2012-06-06

Reţeaua Lidl a ajuns la 140 de magazine

Retailerul german a inaugurat astăzi un nou magazin în România.

Magazinul este situat pe strada Miresei nr. 1 din Timişoara. În prezent, lanţul comercial are o reţea formată din 140 de puncte de vânzare. Retailerul german plănuieşte să încheie anul 2012 cu o reţea de 200 de magazine pe piaţa locală şi vizează să se dezvolte şi în oraşele cu peste 30.000 de locuitori, scrie capital.ro . Săptămâna trecută Lidl a deschis un magazin la Arad.

Lidl

Lidl vrea să încheie anul 2012 cu o reţea de 200 de magazine pe piaţa locală.

În februarie 2012, Schwarz Group, compania care deţine magazinele Lidl şi Kaufland, a luat un împrumut în valoare de 50 de milioane de euro de la International Finance Corporation (IFC) pentru extinderea reţelei Lidl în România.

Magazinele Lidl au pe rafturi aproximativ 1.200 de produse, 80% dintre acestea fiind mărci proprii, potrivit capital.ro . Albalact, Vel Pitar și Cris Tim se numără printre companiile care fabrică produse care sunt comercializare sub mărcile Lidl. Aproximativ două treimi din mărfurile vândute în magazinele Lidl sunt produse în România.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa. Retailerul german activează în peste 20 de tari și deține peste 100 de centre logistice, care aprovizionează cele 9.000 de magazine.

(E.C.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank