2013-06-06

Săptămâni românești- un succes pentru McDonald’s

Campania tradițională derulată de cel mai mare lanț de fast-food din România a fost foarte bine primită de clienți.

Pe 1 Mai, McDonald's dădea startul unui proiect curajos, „Săptămâni Româneşti", prin care a introdus în meniurile restaurantelor produse adaptate la preferințele consumatorilor de pe piața locală: sandvişurile McMici şi DubluMcMici, sandvişul cu porc şi sos de hrean, salată de varză şi un desert special cu afine. La trei săptămâni de la debutul campaniei „Săptămâni Româneşti" sandvişurile McMici şi Dublu McMici au devenit cele mai de succes produse McDonald’s România, se arată într-un comunicat de presă al lanțului de fast-food.

McDonald\'s

Primul restaurant din România era deschis în anul 1995, în zona Unirii din București și este prima franciză clasică intrată pe teritoriul țării noastre.

„McMici reprezintă unul dintre cele mai provocatoare proiecte pentru McDonald’s România, rezultatele şi entuziasmul clienţilor noştri fiind cea mai mare răsplată a întregului efort”, transmit reprezentanții companiei. Campania „Săptămâni Româneşti" s-a încheiat pe 2 iunie.

McDonald's este cel mai mare lanț de restaurante de tip fast-food din țara noastră și al doilea ca mărime din întreaga lume, după Subway, principalul său competitor. În România compania deține un total de 65 de restaurante (31 în București și 34 în restul țării), dintre care șapte sunt francize: în Bacău, Brașov, Arad, Galați și Suceava. La nivel mondial McDonald's operează o rețea de peste 3.000 de restaurante în franciză.

(L.N.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank