Sezonul estival în cafenele
![Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cafenele](https://img.franchising.pl/ro/413/11b/beach_p_trat.jpg)
Cu doar câteva zile în urmă, 5 to go a început o nouă colaborare care, în această vară, va aduce brandul mai aproape de tineri, prin parteneriatul cu evenimentul fenomen Beach, Please!, cel mai tare festival urban din România. Între 20 mai și 15 septembrie, clienții cafenelelor 5 to go vor intra și ei într-o atmosferă cu o notă festivalieră, în care se vor bucura de o ofertă diversificată de produse consacrate, pe bază de cafea, ceaiuri răcoritoare și snackuri.
Pentru a marca această colaborare, 5 to go a lansat și o ediție de 500.000 de pahare cobranded, care va fi disponibilă în cafenele începând cu luna iunie.
„Ne bucurăm că vom fi prezenți în acest mod inedit la malul mării, oferindu-le participanților Beach, Please! doza de energie și gustările de care au nevoie pentru a simți din plin vibe-ul de festival. Pentru echipa 5 to go este o nouă provocare, pe care o vom transforma într-o experiență memorabilă. Pe lângă produsele noastre vedetă, avem și multe surprize pentru participanți”, a declarat Alexandra Moisescu, marketing manager 5 to go.
Aflat la cea de-a 3-a ediție, festivalul cu o evoluție spectaculoasă, devenit deja o tradiție a sezonului estival, are loc la Costinești în perioada 10-14 iulie: cu două zile bonus față de edițiile anterioare! Line-up-ul include artiști de talie mondială, precum Travis Scott, Anitta, Wiz Khalifa, Yeat sau Ice Spice. Pentru toți artiștii și echipa festivalului, cafeaua oficială 5 to go va fi disponibilă și în backstage, pentru a asigura în orice moment porția de energie la pahar necesară pe parcursul acestui maraton de muzică bună și distracție.
Litoralul ocupă deja un loc important pe harta prezenței 5 to go în România, 14 cafenele fiind deja deschise numai în Constanța, așadar turiștii români din toată țara pot savura cafeaua preferată la malul mării în lunile de vară, dar și în restul anului.
5 to go a luat naștere în 2015, iar până acum a depășit pragul de 550 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă, fondatorii 5 to go, au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Articole citite
![](https://img.franchising.pl/ro/702/22d/flagship_patrat-1.jpg)
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Brandul românesc 5 to go a ajuns foarte aproape de pragul de 500 de cafenele, asta însemnând că, doar în aces an, la fiecare două zile s-a deschis o nouă unitate.
Franciza 5 to go crează partenerilor săi o nouă posibilitate de dezvoltare a afacerii, printr-o colaborare inedita cu Red Bull.
Cele mai citite
![](https://img.franchising.pl/ro/e59/8e7/harta_afi330.jpg)
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Antreprenorii români au posibilitatea să devină parteneri ai francizei Edukido, care dezvoltă cu succes un concept educațional nou, total diferit de cel tradițional.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
https://garanord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
Salutare, iaca cand o sa avem un subway care trece si pe la GaraNord.md atunci va fi normal)
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ponuka pôžičiek medzi jednotlivcami na Slovensku Hľadáte veriteľa alebo investora pre svoje projekty: Podnikateľské pôžičky, Osobné pôžičky, Pôžičky na...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...