5 to go

Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
5 to go este un brand românesc recunoscut la nivel național și multi-premiat internațional, care deține o poziție unică pe piață datorită conceptului său unic bazat pe simplitate.
Povestea celui mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și ulterior cea mai accesată franciză din România, cuprinde peste 400 de locații în București și în alte 60 orașe din țară. Povestea 5 to go a început în 2015, odată cu inaugurarea primei cafenele, un loc de 12 metri pătrați, lângă Piața Lahovari, București. Designul urban prietenos, cald, cu ușoare influențe scandinave, împreună cu campaniile originale și echipa primitoare și dinamică, a câștigat rapid popularitate în rândul consumatorilor.
Reteaua 5 to go devine cel mai premiat brand de cafenele din tara, avand in portofoliu 25 premii castigate pana in prezent.
Născut din ispirația designer-ului Radu Savopol și dezvoltat de o echipă tânără și dinamică, conceptul 5 to go ® s-a impus rapid pe piața din București și din întreaga țară, prin 5 valori esențiale:
1. Gust – Preparatele sunt făcute din ingrediente proaspete şi de cea mai bună calitate, acestea fiind atent selecționate în fiecare dimineață;
2. Profesionalism – În locațiile 5 to go ® găsești cei mai iscusiți barista;
3. Rapiditate – Clientul (fiind cel mai important pentru noi) câștigă și timp, iar în acest fel se poate bucura de produsele noastre în drum spre job sau în pauza care știm cât este de scurtă;
4. Diversitate – în cadrul cafenelelor se pot achiziționa preparate pe baza de cafea, băuturi răcoritoare, dar și o gamă largă de gustări;
5. Ambiţie – ne definim prin ambiție pentru că ne dorim pur și simplu să fim cei mai buni.
Unitati personalizate
4
Unitati in sistem de franciza
peste 400
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
SPRIJIN PENTRU FRANCIZAȚI
- Sortimentație selectată și adaptată conceptului
- Colaborare eficientă cu furnizorii 5 to go, selectați de francizor
- Pregătire personal înainte și după deschiderea locației
- Proiectare și pregătire spațiu adaptat zonei
- Plan de afacere personalizat pentru fiecare locație
- Suport de marketing
- Deschidere de locație asistată de francizor și promovată în mod activ
- Marketing online și suport brand pe diverse canale de comunicare
Investitie totala, asteptari
INVESTITIE TOTALA, ASTEPTARI
Între 15.000 – 20.000 euro (la care se adauga TVA, cu taxă de franciză inclusă).
Cerinte de baza
CARACTERISTICI ALE PUNCTELOR DE VÂNZARE
- Plasarea în piață: zone cu peste 50.000 de locuitori
- Locații optime de amplasare: zone cu spații de birouri, sedii administrative, licee și facultăți
- Suprafața de vânzare: 10-50 mp
- Investiție inițială: între 15.000 - 20.000 de Euro, cu toate taxele incluse
- Echipa de vânzare - francizorul asigură pregatire înainte de deschidere și suport după demararea afacerii
- Redevențe: 4% taxă lunară și 1,5% contribuția la bugetul de marketing, care se vor aplica la cifra de afaceri.
- Durată contract: 5 ani
- Taxa de licență: 4500 de Euro
Informatii despre francizor
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite

Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Brandul românesc 5 to go a ajuns foarte aproape de pragul de 500 de cafenele, asta însemnând că, doar în aces an, la fiecare două zile s-a deschis o nouă unitate.
Franciza 5 to go crează partenerilor săi o nouă posibilitate de dezvoltare a afacerii, printr-o colaborare inedita cu Red Bull.
Brandul 5 to go își extinde afacerile conform așteptărilor clienților, diversificându-și astfel accesibilitatea la produsele pe care le oferă.

5 to go lansează în cafenele meniul de toamnă, care va include în premieră o băutură de sezon realizată cu ajutorul inteligenței artificiale: Ginger Caramel Latte.
România a intrat în topul țărilor cu cel mai mare consum de ciocolată premium din Europa, iar datele oferite de franciza Leonidas susțin această evidență.
Cu o notorietate în plină ascensiune, franciza Japanos caută pateneri în marile orașe ale României, țara a adoptat acest concept gastronomic nipon și l-a răspândit pe mai multe meridiane.
Când vorbești despre Ministry of Herring and Vodka, spui despre una dintre cele mai cunoscute francize gastronomice din Polonia, o formulă de franciză gata să se extindă în alte țări europene.
Ce poate fi mai potrivit decât o afacere care își încântă clienții și îi mulțumește pe antreprenori, așa cum este Ice and Roll? Vrei să știi cum să i te alături?

O nouă ciocolaterie a celebrului lanț internațional Leonidas a fost inaugurată, cu puțin timp în urmă, la Oradea, unul dintre cele mai frumoase orașe ale României.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Japanos, un brand modern care folosește autenticitatea gastronomiei japoneze și o transpune într-o poveste de succes, se dezvoltă prin intermediul sistemului de franciză.
Brandul 5 to go a încheiat anul 2022 cu un bilanț spectaculos, evoluția impresionantă fiind cuantificată în cele peste 30 de milioane de euro la nivel de grup, de două ori mai mare decât în anul precedent.
Vrei să deschizi o afacere și nu știi de unde să începi? O soluție avantajoasă ar fi să te alături francizei Ice and Roll și Cake and Roll.
Franciza românească Japanos, promotoare a gastronomiei din Țara Soarelui Răsare printre europeni, a început expansiunea. Primul ei francizat, Adrian Buzlea, este convins că a făcut cea mai bună afacere alăturându-se acestei rețele.

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.