5 TO GO ESPRESSO

Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Conceptul 5 to go Espresso un model inovator de franciză, care aduce formatul „to go“ la un nivel superior de accesibilitate, atât pentru antreprenori, cât și pentru consumatori. Totodată, are un meniu restrâns față de cel al unei cafenele standard, oferta concentrându-se pe produse pe bază de cafea, atât calde, cât şi reci, răcoritoare şi snacks, asigurând o experienţă rapidă şi completă pentru consumatori şi menţinând esenţa calităţii şi eficienţei care au consacrat brandul.
Un avantaj semnificativ este că rulota Espresso by 5 to go - echipată „la cheie“ și cu un cost redus de investiție - poate fi amplasată în locuri altfel greu accesibile, precum drumuri naţionale, parcări şi localităţi de mici dimensiuni, fiind uşor de adaptat diverselor contexte de utilizare.
Rulota este concepută pentru a funcţiona complet autonom, oferind flexibilitate pentru utilizare ad-hoc, de exemplu în cadrul unor evenimente stradale, fără a depinde de infrastructura locală, dar se poate conecta la apă şi curent electric pentru operare pe termen lung.
Fotografie locatie

Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
- Sortimentație selectată și adaptată conceptului
- Colaborare eficientă cu furnizorii 5 to go, selectați de francizor
- Pregătire personal înainte și după deschiderea locației
- Suport de marketing
- Deschidere de locație asistată de francizor și promovată în mod activ
- Marketing online și suport brand pe diverse canale de comunicare
Investitie totala, asteptari
12.500 euro + TVA
Taxa de franciză - 2.500 euro + TVA
Redevență lunară - 3% din cifra de afaceri, fără TVA
Marketing - 1% din cifra de afaceri, fără TVA
Informatii despre francizor
Persoana de contact pentru candidati
Bianca Ioana Păuna
tel. +40 722 18 13 50
e-mail: bianca@fivetogo.ro
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.

O analiză din perspectiva juridică a cadrului legislativ ce reglementează franciza în România poate fi foarte utilă în ceea ce privește prevenirea problemelor de drept ce se pot ivi pe parcursul derulării raporturilor de franciză.
Antreprenorul ce dorește să adere la un sistem de franciză se poate aștepta la o serie de avantaje:
Dacă asociezi francizele cu termenul de afaceri, atunci ești pe drumul cel bun. Merită să cunoști în detaliu ceea ce înseamnă o franciză deoarece aceasta poate fi modalitatea potrivită pentru tine de a conduce o afacere.
Unele persoane consideră că aderând la o rețea de franciză vor avea o afacere ce va merge de la sine, o afacere ușoară și profitabilă. Însă nimic nu poate fi mai fals, orice afacere implică un anumit grad de risc, iar o franciză nu reprezintă o excepție.
Ordonanța nr.52 din 28 august 1997 privind regimul juridic al francizei în prezentare prescurtată:

Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.