Promoțiile se pot face oricând în timpul anului, cu condiția să nu se vândă sub prețul de achiziție.
Luni
06.08.2012
Retailerii de fashion au scăzut prețurile colecțiilor de vară chiar și cu până la 90%.
 

De la 1 august, retailerii de modă din România, inclusiv magazinele online și outleturile, au început lichidările de stocuri pentru colecțiile de vară. Prețul produselor a fost micșorat cu 70 până la 90%. Potrivit Capital, această strategie poate crește volumul de vânzări al retailerilor cu cel puțin 20%. Cei mai mulți retaileri apelează la varianta promoțiilor: oferirea de vouchere, al doilea produs la jumătate de preț, al treilea produs gratis la cumpărarea altor două produse etc.

Promoțiile sunt utilizate frecvent deoarece pentru a putea scrie „reduceri” în vitrinele magazinelor, retailerii trebuie să plătească o taxă la primărie și să anunțe care este exact perioada în care se aplică reducerile de preț. Promoțiile se pot face oricând în timpul anului, cu condiția să nu se vândă sub prețul de achiziție.

Cele mai frecvente ocazii pentru promoții sunt: deschiderea unui nou magazin, zilele de 1 și 8 martie, sărbătoarea Paștelui și a Crăciunului, revelionul, introducerea unei noi colecții vestimentare etc.

New Look, retailer care deține 7 magazine pe piața locală, toate deschide prin franciză, a micșorat prețul unor articole cu până la 80%, potrivit informațiilor publicate pe una dintre rețelele de socializare a companiei.

Un alt retailer de fashion care anunță reduceri de până 80% pe una dintre rețelele de socializare ale companiei este TinaR, singura franciză autohtonă din domeniul fashion retail.

Cei mai cunoscuți retaileri de fashion din țara noastră sunt: Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Mango, Motivi, Tina R, H&M, New Look, New Yorker, C&A, House of Art, Nissa, Fox, Pimkie, Flo&Jo, Terranova ș.a.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015