SPARTAN

Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Rețeaua SPARTAN oferă oportunitatea dezvoltării unei afaceri în franciză, punând la dispoziție toate informațiile și procedurile necesare pentru a deschide propriul dumneavoastră restaurant.
Sistemul de franciză SPARTAN este performant și flexibil, oferind următoarele avantaje:
- rețea puternică de restaurante,
- investiție inițială mică,
- produse diversificate și unice în lume,
- gestionarea simplificată a întregii afaceri și suport permanent.
SPARTAN deține cel mai mare lanț de restaurante de tip fast-food, cu specific grecesc, din România și vinde cu prioritate preparate ca: souvlaki și gyros.
Afacerea a început la Suceava, în data de 8 august 2012, când Ștefan Mandachi a deschis primul restaurant SPARTAN.
După al doilea restaurant propriu deschis în 2013, la Botoșani, Ștefan Mandachi a mizat pe prima locație în sistem de franciză, deschisă în 2014 la Timișoara, de către Remus Coșovanu.
Încă din momentul pornirii afacerii, viziunea care a condus și încă conduce activitatea lanțului de restaurante a fost împărtășirea experienței SPARTAN în cât mai multe orașe din țară, atât prin deschiderea de locații proprii, cât și în sistem de franciză. În medie, SPARTAN servește zilnic, la nivel național, un număr de 5.500 de clienți în restaurantele proprii și în restaurantele în sistem de franciză.
La nivel național, pentru brandul SPARTAN, lucrează un număr de 600 de angajați, atât în restaurantele proprii, cât și în restaurantele în sistem de franciză.
Sosurile folosite în rețeaua SPARTAN sunt marcă înregistrată și sunt folosite doar în condițiile standardelor de calitate: proaspete și reci.
Unitati personalizate
18 locații proprii (câte 2 în Suceava, 2 in Constanta, Pitesti și Botoșani și câte 1 în Baia Mare, Bistrița, Roman, Iași, Bacău, Focșani, Brașov, Brăila, Drobeta Turnu Severin, Târgu-Jiu, Piatra-Neamț)
Unitati in sistem de franciza
22 de locații în franciză (7 în Timișoara, 4 în București, 2 în Craiova, 2 în Cluj-Napoca și câte 1 locație în Râmnicu Vâlcea, Arad, Deva, Oradea, Galați, Vaslui, Constanța)
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
Compania pune la dispoziția francizaților următoarele:
- Dreptul de utilizare al mărcii SPARTAN
- Manualul de operare SPARTAN
- Training pentru manageri și angajați
- Furnizori verificați și prețuri negociate cu noi, la nivel de grup
- Sprijin pe parcursul procesului de proiectare și amenajare a spațiului
- Strategia de marketing și dezvoltare
- Know-how
Investitie totala, asteptari
80.000 de Euro va reprezenta investiția în amenajarea restaurantului, în echipamente, semnalistică, stocuri, uniforme, decoruri.
- 15.000 Euro reprezintă taxa de franciză
- redevența lunară va fi de 3% din vânzări
- toate sumele sunt fără TVA
Locația trebuie să aibă o expunere stradală generoasă sau să fie poziționată foarte bine, într-un centru comercial. SPARTAN acceptă doar locații premium, plasate ultracentral, în zone intens circulate, în mall-uri sau la șoselele europene. Locația trebuie să aibă o deschidere de minimum 7 metri.
Dimensiunile unui restaurant SPARTAN:
- 70-110 m2 utili, în mall-uri, în zonele de Food Court (plus depozit 20 m2),
- 150- 250 m2 în zonele stradale intens circulate.
Cerinte de baza
Nu există un tipar al francizatului ideal, dar acesta trebuie sa aibă câteva calități pentru a reuși în acest domeniu:
- să fie ambițios și perseverent;
- să fie abil și agil în identificarea soluțiilor care apar în diverse situații
- să fie dispus să se implice direct în afacere și să fie prezent zilnic în zona de vânzare, printre clienți și angajați
Informatii despre francizor
S.C. STRONG MND CORPORATION S.R.L
Strada Dealul Crucii, Nr.64, Sat Sfantu Ilie, Com. Scheia, Jud. Suceava
+40.740.196.607
Persoana de contact pentru candidati
Gabriel Melniciuc
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite

Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a eliminat redevențele, în condițiile în care jumătate dintre locații funcționează în sistem de franciză
Primii speakeri și agenda Conferinței Francize la Raft promit un eveniment interesant, la care vă invităm să participați dacă aveți în plan lansarea unei afaceri proprii.

5 to go lansează în cafenele meniul de toamnă, care va include în premieră o băutură de sezon realizată cu ajutorul inteligenței artificiale: Ginger Caramel Latte.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
România a intrat în topul țărilor cu cel mai mare consum de ciocolată premium din Europa, iar datele oferite de franciza Leonidas susțin această evidență.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cu o notorietate în plină ascensiune, franciza Japanos caută pateneri în marile orașe ale României, țara a adoptat acest concept gastronomic nipon și l-a răspândit pe mai multe meridiane.

Când vorbești despre Ministry of Herring and Vodka, spui despre una dintre cele mai cunoscute francize gastronomice din Polonia, o formulă de franciză gata să se extindă în alte țări europene.
Ce poate fi mai potrivit decât o afacere care își încântă clienții și îi mulțumește pe antreprenori, așa cum este Ice and Roll? Vrei să știi cum să i te alături?
Brandul românesc 5 to go a ajuns foarte aproape de pragul de 500 de cafenele, asta însemnând că, doar în aces an, la fiecare două zile s-a deschis o nouă unitate.
O nouă ciocolaterie a celebrului lanț internațional Leonidas a fost inaugurată, cu puțin timp în urmă, la Oradea, unul dintre cele mai frumoase orașe ale României.
Franciza 5 to go crează partenerilor săi o nouă posibilitate de dezvoltare a afacerii, printr-o colaborare inedita cu Red Bull.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.