Forum Despre articol: Filozofia relaţiilor cu clienţii 189


Daca implimentarea unui sistem CRM presupune surtarea la un minut intocmirea unui raport in loc de doua ore ce mai este mai mult decat minunat.Tot timpul ne plangem ca nu ne ajunge timpul .Relatiile cu clientii...mereu este loc si de mai bine
Filozofia relaţiilor cu clienţii
Costumer Relationship Management (Gestiunea Relaţiilor cu Clienţii), abreviat ca CRM, este instrumentul ideal pentru administrarea interacţiunilor companiei cu clienţii acesteia. De câţiva ani CRM sprijină în mod eficient activitatea comercianţilor şi a managerilor departamentelor de vânzări şi servicii clienţi.Alte categorii
Tematici
Comentarii
Utilizator
Comert 267
Servicii 256
- gastronomie 103
- educație 23
- frumuseţe şi fitness 16
- domenii diverse 112
- finante-banci 2
Altii 189

PROFIT system declară că nu este responsabil și nu interferează cu conținutul și modul de exprimare ale utilizatorilor de pe forum. Comentariile cu conținut de publicitate sau ostentativ și în contradicție cu principiile bunei maniere, vor fi eliminate.
Comentariile pot fi postate numai de către utilizatorii înregistrați. Adresa de IP a unei persoane ce postează un comentariu este vizibilă pentru toți utilizatorii. Un contul de utilizator poate fi blocat dacă acesta postează anunțuri comerciale sau comentarii obscene, indecente, calomniatoare care are au ca scop defăimarea unei persoane. Dacă vedeți un abuz, vă rugăm să ne contactați la: redactie@franchising.info.ro.
Administratorul organizează forumul în așa fel încât subiectele ce abordează teme similare sunt reunite și are grijă să actualizeze numele temelor abordate în conformitate cu informațiile noi postate.
Editorii își rezervă dreptul de a utiliza tot textul sau o parte din declarațiile postate pe forumul portalului Franchising.info.ro în articole ce pot fi publicate pe portal și Franchising.info.ro.