5 TO GO ESPRESSO
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Conceptul 5 to go Espresso un model inovator de franciză, care aduce formatul „to go“ la un nivel superior de accesibilitate, atât pentru antreprenori, cât și pentru consumatori. Totodată, are un meniu restrâns față de cel al unei cafenele standard, oferta concentrându-se pe produse pe bază de cafea, atât calde, cât şi reci, răcoritoare şi snacks, asigurând o experienţă rapidă şi completă pentru consumatori şi menţinând esenţa calităţii şi eficienţei care au consacrat brandul.
Un avantaj semnificativ este că rulota Espresso by 5 to go - echipată „la cheie“ și cu un cost redus de investiție - poate fi amplasată în locuri altfel greu accesibile, precum drumuri naţionale, parcări şi localităţi de mici dimensiuni, fiind uşor de adaptat diverselor contexte de utilizare.
Rulota este concepută pentru a funcţiona complet autonom, oferind flexibilitate pentru utilizare ad-hoc, de exemplu în cadrul unor evenimente stradale, fără a depinde de infrastructura locală, dar se poate conecta la apă şi curent electric pentru operare pe termen lung.
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
- Sortimentație selectată și adaptată conceptului
- Colaborare eficientă cu furnizorii 5 to go, selectați de francizor
- Pregătire personal înainte și după deschiderea locației
- Suport de marketing
- Deschidere de locație asistată de francizor și promovată în mod activ
- Marketing online și suport brand pe diverse canale de comunicare
Investitie totala, asteptari
12.500 euro + TVA
Taxa de franciză - 2.500 euro + TVA
Redevență lunară - 3% din cifra de afaceri, fără TVA
Marketing - 1% din cifra de afaceri, fără TVA
Informatii despre francizor
Persoana de contact pentru candidati
Bianca Ioana Păuna
tel. +40 722 18 13 50
e-mail: bianca@fivetogo.ro
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go
/03.11.2025
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Contractul de franciză în legislația românească
/07.02.2012
O analiză din perspectiva juridică a cadrului legislativ ce reglementează franciza în România poate fi foarte utilă în ceea ce privește prevenirea problemelor de drept ce se pot ivi pe parcursul derulării raporturilor de franciză.
Dacă asociezi francizele cu termenul de afaceri, atunci ești pe drumul cel bun. Merită să cunoști în detaliu ceea ce înseamnă o franciză deoarece aceasta poate fi modalitatea potrivită pentru tine de a conduce o afacere.
Antreprenorul ce dorește să adere la un sistem de franciză se poate aștepta la o serie de avantaje:
Ordonanța nr.52 din 28 august 1997 privind regimul juridic al francizei în prezentare prescurtată:
Acordurile de franciză, cu excepția acordurilor de franciză industrială, sunt exemplul cel mai evident de comunicare a know-how-ului către cumpărător în scopuri comerciale.
Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare
/04.08.2025
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.