2016-12-20

De ce să alegi o franciză Germag

Importatorul produselor Germag din Germania si Olanda intenționează dezvoltarea francizei în toate orașele mari din România

Germag Trend S.R.L este importator în România al produselor din portofoliul partenerilor Germag din Germania și Olanda, gama cuprinzând: confecții, încălțăminte, electrocasnice, jucării, detergenți, birotică și papetărie, accesorii pentru casă și grădină, ustensile, cadouri etc.

Germag Fot. Germag Trend SRL

Brandul Germag este foarte cunoscut pe piața locală datorită celor 8 magazine proprii din București, showroom-ului angro din Șindrilița, județul Ilfov, și magazinului în franciză din Buzău. Din anul 2008, Germag Trend SRL deține dreptul de exclusivitate pentru importul de confecții scandinave marca Bjornson în România.

Dacă până de curând strategia de extindere a activității a fost bazată pe deschiderea și dezvoltarea magazinelor proprii din București, în prezent accentul este pus pe dezvoltarea de parteneriate în regim de franciză în toate orașele mari din România.

Afacerea noastră este profitabilă şi sigură. Nu ne putem extide cu magazine proprii pentru că nu găsim personal cu experienţă, de încredere, în alte localităţi. Este dificil să recrutezi la distanţă. Aşa că dorim să împărţim profitul cu viitorii parteneri care doresc să deschidă un magazin în oraşul în care locuiesc sau întreprind activităţi”, a precizat Daniel Conducosta, Direct En-Gross Sales Executive, pentru Franchising.info.ro.

Investiţia minimă în stocul de marfă este de 20.000 de euro, taxa de francizare – 3.000 de euro, mobilier - 7.000 de euro, soft gestiune + PC - 2.000 de euro. Spaţiul, proprietate sau închiriat, trebuie să aibă minimum 100 de metri pătraţi. Experienţa în vânzări a francizatului este un avantaj. În cazul în care nu are experienţă, oricum o să o dobândească la training-ul oferit de companie. Totodată, francizatul trebuie să fie motivat și concentrat asupra afacerii, să mențină magazinul în stare de funcționare bună, cu schimbări săptămânale ale produselor expuse, conform Manualului de Franciză.

Obligațiile generale ale francizorului sunt: planificarea afacerii și administrarea fondurilor (la cererea francizatului), implicarea în amenajarea magazinului și în marketarea locației, oferirea de prețuri speciale de cumpărare, suport continuu prin manualul de training, training înainte de deschidere, suport în locaţia francizatului la deschidere, vizite periodice în locaţie pentru verificare, training produse, aranjament etc.

Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Maria Vaschi

ziarist
Trimite pe autor

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank