Sezonul estival în cafenele

Cu doar câteva zile în urmă, 5 to go a început o nouă colaborare care, în această vară, va aduce brandul mai aproape de tineri, prin parteneriatul cu evenimentul fenomen Beach, Please!, cel mai tare festival urban din România. Între 20 mai și 15 septembrie, clienții cafenelelor 5 to go vor intra și ei într-o atmosferă cu o notă festivalieră, în care se vor bucura de o ofertă diversificată de produse consacrate, pe bază de cafea, ceaiuri răcoritoare și snackuri.
Pentru a marca această colaborare, 5 to go a lansat și o ediție de 500.000 de pahare cobranded, care va fi disponibilă în cafenele începând cu luna iunie.
„Ne bucurăm că vom fi prezenți în acest mod inedit la malul mării, oferindu-le participanților Beach, Please! doza de energie și gustările de care au nevoie pentru a simți din plin vibe-ul de festival. Pentru echipa 5 to go este o nouă provocare, pe care o vom transforma într-o experiență memorabilă. Pe lângă produsele noastre vedetă, avem și multe surprize pentru participanți”, a declarat Alexandra Moisescu, marketing manager 5 to go.
Aflat la cea de-a 3-a ediție, festivalul cu o evoluție spectaculoasă, devenit deja o tradiție a sezonului estival, are loc la Costinești în perioada 10-14 iulie: cu două zile bonus față de edițiile anterioare! Line-up-ul include artiști de talie mondială, precum Travis Scott, Anitta, Wiz Khalifa, Yeat sau Ice Spice. Pentru toți artiștii și echipa festivalului, cafeaua oficială 5 to go va fi disponibilă și în backstage, pentru a asigura în orice moment porția de energie la pahar necesară pe parcursul acestui maraton de muzică bună și distracție.
Litoralul ocupă deja un loc important pe harta prezenței 5 to go în România, 14 cafenele fiind deja deschise numai în Constanța, așadar turiștii români din toată țara pot savura cafeaua preferată la malul mării în lunile de vară, dar și în restul anului.
5 to go a luat naștere în 2015, iar până acum a depășit pragul de 550 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă, fondatorii 5 to go, au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Articole citite

5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Brandul românesc 5 to go a ajuns foarte aproape de pragul de 500 de cafenele, asta însemnând că, doar în aces an, la fiecare două zile s-a deschis o nouă unitate.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Anvelopele de iarnă pot fi cumpărate și din trei noi magazine-service Premio deschise în luna octombrie.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari