Crazy Bubble
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Crazy Bubble este cel mai mare brand de Bubble Tea din Europa, care funcționează în Polonia, Estonia, Lituania, România, Republica Moldova și Muntenegru și expansiunea continuă. Datorită ingredientelor de cea mai bună calitate posibilă, importate din țara de origine a ceaiului cu bule, Taiwan, băuturile noastre, bazate pe bile de tapioca, combinate cu ceai, lapte și zahăr, sunt foarte populare și apreciate de cumpărători. De-a lungul timpului, ideile pentru această băutură au început să se diversifice, iar ideile au inclus ceaiuri de fructe cu aditivi precum popping boba, nata de coco sau jeleu.
Povestea Crazy Bubble, care a început în 2011 în provincia Silezia, din sudul Poloniei, a ajuns și în România în 2021, când a fost deschis primul magazin, la Oradea. În acest moment suntem cel mai mare brand de bubble tea din România și avem locații în Oradea, Sibiu, Satu Mare, Râmnicu Vâlcea sau Arad, iar planurile noastre de viitor nu se opresc aici. Dorim ca, în următorii ani, să avem cel puțin câte un magazin în fiecare oraș din țară. Punctele de vânzare proprii sau în franciză sunt situate în mall-uri, parcuri de distracție, centre ale orașelor și străzi aglomerate.
Unitati personalizate
9
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
- model de afaceri dovedit,
- abordare individuală și ajutor din partea unui instructor,
- know-how pentru operarea mărcii și gestionarea propriului punct de vânzare,
- fără taxă de licență,
- taxă fixă de franciză,
- instruire gratuită pentru francizați și angajați,
- activități de marketing (de rețea și individuale),
- mărfuri de cea mai înaltă calitate importate direct din Taiwan
Investitie totala, asteptari
Deschiderea unui punct de franciză Crazy Bubble are un cost net de 10-15.000 de euro. Suma depinde de prețurile curente ale echipamentelor, construcției de standuri sau a spațiilor.
Taxă implementare concept – 1000 euro
Redevență lunară fixă 150 euro
Dacă aveți propria afacere funcțională, franciza Crazy Bubble oferă și cooperare în parteneriat. Colaborarea presupune listarea a minim 50% din gama de produse Crazy Bubble și nu asigură exclusivitate.
Cerinte de baza
Profilul francizatului de bubble tea din România este, de obicei, cel a unei persoane care doreşte să investească într-o afacere cu potenţial de creştere şi profit. Acestea pot fi persoane cu experienţă în afaceri sau cu un interes puternic în industria băuturilor, care doresc să deschidă şi să gestioneze propriul magazin de bubble tea
Francizatul trebuie să:
- Găsească o locație și să o amenajeze. Vom alege împreună locația potrivită, dintre cele găsite de francizat și îl vom ajuta cu sfaturi pentru amanajarea acesteia
- Desfășoare activități comerciale
- Achiziționeze o casă de marcat fiscal
- Semneze contractul pentru terminalul de plată
- Angajeze lucrătorii
Informatii despre francizor
SC Aroma Cream SRL
Str. Postăvarului nr. 2, Oradea
0745 224 222
Persoana de contact pentru candidati
Ali Faur
Articole citite
Cele mai citite
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Crazy Bubble este o afacere profitabilă care, în România, a început într-o rulotă gastronomică iar acum sistemul are zeci de francizați și continuă să se extindă.
Un nou trend începe să cucerească întreaga lume. Este vorba despre ceaiul cu bule, iar Crazy Bubble caută francizori români dornici de o investiție profitabilă și de viitor.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
Începând din această vară, 5 to go se află pe lista brandurilor prezente în incinta Aeroportului Internațional Henri Coandă, unde a inaugurat două cafenele.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Fornetti, una dintre cele mai cunoscute francize din România, care a confirmat calitatea produselor și profitabilitatea încă de la înființare, caută noi parteneri.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Cu un concept culinar reinterpretat cu multă măiestrie și care se bucură de succes, franciza Dogu este o oportunitate pentru antreprenorii care vor să intre în lumea fast-food.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.