Kiabi pleacă din România

Kiabi, unul dintre cei mai mari retaileri de îmbrăcăminte din Franța, este în negocieri pentru vânzarea celor 6 magazine din România, informează Capital. Scăderea puternică a cifrei de afaceri în anul 2011 este principalul motiv pentru care francezii au ales să renunțe la operațiunile din țara noastră. Planurile inițiale ale companiei vizau deschiderea a 20 de unități pe piața locală până în anul 2014.
Pentru deschiderea celor 6 magazine de pe piaţa locală, 4 în Bucureşti şi câte unul în Constanţa şi Cluj, Kiabi a investit aproximativ 3 mil. de euro. Retailerul de îmbrăcăminte are magazine în centrele comerciale Iris Shopping Center, din cartierul Titan, Grand Arena Berceni, Militari Shopping Center şi galeria Orhideea, toate din Bucureşti, precum şi în complexul Tom din Constanţa şi Polus Center din Cluj. Primul magazin Kiabi din România a fost deschis în septembrie 2009.
Conceptul Kiabi „modă la preţuri mici” a fost creat de Patrick Mulliez care a deschis primul magazin în localitatea Roncq din Franţa, la sfârşitul anilor '70. De-a lungul timpului, pentru a se extinde atât pe piaţa franceză, cât şi pe cea internaţională Kiabi a deschis noi magazine în franciză. La nivel de preţuri, principalii concurenţi ai Kiabi sunt Takko, C&A şi Kenvelo.
Familia Mulliez deţine şi hipermarketurile Auchan, retailerul de articole sportive Decathlon şi lanţul de magazine de tip do-it-yourself Leroy Merlin.
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Exista numeroase motive pentru care antreprenorii aleg sa investeasca intr-o franciza.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment