Jumbo crește

Jumbo lucrează în regiunea Balcanică în colaborare cu partenerii săi de franciză, Grupul de retail Veropoulos, care este responsabil de Macedonia și Serbia și compania albaneză Kid Zone, membru al grupului Balfin, responsabil pentru Albania, Bosnia și Herțegovina și teritoriul Kosovo.
Compania Kid Zone a fost destul de activă în 2017 și a deschis câteva magazine Jumbo pe teritoriul propriu. Ultimele au fost deschise la începutul lunii decembrie la Banja Luka, Bosnia și Herțegovina. Anul viitor intenționează să deschidă două noi magazine în Mostar și Tuzla.
În decembrie, un nou Jumbo a fost deschis la Belgrad și acum există patru magazine Jumbo pe piața sârbă.
Rețeaua grecească Jumbo funcționează de trei decenii și s-a extins în mare măsură prin deschiderea de magazine proprii - în Grecia, Cipru, Bulgaria și România. Dezvoltarea francizei a început abia în 2010, când a fost semnat un contract cu Grupul Veropoulos pentru Macedonia. Ulterior, în 2011, Jumbo a deschis un nou magazin în franciză în Kosovo, Albania.
În România, Jumbo a deschis primul magazin, in regim propriu, în 2013. Acum este prezent cu 9 magazine, de tipul hipermarketurilor, în oraşe precum Bucureşti, Timişoara, Oradea, Arad, Ploieşti, Piteşti, Constanța, ultimul magazin fiind deschis la Suceava, în 27 octombrie 2017. Magazinele Jumbo au suprafeţe de 7.000-10.000 de metri pătraţi şi pot ajunge chiar şi la 18.000 de metri pătraţi. Pe lângă jucării, care reprezintă cea mai mare parte a afacerilor, magazinele companiei comercializează produse pentru îngrijirea copiilor, rechizite, produse de sezon, decoraţiuni şi produse pentru locuinţă. În România, sistemul de franciză nu este accesibil deocamdată.
Conform strategiei de extindere a companiei, în următorii cinci ani, Jumbo intenţionează să deschidă încă 16 magazine în România, urmând să ajungă astfel la 25 de magazine până în anul 2022.
Articole citite

„Flexibilitatea, o abordare inovatoare și capacitatea de a răspunde la schimbări vor fi esențiale pentru a avea succes”, le-a spus unor viitori francizați Marek Halfar, de la compania de consultanță în franciză PROFIT system.
Școlile de schi în franciză încep să cucerească tot mai mulți adepți în statele europene, iar antreprenorii și iubitorii sporturilor de iarnă nu pot fi decât mulțumiți.
Ca să îți susții și să îți dezvolți sistemul de franciză, cu siguranță trebuie să îți găsești consultantul potrivit. Cum faci asta ? Punându-ți o serie de întrebări cheie.
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Știați că închirierea lui Moș Crăciun a început să fie o franciză de succes în întreaga Europă? Mai ales că nu este de mari investiții, iar sprijinul susținut al francizorului poate să aducă magia sărbătorilor la viață, dar și profit.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Anvelopele de iarnă pot fi cumpărate și din trei noi magazine-service Premio deschise în luna octombrie.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start