Prima franciza monobrand Marc Cain

Marc Cain este un brand premium de fashion feminin fondat în Germania în 1973.
Vineri
23.01.2015
Penetrarea brandurilor internaţionale de lux în România s-a accentuat în ultimii 2 ani, fie ca acestea au intrat direct sau prin franciză.
 

O antreprenoare cu peste 18 ani de experienţă în industria business-ului de lux a deschis primul magazin franciză monobrand Marc Cain din România. Este vorba despre Julia Kristensen, proprietara Casa Frumoasă. Magazinull Marc Cain este amplasat îtr-un spatiu din hotelul Radisson Blu din Bucureşti.

Compania are un staff de 870 de angajaţi în Germania şi un volum de vânzări de 253 de milioane euro în 2013. Strategia de dezvoltare a brandului se bazează pe 179 de magazine Marc Cain, 336 shop-in-stores, 367 account clients şi alte 579 magazine upmarket în 59 de ţări.

Celălalt business al antreprenoarei Julia Kristensen, Casa Frumoasă, face parte tot din industria de lux din Bucureşti. Compania are 5 magazine în Capitală, aproximativ 20 de brand-uri, cum ar fi Salvatore Ferragamo, Loro Piana, Fabiana Fillipi, Missoni, Blumarine, Roccobarocco, Elie Saab şi 40 de angajaţi.

România se află pe locul 25 din punct de vedere al interesului brand-urilor de lux de a opera magazine în Romania, potrivit studiului Destination Europe, realizat de compania JJL. "În topul acestor retaileri se află branduri prezente, dar şi cele cu potenţial de a intra în viitor în România cu magazine mono-brand: Louis Vuitton, Max Mara, Emporio Armani, Gucci, Mont Blanc, Hermes, Burberry, Cartier, Longshamp, Chanel, Prada", spune Carmen Ravon, Head of Retail Agency la JLL în România.


Elena Cărăușu
ziarist
/2/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015