gastronomie

Înghețata face bani
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.

Extindere conform așteptărilor
Brandul 5 to go își extinde afacerile conform așteptărilor clienților, diversificându-și astfel accesibilitatea la produsele pe care le oferă.

Delicii nipone – tradiție și modernitate
Japanos, un brand modern care folosește autenticitatea gastronomiei japoneze și o transpune într-o poveste de succes, se dezvoltă prin intermediul sistemului de franciză.

Recordurile definesc excelența
Brandul 5 to go a încheiat anul 2022 cu un bilanț spectaculos, evoluția impresionantă fiind cuantificată în cele peste 30 de milioane de euro la nivel de grup, de două ori mai mare decât în anul precedent.

Ofertă avantajoasă în toate sezoanele
Vrei să deschizi o afacere și nu știi de unde să începi? O soluție avantajoasă ar fi să te alături francizei Ice and Roll și Cake and Roll.

O franciză bine primită oriunde
Franciza românească Japanos, promotoare a gastronomiei din Țara Soarelui Răsare printre europeni, a început expansiunea. Primul ei francizat, Adrian Buzlea, este convins că a făcut cea mai bună afacere alăturându-se acestei rețele.

Campanie de sărbători
Sutele de parteneri ai francizei 5 to go vor putea oferi clienților, la debutul sezonului de iarnă, o colecție de pahare sărbătoare care, fără niciun dubiu, vor fi multă vreme alături de iubitorii de cafea.

Bucătăriile fantomă, un nou trend
Sunt deja Ghost Kitchens, adică bucătăriile fantomă, un stil de afaceri pentru viitorul takeaway-ului? Se pare că da.

Japanos, primul restaurant la Paris
Japanos se extinde în România, dar și în alte state. Astfel, brandul a deschis un prim restaurant în centrul Parisului, acesta fiind doar un prim pas făcut în vestul Europei.

Brandul 5 to go, în topul lanțurilor de cafenele din Europa
Evoluția spectaculoasă a brandului românesc 5 to go s-a concretizat într-un binemeritat loc 10 în topul european al lanțurilor de cafenele în 2021, conform clasamentului anual efectuat de Food Service, Europe & Middle East.

Afaceri pentru tot anul
Se apropie sezonul de toamnă și iarnă, iar odată cu el este lansat și conceptul de franciză Cake and Roll. Două săptămâni sunt suficiente pentru a deveni un francizat al mărcii.

Rețelele gastro-experimentale, încotro?
Cele mai mari rețele gastronomice din lume încearcă să-și dea seama care este viitorul, una dintre variante fiind plasată în metavers.

Franciza 5 to go, în sprijinul partenerilor
Franciza 5 to go vine în sprijinul partenerilor săi care, peste câteva zile, vor putea oferi clienților lor o gamă de capsule de cafea, dezvoltate ca răspuns la nevoile pieței și adaptate cerințelor consumatorilor.

Extinderea înseamnă profit
În afaceri, sunt interesat de profit și de dezvoltare rapidă. Nu vreau să păstrez un singur punct de lucru, spune Ovidiu Dina, francizat Ice and Roll Curtea de Argeș.

Profitul confirmat încurajează extinderea
Primul francizat al celebrei companii Leonidas pe piața din România a deschis cea de a treia ciocolaterie. Este cea mai bună dovadă a rentabilității acestei francize.

Tradiție și noi tehnologii
Valoarea gastronomiei tradiționale este tot mai mult pusă în evidență prin conceptul lansat de franciza Ciorbe și Plăcinte.

O afacere cu câștiguri rapide
Ice and Roll este o afacere care poate fi lansată în două săptămâni. Cu setul de instrumente primit, francizatul rentabilizează rapid investiția și începe să câștige.

Record de expansiune
De la începutul acestui an, ritmul de expansiune 5 to go s-a amplificat, ajungând la o medie de 16 unități deschise lunar, iar franciza continuă să atragă noi parteneri.

Afaceri sortite succesului
Ultimii doi ani, grei, au dovedit că există afaceri care pot fi influențate pozitiv de criză. Un exemplu îl constituie conceptele de franciză Ice and Roll și Cake and Roll.

Afacere cu profituri stabile
Ice & Roll înflorește primăvara. Noi rulote colorate și moderne, unde găsești o înghețată bună, pot fi găsite deja în București și mai multe orașe ale țării.

Succes european confirmat în România
Eficiența europeană a brandurilor Ice and Roll și Cake and Roll este dovedită și pe piața din România. Cei mai noi francizați ne confirmă că este o afacere profitabilă.