2013-10-22

Spirit francez în aglomerația Capitalei

Produsele francizei Paul pot fi găsite începând de săptămâna trecută în alte două zone cu trafic pietonal intens din București.

Piața Romană, locul de întâlnire a mii de studenți din București, a primit un aer franțuzesc după ce reprezentanții Paul România au inaugurat cea de-a noua brutărie-patiserie din țara noastră. „Am ales Piața Romană deoarece este una dintre principale zone ale Bucureștiului, cu un trafic pietonal intens, un mare centru universitar și o zonă rezidențială importantă,” a explicat într-un comunicat de presă citat de Restograf.ro Monica Douglas, Marketing Director Paul.

Paul Fot. Paul Romania

Brutăria Paul Piața Romană București.

Tot săptămâna trecută, Paul a inaugurat cea de-a zecea brutărie din România, în mall-ul Promenada din Floreasca. Noua locație are o suprafață de peste 220 mp, incluzând brutăria, terasa exterioară și terasa interioară. Odată cu deschiderea celor două brutării din București, Paul a creat peste 50 de noi locuri de muncă.

Istoria Paul începe în anul 1889, cu o brutărie și patiserie franțuzească de familie. Prima brutărie din România a fost deschisă în anul 2008, brand-ul ajungând în prezent la 10 locații, dintre care nouă în București. Franciza Paul a fost adusă în țara noastră de către omul de afaceri Puiu Popovici, cunoscut deja în piața de profil datorită brand-urilor KFC, Pizza Hut, Cinnabon.

În această toamnă, un alt brand franțuzesc își va face intrarea pe piața românească în sistem de franciză. Este vorba despre Laduree, cofetăria de lux care oferă mult îndrăgitele macarons.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank