gastronomie

gastronomie | 09.06.2021

Francize românești în parteneriat, la Paris

Două francize românești, Donuterie și 5 to go, au deschis, în parteneriat, o cafenea în capitala Franței. După Paris, vor urma alte patru unități.

Două francize românești, Donuterie și 5 to go, au deschis, în parteneriat, o cafenea în capitala Franței. După Paris, vor urma alte patru unități.

gastronomie | 17.05.2021

Afacere cu gust nipon

Japanos, un brand modern, care oferă clienților de pe două continente autenticitatea culinară din Țara Soarelui Răsare, caută noi parteneri cu care să dezvolte sistemul de franciză

gastronomie | 22.04.2021

O afacere la cheie cu impact scontat

Franciza Captain Bean a ajuns pe meleaguri dobrogene, la Tulcea, unde locuitorii sunt printre cei mai vechi cunoscători ai unei cafele bune și aromate, iar noii parteneri de afaceri s-au convins rapid de eficiența conceptului

gastronomie | 19.04.2021

Debutul confirmă succesul internațional

Debutul companiei Sweet Gallery în România confirmă succesul francizei, cea mai mare în domeniul street-food din Europa

gastronomie | 12.04.2021

Un francizat, mai multe locații

Rentabilitatea conceptului Bella Italia Pizza Express a determinat un francizat ca, într-o perioadă de doar câteva luni, să deschidă nu una, nu două, ci trei locații.

gastronomie | 24.03.2021

Sezon nou, francizați noi

Sweet Gallery, proprietarul mărcilor internaționale Ice and Roll și Cake and Roll, cooperează cu oameni care caută o idee de afaceri profitabilă în vremuri de pandemie.

gastronomie | 17.03.2021

Soliditatea francizei face diferența

Experiența, seriozitatea și profitabilitatea francizei Bella Italia România, primul astfel de sistem integral autohton în domeniu, face ca noi locații și noi parteneri să apară în mai multe orașe ale țării

gastronomie | 04.03.2021

Pandemia nu a împiedicat succesul

Care este conceptul de afaceri al noilor mărci de pe piața românească și de ce le place atât de mult românilor înghețata spiralată și kurtos kolacs ?

gastronomie | 19.02.2021

Stilul gourmet, în franciză

Prima crossanterie din România va trece în sistem de franciză, la puțin timp după ce antreprenorii care dețin brandul Cereal Crunch au devenit acționari ai Fika 18

gastronomie | 27.01.2021

Franciză street food de succes

Cea mai mare rețea europeană de street food, Sweet Gallery, a deschis prima unitate în franciză din România, pentru brandurile Ice and Roll și Cake and Roll

gastronomie | 07.01.2021

Extinderea francizei în pandemie

Anul 2020 a fost unul plin de schimbări pentru Captain Bean, însă acestea au avut un impact pozitiv asupra brandului și au făcut posibilă extinderea la nivel național

gastronomie | 04.01.2021

Cum să salvezi afacerea în pandemie

Afacerea Hello Donuts a fost puternic afectată de criză, dar a reușit să reintre pe o pantă ascendentă datorită adaptării rapide la situație, a alegerii inteligente a unor noi strategii și printr-o promovare intensă

gastronomie | 24.12.2020

Franciză cu extindere accelerată

Lanțul de cafenele 5 to go, deținut de doi antreprenori români, se bucură de o extindere accelerată a francizei

gastronomie | 14.12.2020

Reușită prin extindere și inovație

Brandul Cereal Crunch este, în anul pandemiei, un business din categoria celor ”cu un as în mânecă”. Focusat pe extindere și inovație

gastronomie | 27.11.2020

O afacere cu dezvoltare express

Rețeaua de pizzerii Bella Italia, primul sistem de franciză integral românesc pentru un restaurant/pizzerie, continuă să deschidă noi locații proprii și în franciză

gastronomie | 23.11.2020

Franciză all season

Ice and Roll și Cake and Roll este unul dintre cele mai versatile concepte de franciză, care asigură profitabilitatea afacerii prin garantarea unei locații personalizate și calitatea excepțională a produselor

gastronomie | 11.11.2020

Extindere și noi parteneriate

Sistemul de franciză Captain Bean a reușit, în ultimele luni, să se extindă în noi zone și să stabilească noi parteneriate pentru dezvoltarea afacerii

gastronomie | 09.11.2020

Franciză eficientă în pandemie

Brandul 5 to go și-a dovedit, în ciuda efectelor pandemiei, eficiența conceptului și faptul că adaptabilitatea în aceste condiții este extrem de importantă pentru francizor și partenerii săi de afaceri

gastronomie | 22.10.2020

Parteneriat pentru dezvoltarea francizei

Grupul 5 to go a încheiat un parteneriat care asigură creșterea numărului de clienți în unitățile proprii și în cele ale francizaților, prin diversificarea produselor oferite

2
3
4
5
Urmator  
Final