Prima cafenea Starbucks a fost înființată în 1971, în Piața Pike din Seattle, iar în momentul de față are în portofoliu peste 20.000 de locații la nivel global.
Sâmbătă
28.02.2015
Lanţul de cafenele continuă expansiunea în România şi face un nou popas în una dintre cele mai importante artere ale Bucureştiului.
 

Calea Victoriei din Bucureşti este împânzită de brand-uri renumite, marea majoritate din categoria produselor de lux. Intrate direct sau prin franciză în România, numeroase brand-uri au ales această arteră importantă a Capitalei pentru dezvoltarea business-ului. Recent, şi Starbucks a deschis o nouă cafenea pe Calea Victoriei, care va funcţiona în paralel cu cea din Piaţa Victoriei.

Ca şi în cazul cafenelei din Piaţa Victoriei şi a noii unităţi Reserve din Pipera, noul Starbucks se află tot într-o zonă de clădiri de birouri, mai exact la parterul clădirii Victoria Center.

„Gândim pe termen lung în România. Clienţii noştri sunt foarte importanţi pentru noi şi vrem să fim aproape de ei. Există o mare cerere pentru produsele Starbucks și suntem într-o continuă extindere în România", a declarat Bogdan Guzgă, District Manager Starbucks România.

La intrarea pe piaţa românească, Starbucks a ales un centru comercial: Plaza România. Ulterior, compania s-a extins atât în mall-uri cât şi în zone de clădiri de birouri, ajungând în prezent la 10 unităţi în Capitală şi alte 4 în ţară. Constanţa, Cluj-Napoca, Timişara şi Iaşi.

Starbucks concurează direct cu un lanţ de cafenele care se extinde prin franciză în România. Este vorba despre Gloria Jeans. Unul dintre francizaţii reţelei, Cristian Ştefănescu, care deţine o cafenea în zona Piaţa Victoriei, a deschis recent o nouă franciză în Piaţa Romană din Capitală.


Elena Cărăușu
ziarist
/2/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015