2016-11-02

Franciza de cartușe se extinde

Un magazin de cartușe de imprimate poate asigura beneficii atractive pentru francizați

Rețeaua de magazine Prink a demarat campania de selecție pentru o serie de francizați ce ar putea deschide puncte de vânzare în principalele orașe din România. Motiv pentru care Prink a lansat o campanie de promovare în principalele motoare de căutare de pe internet, prin care promovează noul site în limba română ce conține și condițiile de francizare.

Prink Fot. Prink

O rețea ce include 1156 de puncte de vânzare în toată lumea se promovează agresiv pe internet și vrea să deschidă magazine în franciză și în principalele orașe din România.

Prink este magazinul specializat în cartușe, toner și hârtie pentru imprimante care s-a impus pe piața francizei europene ca fiind marca cea mai dinamică din ultimii ani. În primii 4 ani de activitate, începând cu anul 2002, Prink a deschis magazine în unele dintre cele mai importante orașe europene.
Succesul obținut de aceste puncte de vânzare i-a determinant pe cei care deja dețineau un magazin să deschidă altele.

Formula inedită utilizată în magazinele Prink constă în faptul că acestea conțin tot ceea ce o imprimantă, un fax, un fotocopiator sau un plotter pot consuma. Numai și exclusiv produse de consum: cartușe inkjet, toner, cerneluri, seturi de reâncărcare și 100 de tipuri diferite de hârtie. Toate produsele sunt disponibile atât în versiunea originală a producătorilor cât și în aceea cu marca Prink, datorită căreia clienții magazinelor pot economisi până la 80% din preț.

Francizații Prink beneficiază de un ciclu complet de cursuri de formare prin intermediul cărora devin capabili să gestioneze punctul lor de vânzare cu mare siguranță. Ulterior fazei introductive, cursuri periodice de actualizare permit menținerea unui nivel ridicat de cunoaștere a noilor produse.

Prink prevede o asistenta totală a punctului de vânzare, sprijinind proprii afiliati în toate fazele de viață ale magazinului, de la marketing pentru campaniile publicitare locale, telemarketing pentru achiziționarea clientelei profesionale, până la suportul comercial pentru monitorizarea și combaterea concurenței. Rentabilitatea unui astfel de punct de vânzare este una în medie de 40-45%, conform prezentărilor oferite de reprezentanții companiei.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Carol Popa

ziarist
Trimite pe autor

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank