2015-02-28

Dublă victorie pentru Starbucks

Lanţul de cafenele continuă expansiunea în România şi face un nou popas în una dintre cele mai importante artere ale Bucureştiului.

Calea Victoriei din Bucureşti este împânzită de brand-uri renumite, marea majoritate din categoria produselor de lux. Intrate direct sau prin franciză în România, numeroase brand-uri au ales această arteră importantă a Capitalei pentru dezvoltarea business-ului. Recent, şi Starbucks a deschis o nouă cafenea pe Calea Victoriei, care va funcţiona în paralel cu cea din Piaţa Victoriei.

Starbucks Fot. Starbucks

Prima cafenea Starbucks a fost înființată în 1971, în Piața Pike din Seattle, iar în momentul de față are în portofoliu peste 20.000 de locații la nivel global.

Ca şi în cazul cafenelei din Piaţa Victoriei şi a noii unităţi Reserve din Pipera, noul Starbucks se află tot într-o zonă de clădiri de birouri, mai exact la parterul clădirii Victoria Center.

„Gândim pe termen lung în România. Clienţii noştri sunt foarte importanţi pentru noi şi vrem să fim aproape de ei. Există o mare cerere pentru produsele Starbucks și suntem într-o continuă extindere în România", a declarat Bogdan Guzgă, District Manager Starbucks România.

La intrarea pe piaţa românească, Starbucks a ales un centru comercial: Plaza România. Ulterior, compania s-a extins atât în mall-uri cât şi în zone de clădiri de birouri, ajungând în prezent la 10 unităţi în Capitală şi alte 4 în ţară. Constanţa, Cluj-Napoca, Timişara şi Iaşi.

Starbucks concurează direct cu un lanţ de cafenele care se extinde prin franciză în România. Este vorba despre Gloria Jeans. Unul dintre francizaţii reţelei, Cristian Ştefănescu, care deţine o cafenea în zona Piaţa Victoriei, a deschis recent o nouă franciză în Piaţa Romană din Capitală.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

2

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank