2012-12-10

Franciza care are succes în 71 de țări

Cătălin Scripcaru, preşedintele rețelei de agenții Century 21 România, își propune să ajungă lider în tranzacții imobiliare la nivel local, național și internațional.

Ce reprezintă conceptul Century 21 și de ce ați ales să aduceți această franciză în România?
Century 21 Real Estate LLC, o subsidiară a Realogy Corporation, USA, este cel mai mare francizor de imobiliare, cu peste 112.000 de agenţi imobiliari în cele peste 7.600 de agenţii din 71 de ţări şi teritorii din Europa, America, Orientul Mijlociu şi Asia. În activitatea mea de zi cu zi am fost întotdeauna la curent cu ceea ce se întâmplă pe piaţa imobiliară, atât la nivel naţional, cât şi internaţional. Când am aflat detalii despre sistemul Century 21® și cunoscând şi piaţa din România, am realizat că românii au nevoie astfel de servicii imobiliare, realizate la cele mai înalte standarde, servicii optimizate pe măsura nevoilor lor. În prezent, în România sunt trei agenţii deschise: Century 21 Aviaţiei, Century 21 Titan Park şi Century 21 Research & Valuation.

Catalin Scripcaru, Century 21, retea imobiliare, franciza

"Pentru a avea succes este nevoie de oameni cu viziune, care își asumă misiunea de a pune în practică un model de business care funcționează în 71 de țări."

Cătălin Scripcaru, președinte Century 21 România

Care este profilul francizatului ideal pentru reţeaua de imobiliare Century 21® România?
Ingredientul cheie pentru dezvoltarea rețelei Century 21® sunt antreprenorii, managerii agențiilor. Pentru a avea succes este nevoie de oameni cu viziune, care știu să lucreze respectând standarde de calitate și etică și care își asumă misiunea de a pune în practică un model de business care funcționează în 71 de țări. Noi oferim rețeta la cheie, trebuie doar respectate „ingredientele” și „cantitățile”. Nerespectarea Codului de Etică şi Conduită de către foştii francizaţi a determinat schimbarea strategiei de business şi implementarea unui sistem de oferire a francizelor mult mai riguros. Ne dorim cooptarea de persoane care nu au experienţă de business în imobiliare, unde adesea stilul de lucru și management nu coincid cu viziunea de înaltă calitate Century 21®, şi sunt preferaţi cei care vin din sistemul corporate. Prin urmare, profilul francizatului ideal este următorul: 35-40 de ani, cu studii superioare, care a deţinut o funcţie de conducere în multinaţională (retail sau domeniul bancar) şi care are spirit antreprenorial.

Ce beneficii primesc din partea master-francizorului viitorii parteneri ai Century 21® România?
Century 21 România asigură francizaţilor programe de marketing care construiesc imaginea brandului şi atrag clienţii continuu. Atunci când devin membri ai unei francize, francizaţii obţin un sistem dovedit care îi ajută la păstrarea clienţilor şi la construirea unei afaceri repetate. În plus, Century 21 România asigură suportul neîntrerupt în a-i ajuta pe francizaţi în toate aspectele afacerii lor. Ce este cel mai important este că francizaţii obţin oportunităţi de dezvoltare din partea Century 21 România pentru a dezvolta segmente de piaţă şi chiar pentru a crea unele noi. Lipsa de experienţă în domeniul imobiliar va fi substituită prin programe de pregătire pe care Century 21 România le pune la dispoziţia partenerilor săi şi care sunt menite să le asigure o bază solidă de cunoştinţe adaptate pieţei imobiliare din România. De asemenea, sunt organizate şi o serie de seminarii de pregătire cu finanţatori, dezvoltatori, fonduri de investiţii şi consultanţi fiscali.

Care sunt planurile de dezvoltare ale reţelei Century 21 România?
Pe termen scurt planurile Century 21 România presupun dezvoltarea unui model de business imobiliar de succes, un exemplu de urmat pentru antreprenorii care își doresc să vină alături de noi, să achiziţioneze franciza Century 21®. Ne vom axa pe productivitate şi dorim ca prin Titan-Park să aducem acest indice la un nivel pe care piața imobiliară rezidențială nu l-a cunoscut până acum. Pe termen lung, în 3-5 ani, vizăm crearea unei rețele de câteva zeci de agenții în România, în întreaga ţară, având în vedere că piaţa imobiliară din România urmează să fie foarte dinamică. Viziunea ce sprijină obiectivul nostru este aceea de a deveni „Lider Internaţional, Lidel Naţional şi Lider Local în Tranzacţii Imobiliare.”

(Elena Cărăușu)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

4

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank