, spune Forgács Miklós, care a adăugat că noile echipamente din centre sunt mai rezistente și mai ușor de întreținut.
În prezent, FitCurves deține în țara noastră două locații, deschise în sistem de franciză, ambele în București: una în zona Vitan și una în zona Ghencea. Antrenamentul oferit de centrele FitCurves, de 30 de minute, a fost pe placul româncelor cu un program aglomerat, atât datorită duratei scurte a acestuia, cât mai ales datorită eficienței. Antrenamentul se desfășoară astfel: 16 persoane coordonate de un antrenor sunt așezate în cerc, iar timp de jumătate de oră exercițiile fizice sunt combinate cu activități cardiovasculare, susținute cu ajutorul aparatelor hidraulice.
Reprezentanții companiei vor să-și extindă rețeaua de centre din România, la 20 de unități. Sunt vizate orașele care au peste 20.000 de locuitori. Cei care vor să devină parteneri FitCurves de un spațiu de circa de 130-180 mp, de preferință în zonele cu trafic pietonal intens. Francizații FitCurves beneficiază de exclusivitate teritorială și de materiale de marketing și advertising. Mai multe informații despre istoria centrelor și despre beneficiile oferite francizaților găsiți în catalogul nostru de idei de afaceri.

Articole citite

Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon în orașul Otopeni.
Franciza Nomasvello, specializată în servicii de epilare definitivă și terapii faciale cu laser și IPL, caută parteneri pentru înființarea de noi centre în București și în alte orașe ale țării.
Dacă vrei să te alături unei firme internaționale care este numărul 1 în industria din care face parte, atunci cea mai bună opțiune este să alegi franciza Nomasvello.
Dana Vlăscianu este un adevărat exemplu de antreprenoriat. Până la 36 ani, ea a reușit să dezvolte cu succes un business de nișă în domeniul epilarii definitive
Franciză cu renume internațional, Nomasvello (No+Vello) are cel puțin un salon de înfrumusețare în multe dintre orașe și se dezvoltă în continuare.
Cele mai citite

Descoperirea abilităților pentru un viitor mai bun al copilului este dorința fiecărui părinte. Centrele Verbatoria, prin franciza care funcționează în peste 20 de țări, face tocmai acest lucru.
Franciza 5 to go crează partenerilor săi o nouă posibilitate de dezvoltare a afacerii, printr-o colaborare inedita cu Red Bull.
Un studiu publicat de o școală de afaceri din SUA a constatat că francizele sunt vândute cu sume mai mari decât firmele care funcționează în sistem comercial clasic.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Subiecte populare in Forum
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Buna Ziua Franciza nomasvello este o franciza mincinoasa care a folosit sloganul “peste 1200 de centre” la nivel mondial ceea ce este fals ca nu au mai mult de 300 de...
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial