Sezonul estival în cafenele

Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cafenele
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cafenele / 5 to go aduce sezonul estival în cele peste 550 de cafenele de pe întreg teritoriul țării, prilejul fiind oferit de parteneriatul brandului cu festivalul Beach, Please! de la malul mării
Vineri
24.05.2024
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
 

Cu doar câteva zile în urmă, 5 to go a început o nouă colaborare care, în această vară, va aduce brandul mai aproape de tineri, prin parteneriatul cu evenimentul fenomen Beach, Please!, cel mai tare festival urban din România. Între 20 mai și 15 septembrie, clienții cafenelelor 5 to go vor intra și ei într-o atmosferă cu o notă festivalieră, în care se vor bucura de o ofertă diversificată de produse consacrate, pe bază de cafea, ceaiuri răcoritoare și snackuri.

Pentru a marca această colaborare, 5 to go a lansat și o ediție de 500.000 de pahare cobranded, care va fi disponibilă în cafenele începând cu luna iunie.

Ne bucurăm că vom fi prezenți în acest mod inedit la malul mării, oferindu-le participanților Beach, Please! doza de energie și gustările de care au nevoie pentru a simți din plin vibe-ul de festival. Pentru echipa 5 to go este o nouă provocare, pe care o vom transforma într-o experiență memorabilă. Pe lângă produsele noastre vedetă, avem și multe surprize pentru participanți”, a declarat Alexandra Moisescu, marketing manager 5 to go.

Aflat la cea de-a 3-a ediție, festivalul cu o evoluție spectaculoasă, devenit deja o tradiție a sezonului estival, are loc la Costinești în perioada 10-14 iulie: cu două zile bonus față de edițiile anterioare! Line-up-ul include artiști de talie mondială, precum Travis Scott, Anitta, Wiz Khalifa, Yeat sau Ice Spice. Pentru toți artiștii și echipa festivalului, cafeaua oficială 5 to go va fi disponibilă și în backstage, pentru a asigura în orice moment porția de energie la pahar necesară pe parcursul acestui maraton de muzică bună și distracție.

Litoralul ocupă deja un loc important pe harta prezenței 5 to go în România, 14 cafenele fiind deja deschise numai în Constanța, așadar turiștii români din toată țara pot savura cafeaua preferată la malul mării în lunile de vară, dar și în restul anului.

5 to go a luat naștere în 2015, iar până acum a depășit pragul de 550 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă, fondatorii 5 to go, au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață. 


Ștefan Pricop
Business Development Manager