BELLA ITALIA - PIZZA EXPRESS

Informatii despre sisteme de franciza

Descrierea sistemului de franciza

Bella Italia este prima franciză românească pentru restaurant, înființată în 2003. Ulterior a fost lansat conceptul Bella Italia Pizza Express, al cărui pachetul de franciză include informații referitoare la:

  • planul de amenajare a unui restaurant Bella Italia,
  • materialele folosite pentru amenajarea spațiului de restaurant,
  • elementele de identitate vizuala ale restaurantului Bella Italia, culorile folosite atât în amenajarea spațiului, cât și pentru echipamentele angajaților din restaurant, 
  • materiile prime folosite, în mare parte de proveniență italiană,
  • rețetele de fabricație originale, folosite în restaurantele Bella Italia,
  • procedeele de fabricație specifice restaurantului Bella Italia,
  • dotarea cu echipamente de lucru și ustensile specifice restaurantului Bella Italia,
  • ambalajele personalizate Bella Italia,
  • instruirea inițială a personalului din restaurantul Bella Italia,
  • instruirea continuă a personalului din restaurantele Bella Italia (toate sesiunile de instruire sunt organizate în cadrul Școlii Bella Italia),
  • planul de curățenie specific Bella Italia,
  • planul de marketing Bella Italia,
  • dezvoltarea și inovarea continuă a sistemului de franciză Bella Italia.

Activitățile specifice acestei afaceri sunt cele ale unui laborator de bucătărie și cofetărie:

  • Aprovizionare cu materii prime
  • Depozitare materii prime
  • Pregătire materii prime
  • Fierbere, coacere, prăjire
  • Aranjament farfurie
  • Servire către client
  • Feedback client

Unitati personalizate

2 unități proprii 

Unitati in sistem de franciza

10 unități în sistem de franciză

Fotografie locatie
Informatii pentru francizati

Sprijin pentru francizati

  • Studiu de piață făcut de francizor privind validarea locației

  • Contractul de franciză

  • Manualul de implementare al francizei Bella Italia

  • Efectuarea planului de activități cu termene exacte

  • Training pentru francizat și angajații acestuia în cadrul Școlii Bella Italia - Școala de Excelență în domeniul gastronomic

  • Instruire atât la început, până la deschiderea locației, dar și periodic, pe tot parcursul contractului de franciză, în cadrul Școlii Bella Italia

  • La deschiderea fiecărei locații, francizatul va fi asistat pe o perioadă de aproximativ 10 zile, de către specialiștii Bella Italia.


Investitie totala, asteptari

Pentru conceptul Bella Italia Pizza Express, investiția totală se ridică la aproximativ 40.000 de Euro, din care taxa de intrare în franciză este de 5.000 de Euro. Taxa de redevență este de 2% din cifra de afacere, iar contribuția la bugetul de marketing este de 1% din cifra de afaceri.


Cerinte de baza

Francizatul Bella Italia trebuie să fie o persoană dinamică, cu sau fără experiență în domeniul restaurantelor. Poate fi, de asemenea, o familie care își dorește să aibă o afacere sau un fost angajat dintr-o multinațională, care acum dorește să își deschidă propria  afacere. Vârsta nu este o condiție pentru a cumpara o franciză Bella Italia, iar studiile superioare nu sunt obligatorii.

În ceea ce privește locația unde se va desfășura afacerea, aceasta este elementul principal pentru a avea o afacere de succes Bella Italia și ne referim aici la poziționarea ei într-o zonă cu trafic intens, în orașe cu minimum 10.000 de locuitori. Mărimea locației Bella Italia Pizza Express este de 30 mp, iar construcția tip este confecționată din metal.


Informatii despre francizor

Monoprix S.R.L.

Str. Plevna nr. 176, Brăila, Romania

iulian.zamfir@bella-italia.ro

bella-italia.ro

Persoana de contact pentru candidati

Iulian Zamfir

Fondator Bella Italia Pizza Express 0744.639.096 (de trimis SMS)

Afla mai multe

Completeaza formularul de contact de mai jos daca vrei mai multe informatii. Informatiile din formular vor fi trimise direct catre BELLA ITALIA - PIZZA EXPRESS.

Mesaj
Nume si prenume *
Oras *
Telefon *
E-mail *

Articole citite

Cele mai citite

5 to go își redeschide cafenele /22.04.2020

5 To Go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, își redeschide unitățile la o dată aleasă în mod sugestiv: 5 mai.

Banca de comori la butoi /12.04.2020

Branko Nešić a vrut să-și păstreze afacerea dar să și dea oamenilor posibilitatea să aibă “propriul rachiu”. În distileria sa urbană, iubitorii acestei licori o pot prepara după propria rețetă și apoi să o păstreze în Depozitul de Rachiu.

Maeștrii letoni pariază pe România /09.03.2020

Când spui steakhouse sau întrebi de cea mai bună friptură de vită din Riga, sigur spui Steiku Haoss. După două decenii și jumătate de experiență, letonii caută parteneri pe măsură în România.

5 to go în tandem cu Cereal Crunch /21.02.2020

"Cereal Crunch a venit cu un design cool și modern care să sublinieze ideea de experiență, aducând culoare, zone luminoase, cu verdeață și simboluri grafice care să echilibreze amploarea spațiului”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Prima navă Captain Bean a ridicat ancora /31.01.2020

Prima navă Captain Bean "a ridicat ancora" și a plecat în călătorie alături de un echipaj cu experiență, dedicat și profesionist. Ți-ar plăcea să faci parte din echipă?

Subway® - retrospectiva anului 2019 /29.01.2020

Pe lângă strategia solidă de business care a contribuit la rezultatele de succes obținute în România, în 2019, compania s-a concentrat și pe campanii de responsabilitate socială.

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.