Francizații BON BON trebuie să plătească 50 de mii de coroane cehe pentru a deschide un magazin în franciză, însă trebuie să investească aproximativ 250 de mii de coroane cehe pentru a decora și utila magazinul conform standardelor de marcă.
Luni
03.07.2017
Firma cehă BON BON produce și vinde de 10 ani ciocolată originală, sub diferite forme. În acest an, se lansează afacerea de franciză și în Slovacia.
 

În zeci de magazine, nu numai în Republica Cehă, dar și în multe alte țări din UE, compania BON BON oferă dulciuri originale din Tabor. Proprietarul brandului companiei Kovandovi s.r.o. folosește anual 20 de tone de marțipan în toată rețeaua de hipermarketuri. BON BON produce pe an, în total, aproximativ 36 de tone de trufe exclusiv din ciocolată italiană de calitate, în diferite proporții de cacao.

Firma BON BON se extinde în acest an și în Slovacia, unde va deschide filiale în Humenné și Nitra. În urmă cu câteva săptămâni, a început să funcționeze și în Banská Bystrica.

„În Slovacia, în prezent, există încă 3 persoane interesate de franciză“, spune fondatorul și proprietarul companiei Petra Kovandová. Conceptul de franciză nu a fost schimbat niciodata din momentul lansării pe piață și la fel a rămas și manualul operațional pentru francizați.

„Îmbunătățim permanent produsele, iar schimbările și inovațiile se aplică în întreaga rețea a afacerii noastre, astfel încât să răspundem întotdeauna cerințelor actuale ale pieței “, explică francizorul strategia sa de succes pe termen lung.

Partenerul potrivit pentru afacerea noastră

Noile sucursale ale firmei BON BON vor fi deschise în centrele comerciale private din Republica Cehă, pe care potențialul francizat le va identifica în orașe cum ar fi Karlovy Vary, Olomouc, Most, Pardubice, unde există disponibilitate, așa cum este în centrul comercial Florentinum, din Praga. Candidații pot alege astfel mai rapid și mai ușor locația potrivită. Kovandova oferă o licență de vânzare în concesiune, standardizată, pentru care pregătirea înainte de lansarea operațiunilor durează aproximativ o lună și costă aproximativ 320 de mii de coroane cehe, fără TVA.

Cu toate acestea, conceptul de franciză BON BON, în comparație cu alte rețele de succes, are un cost redus. O mare parte dintre candidații în căutare de francize renunță doar din lipsă de fonduri.

„Partenerul ideal este interesat și de bani, dar, în special, este mai interesat de împărtășirea ideilor noastre, este capabil din punct de vedere organizațional și încrezător în succesul afacerii„ adaugă Kovandová.

Dacă vrei sa devii Master Francizat sau ești pregătit să achiziționezi franciza BON BON, o putem aduce în Romania, pentru tine, prin intermediul partenerilor noștri de la Profit System Slovacia. Trimite un email, în acest sens, la adresa mcoman@profitsystem.ro și iți vom răspunde cât mai curând posibil.


MC
Franchise Consultant

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015