5 to go

Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
5 to go este un brand românesc recunoscut la nivel național și multi-premiat internațional, care deține o poziție unică pe piață datorită conceptului său unic bazat pe simplitate.
Povestea celui mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și ulterior cea mai accesată franciză din România, cuprinde peste 400 de locații în București și în alte 60 orașe din țară. Povestea 5 to go a început în 2015, odată cu inaugurarea primei cafenele, un loc de 12 metri pătrați, lângă Piața Lahovari, București. Designul urban prietenos, cald, cu ușoare influențe scandinave, împreună cu campaniile originale și echipa primitoare și dinamică, a câștigat rapid popularitate în rândul consumatorilor.
Reteaua 5 to go devine cel mai premiat brand de cafenele din tara, avand in portofoliu 25 premii castigate pana in prezent.
Născut din ispirația designer-ului Radu Savopol și dezvoltat de o echipă tânără și dinamică, conceptul 5 to go ® s-a impus rapid pe piața din București și din întreaga țară, prin 5 valori esențiale:
1. Gust – Preparatele sunt făcute din ingrediente proaspete şi de cea mai bună calitate, acestea fiind atent selecționate în fiecare dimineață;
2. Profesionalism – În locațiile 5 to go ® găsești cei mai iscusiți barista;
3. Rapiditate – Clientul (fiind cel mai important pentru noi) câștigă și timp, iar în acest fel se poate bucura de produsele noastre în drum spre job sau în pauza care știm cât este de scurtă;
4. Diversitate – în cadrul cafenelelor se pot achiziționa preparate pe baza de cafea, băuturi răcoritoare, dar și o gamă largă de gustări;
5. Ambiţie – ne definim prin ambiție pentru că ne dorim pur și simplu să fim cei mai buni.
Unitati personalizate
4
Unitati in sistem de franciza
peste 400
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
SPRIJIN PENTRU FRANCIZAȚI
- Sortimentație selectată și adaptată conceptului
- Colaborare eficientă cu furnizorii 5 to go, selectați de francizor
- Pregătire personal înainte și după deschiderea locației
- Proiectare și pregătire spațiu adaptat zonei
- Plan de afacere personalizat pentru fiecare locație
- Suport de marketing
- Deschidere de locație asistată de francizor și promovată în mod activ
- Marketing online și suport brand pe diverse canale de comunicare
Investitie totala, asteptari
INVESTITIE TOTALA, ASTEPTARI
Între 15.000 – 20.000 euro (la care se adauga TVA, cu taxă de franciză inclusă).
Cerinte de baza
CARACTERISTICI ALE PUNCTELOR DE VÂNZARE
- Plasarea în piață: zone cu peste 50.000 de locuitori
- Locații optime de amplasare: zone cu spații de birouri, sedii administrative, licee și facultăți
- Suprafața de vânzare: 10-50 mp
- Investiție inițială: între 15.000 - 20.000 de Euro, cu toate taxele incluse
- Echipa de vânzare - francizorul asigură pregatire înainte de deschidere și suport după demararea afacerii
- Redevențe: 4% taxă lunară și 1,5% contribuția la bugetul de marketing, care se vor aplica la cifra de afaceri.
- Durată contract: 5 ani
- Taxa de licență: 4500 de Euro
Informatii despre francizor
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite

Brandul 5 to go își extinde afacerile conform așteptărilor clienților, diversificându-și astfel accesibilitatea la produsele pe care le oferă.
Brandul 5 to go a încheiat anul 2022 cu un bilanț spectaculos, evoluția impresionantă fiind cuantificată în cele peste 30 de milioane de euro la nivel de grup, de două ori mai mare decât în anul precedent.
Sutele de parteneri ai francizei 5 to go vor putea oferi clienților, la debutul sezonului de iarnă, o colecție de pahare sărbătoare care, fără niciun dubiu, vor fi multă vreme alături de iubitorii de cafea.
Evoluția spectaculoasă a brandului românesc 5 to go s-a concretizat într-un binemeritat loc 10 în topul european al lanțurilor de cafenele în 2021, conform clasamentului anual efectuat de Food Service, Europe & Middle East.
Franciza 5 to go vine în sprijinul partenerilor săi care, peste câteva zile, vor putea oferi clienților lor o gamă de capsule de cafea, dezvoltate ca răspuns la nevoile pieței și adaptate cerințelor consumatorilor.

Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Japanos, un brand modern care folosește autenticitatea gastronomiei japoneze și o transpune într-o poveste de succes, se dezvoltă prin intermediul sistemului de franciză.
Vrei să deschizi o afacere și nu știi de unde să începi? O soluție avantajoasă ar fi să te alături francizei Ice and Roll și Cake and Roll.
Franciza românească Japanos, promotoare a gastronomiei din Țara Soarelui Răsare printre europeni, a început expansiunea. Primul ei francizat, Adrian Buzlea, este convins că a făcut cea mai bună afacere alăturându-se acestei rețele.
Sunt deja Ghost Kitchens, adică bucătăriile fantomă, un stil de afaceri pentru viitorul takeaway-ului? Se pare că da.

Japanos se extinde în România, dar și în alte state. Astfel, brandul a deschis un prim restaurant în centrul Parisului, acesta fiind doar un prim pas făcut în vestul Europei.
Se apropie sezonul de toamnă și iarnă, iar odată cu el este lansat și conceptul de franciză Cake and Roll. Două săptămâni sunt suficiente pentru a deveni un francizat al mărcii.
Cele mai mari rețele gastronomice din lume încearcă să-și dea seama care este viitorul, una dintre variante fiind plasată în metavers.
În afaceri, sunt interesat de profit și de dezvoltare rapidă. Nu vreau să păstrez un singur punct de lucru, spune Ovidiu Dina, francizat Ice and Roll Curtea de Argeș.
Primul francizat al celebrei companii Leonidas pe piața din România a deschis cea de a treia ciocolaterie. Este cea mai bună dovadă a rentabilității acestei francize.
Valoarea gastronomiei tradiționale este tot mai mult pusă în evidență prin conceptul lansat de franciza Ciorbe și Plăcinte.

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.