2014-03-20

Euromaster accelerează pe piața francizei

Compania care are ca acționar principal grupul Michelin a adăugat două noi centre service-urilor auto care și-au câștigat în piața de profil renumele de ”experții anvelopelor”.

Franciza Euromaster a fost lansată în anul 2008 și s-a extins treptat în 13 dintre cele 17 țări în care activează compania. Rețeaua Euromaster numără în prezent peste 2.300 de service-uri, dintre care peste 800 sunt francize. În România, programul de franciză a fost lansat în anul 2012, iar de atunci s-a extins treptat în mai multe locații din țară, rețeaua ajungând în prezent la 22 de centre. ”Am deschis un nou centru de retail în București, pe Bulevardul Timișoara, iar în franciză ne-am extins cu două centre în Campulung și două centre în Timișoara. În curând urmează să deschidem noi locații în Arad si Craiova”, a declarat Cosmin Munteanu, Manager Franciză Euromaster.

Rețeaua Euromaster a apărut în anul 1992, având ca acționar majoritar compania Michelin. Fot. Euromaster

Centrele Euromaster oferă servicii întreținere auto și servicii anvelope, atât pentru vehiculele ușoare cât și pentru camioane. Pe segmentul anvelopelor de camion compania deține o cotă de piață de 13%.

Centrele Euromaster oferă servicii întreținere auto și servicii anvelope, atât pentru vehiculele ușoare cât și pentru camioane. Pe segmentul anvelopelor de camion compania deține o cotă de piață de 13%.

În prezent, service-urile Euromaster pot fi găsite în București, Oradea, Bacău, Timișoara, Iași, Pitești, Câmpulung, Bistrița, Brașov, Buzău, Cluj Napoca, Constanța, Craiova, Galați și Slobozia. Compania este în continuare în căutare de parteneri care să se alăture rețelei experților în anvelope.

Important este ca partenerii noștri să privească aderarea la un concept pe termen lung pentru că orice afacere trebuie să aibă ca viziune sustenabilitatea ei”, spune Cosmin Munteanu. ”Vreau să subliniez faptul că rolul francizorului trebuie să fie unul de suport, nu de autoritate”, a completat acesta.

Programul de franciză Euromaster este construit pe două modele de business: un model axat pe business-ul pentru autoturisme, celălalt pentru camioane și vehicule industriale. Consultanții Euromaster îi ajută pe proprietarii service-urilor să implementeze conceptul brand-ului și le monitorizează și susțin dezvoltarea.

Un alt avantaj al aderării la rețeaua Euromaster este reprezentat de gradul se satisfacție al clienților service-urilor. ”La finalul anului trecut am realizat un studiu intern, cu scopul de a îmbunătăți calitatea serviciilor oferite. Rezultatele vorbesc de la sine: peste 80% dintre clienții Euromaster sunt foarte mulțumiți de produsele și serviciile noastre”, spune Cosmin Munteanu.

 

 

Distribuie articolul

Comentează pe forum

2

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank