2015-01-16

Franciza perfectă pentru mall

Un brand australian de bijuterii și accesorii pentru femei caută parteneri în România.

Diva Internațional, unul dintre cei mai mari retaileri din industria accesoriilor pentru femei la nivel mondial, vrea să se extindă prin franciză în țara noastră. Magazinele Diva oferă peste 1200 de tipuri de bijuterii și reînnoiesc săptămânal colecțiile de accesorii. Produsele sunt adresate femeilor cu vârsta cuprinsă între 15-35 de ani. Diva Poland, filiala poloneză a companiei, se va ocupa de vinderea licenței de franciză pentru România.

Diva Internațional este unul dintre cei mai mari retaileri din industria accesoriilor pentru femei, cu peste 4.000 de magazine în 27 de țări din întreaga lume.

Magazinele Diva sunt situate în general în apropierea intrărilor principale din cadrul marilor centre comerciale. Suprafața unui magazin variază între 15-35 de metri pătrați. Investiția pentru deschiderea unei locații Diva începe de la 20.000 de euro și poate ajunge până la 50.000 de euro, la care se adaugă o sumă cuprinsă între 7.000 și 20.000 de euro pentru echiparea și amenajarea propriu zisă a unității.

”În cazul în care investitorul are deja un sediu, un magazin Diva poate fi deschis în aproximativ 30 de zile de la semnarea contractului de franciză. Cel mai uşor poţi găsi francizaţi cu ajutorul internetului. Acesta este şi motivul pentru care lucrăm cu portaluri spcializate în acest domeniu. Intenţionăm să participăm şi la târgurile de franciză care reprezintă o oportunitate excelentă pentru a intra în contact cu potenţiali investitori şi francizaţi.””, spune Igor Bolshakov, director de franciză și de acordare a licențelor.

Taxa de aderare la rețeaua Diva Internațional este de 1.000 de euro pentru francizați și de 50.000 de euro pentru master-francizat. Mai multe informaţii despre această franciză găsiţi în catalogul nostru de idei de afaceri.

Diva Internațional este unul dintre cei mai mari retaileri din industria accesoriilor pentru femei, cu peste 4.000 de magazine în 27 de țări din întreaga lume. Afacerea a fost lansată pentru prima oară în franciză în Rusia, în toamna anului 2007.

Pe piața bijuteriior și accesoriilor fashion din România activează jucători ca: Meli Melo, Accessorize, Folli Follie, Moa, Parfois.

 

Distribuie articolul

Comentează pe forum

4

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank