Ice and Roll și Cake and Roll

Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
O RULOTĂ - DOUĂ AFACERI
Ice and Roll și Cake and Roll fac parte din cea mai mare rețea de puncte de vânzare mobile cu dulciuri din Polonia. Conceptul permite desfășurarea activității pe tot parcursul anului. În sezonul rece servim kurtos kolacs, iar vara înghețată, dulciuri și băuturi răcoritoare. Datorită acestui fapt, combinăm două mărci într-un singur punct de vânzare.
Ca parte a cooperării, garantăm suport operațional complet, cunoștințe despre gestionarea unui punct de vânzare și know-how. Realizăm instruire practică și teoretică, datorită căreia francizații noștri sunt capabili să își gestioneze în mod eficient afacerea. Știm cum să îndeplinim așteptările consumatorilor moderni, motiv pentru care ne distingem prin standarde înalte de servicii și cea mai înaltă calitate a produselor iubite de milioane de clienți din întreaga Europă.
DE CE O RULOTĂ?
Mobilitate
Remorcile de catering au un avantaj semnificativ față de spațiile staționare, deoarece pot fi amplasate în multe locuri inaccesibile altor afaceri, cum ar fi: zone rezidențiale, promenade, piețe, supermarketuri și centre comerciale.
Costuri reduse
- Chirie redusă - chiriile din exterior sunt de câteva ori mai mici decât cele pentru spațiile interioare. Plătiți chiria numai în cursul sezonului.
- În plus, datorită structurii mobile, reducem semnificativ cheltuielile financiare legate de amenajarea localului.
- Vânzare la ghișeu – un produs de impuls, ușor accesibil clienților, fără a fi nevoi ți să intre în locație.
- Pornire rapidă – primiți de la noi o rulotă complet echipată, cu întreaga documentație.
- Toate la un loc - rulota îndeplinește funcție de vânzare, depozitare și marketing.
- Vă trebuie doar o conexiune electrică - rulota are un circuit intern de apă, aveți nevoie doar de acces la electricitate.
- Un proiect bine elaborat – proiectul rulotei permite deservirea de către o singură persoană.
DE CE ICE &ROLL ȘI CAKE & ROLL?
- Un brand recunoscut - operăm pe piața poloneză din anul 2013 și am vândut milioane de înghețate spiralate. Suntem cea mai mare rețea de puncte de vânzare mobile, cu cea mai rapidă dezvoltare din Polonia. În centrala rețelei lucrează 80 de persoane pentru succesul dumneavoastră.
- Finanțare - avem persoane dedicate care vă vor ajuta să obțineți finanțare sub formă de credit, leasing sau fonduri de la Uniunea Europeană
- Locația punctelor - cooperăm cu cele mai mari lanțuri comerciale și avem o echipă de oameni calificați care parcurg trasee lungi în căutarea celor mai bune locații pentru francizații noștri.
- Cursuri de formare - vă oferim pregătire teoretică și practică completă. Vă vom ajuta să vă optimizați profiturile în fiecare etapă a afacerii dumneavoastră.
- Account manager dedicat - primiți de la noi asistență pe parcursul afacerii dumneavoastră. Asistenții regionali vă vor sprijini tot timpul. Ei sunt persoanele care au lucrat anterior la punctele Lodolandia, au primit instruire, au acumulat experiență și cunosc bine oferta rețelei.
- Logistică - Distribuim bunurile de care aveți nevoie pentru a vă desfășura această afacere. Avem grijă ca în depozitul nostru să nu vă lipsească nimic, astfel încât comanda dumneavoastră să fie livrată în decurs de 48 de ore, iar ergonomia rulotelor vă permite să vă aprovizionați cu marfă pentru timp de 2 săptămâni.
- Marketing - vă oferim suport deplin de marketing în ceea ce privește social media, printuri de marketing, campanii de loialitate, materiale publicitare și un pachet de activități promoționale.
- Service – service-ul nostru funcționează 7 zile pe săptămână. Remediem majoritatea defectelor pe loc. În cazul în care dispozitivul trebuie luat pentru reparație, veți primi echipament de substituire.
DE CE ÎNGHEȚATĂ SPIRALATĂ?
- Un produs pentru fiecare – clienții noștri sunt persoanele cu vârsta de la 1 până la 100 de ani.
- Marjă ridicată înghețată – costul alimentelor sub 20%.
- Pierderi nule - înghețata este produsă și păstrată în mod constant în aparat.
- Un produs pentru orice buzunar.
- Servire rapidă și ușoară, posibilitatea de a distribui până la 100 de înghețate/oră.
- Produsă din lapte integral.
- O rețetă secretă – un gust de excepție.
DE CE KURTOS KOLACS?
- Un produs pentru fiecare – clienții noștri sunt persoanele cu vârsta de la 1 până la 100 de ani.
- Marjă de profit ridicată – costul alimentelor sub 20%.
- Copți pe rolouri de fag în fața clienților.
- Numai ingredient naturale – nu conțin conservanți și sunt vânduți proaspeți după coacere.
- Rețetă secretă, gust și miros aparte.
- Perfecți pentru sezonul toamnă - iarnă.
-
600 de ani de tradiție.
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
De unde să încep?
Completați formularul de contact sau sunați-ne. Vom stabili o întâlnire în cadrul căreia veți cunoaște detaliile afacerii.
Trebuie să demisionez din funcția mea actuală?
Nu contează dacă lucrați cu normă întreagă, vă conduceți afacerea sau vă îngrijiți familia. Conceptul nostru este singura afacere datorită căreia nu trebuie să renunți la nimic. Oricine poate deveni francizatul nostru, indiferent de experiență și profesie.
De ce sumă trebuie să dispun?
Majoritatea clienților noștri își finanțează afacerea prin leasing, motiv pentru care puteți să începeți o afacere profitabilă. Nu trebuie să știți nimic despre asta, vă vom ghida pas cu pas.
Cum să găsesc o locație adecvată?
Avem cea mai mare experiență pe piața street food în achiziționarea de locații, așa că vă vom oferi un loc cu un flux mare de clienți ca parte a cooperării noastre. Depinde de dumneavoatsră să decideți unde vă veți desfășura afacerea.
Am nevoie de un depozit?
Remorcile noastre sunt construite în așa fel încât să poată ține mărfuri pentru 2 săptămâni de trafic intens, astfel încât să nu aveți nevoie de un depozit. În plus, livrăm de mai multe ori pe săptămână.
Trebuie să știu cum să conduc o afacere?
Nu aveți nevoie de experiență. Noi am trecut prin fiecare etapă a unei afaceri mobile, pentru că noi înșine am lucrat la punctele de vânzare și am acumulat o vastă experiență. Așa că nu vă faceți griji, vă vom învăța totul.
Unitati personalizate
- 10 în Polonia
- 6 în România (Bucureşti, Bragadiru)
Unitati in sistem de franciza
- 650 (Polonia, Germania, Marea Britanie, Spania, Franța, Slovacia)
- 20 în Romania (Alexandria, Brăila, Bucureşti, Craiova, Focsani, Mangalia, Piatra Neamț, Pitești, Sibiu, Slatina, Suceava, Târgoviște, Tecuci)
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
Furnizăm francizaților noștri cu:
- o remorcă modernă, complet echipată, gata de lucru;
- cele mai bune locații;
- sprijin în înființarea și conducerea unei afaceri în fiecare etapă;
- dreptul de a utiliza marca comercială;
- suport de marketing: social media, programe de fidelizare, campanii promoționale;
- pachet de instruire teoretică și practică;
- aprovizionare completă dintr-un depozit central;
- suport pentru servicii;
- ajutor permanent de funcționare.
Investitie totala, asteptari
- Valoarea minimă a investiției, contribuție proprie la finanțarea cu leasing, incepe de la 40.000 RON (depinde de condițiile de leasing aranjate și de opțiunea de business aleasă).
- Taxa de franciză de la 1000 RON lunar.
Cerinte de baza
Ne așteptăm ca francizații să:
- dețină cunoștințe de a opera o afacere proprie;
- aibă capitalul inițial necesar;
- parcurgă programul de pregatire;
- respecte procedurile interne ale companiei.
Informatii despre francizor
Persoana de contact pentru candidati
Andreea Toma
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite

Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Vrei să deschizi o afacere și nu știi de unde să începi? O soluție avantajoasă ar fi să te alături francizei Ice and Roll și Cake and Roll.
În afaceri, sunt interesat de profit și de dezvoltare rapidă. Nu vreau să păstrez un singur punct de lucru, spune Ovidiu Dina, francizat Ice and Roll Curtea de Argeș.
Ice and Roll este o afacere care poate fi lansată în două săptămâni. Cu setul de instrumente primit, francizatul rentabilizează rapid investiția și începe să câștige.
Ultimii doi ani, grei, au dovedit că există afaceri care pot fi influențate pozitiv de criză. Un exemplu îl constituie conceptele de franciză Ice and Roll și Cake and Roll.

Brandul 5 to go își extinde afacerile conform așteptărilor clienților, diversificându-și astfel accesibilitatea la produsele pe care le oferă.
Japanos, un brand modern care folosește autenticitatea gastronomiei japoneze și o transpune într-o poveste de succes, se dezvoltă prin intermediul sistemului de franciză.
Brandul 5 to go a încheiat anul 2022 cu un bilanț spectaculos, evoluția impresionantă fiind cuantificată în cele peste 30 de milioane de euro la nivel de grup, de două ori mai mare decât în anul precedent.
Franciza românească Japanos, promotoare a gastronomiei din Țara Soarelui Răsare printre europeni, a început expansiunea. Primul ei francizat, Adrian Buzlea, este convins că a făcut cea mai bună afacere alăturându-se acestei rețele.
Sutele de parteneri ai francizei 5 to go vor putea oferi clienților, la debutul sezonului de iarnă, o colecție de pahare sărbătoare care, fără niciun dubiu, vor fi multă vreme alături de iubitorii de cafea.

Sunt deja Ghost Kitchens, adică bucătăriile fantomă, un stil de afaceri pentru viitorul takeaway-ului? Se pare că da.
Japanos se extinde în România, dar și în alte state. Astfel, brandul a deschis un prim restaurant în centrul Parisului, acesta fiind doar un prim pas făcut în vestul Europei.
Evoluția spectaculoasă a brandului românesc 5 to go s-a concretizat într-un binemeritat loc 10 în topul european al lanțurilor de cafenele în 2021, conform clasamentului anual efectuat de Food Service, Europe & Middle East.
Se apropie sezonul de toamnă și iarnă, iar odată cu el este lansat și conceptul de franciză Cake and Roll. Două săptămâni sunt suficiente pentru a deveni un francizat al mărcii.
Cele mai mari rețele gastronomice din lume încearcă să-și dea seama care este viitorul, una dintre variante fiind plasată în metavers.
Franciza 5 to go vine în sprijinul partenerilor săi care, peste câteva zile, vor putea oferi clienților lor o gamă de capsule de cafea, dezvoltate ca răspuns la nevoile pieței și adaptate cerințelor consumatorilor.

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.