gastronomie

gastronomie | 15.06.2022

Tradiție și noi tehnologii

Valoarea gastronomiei tradiționale este tot mai mult pusă în evidență prin conceptul lansat de franciza Ciorbe și Plăcinte.

Valoarea gastronomiei tradiționale este tot mai mult pusă în evidență prin conceptul lansat de franciza Ciorbe și Plăcinte.

gastronomie | 12.05.2022

Afaceri sortite succesului

Ultimii doi ani, grei, au dovedit că există afaceri care pot fi influențate pozitiv de criză. Un exemplu îl constituie conceptele de franciză Ice and Roll și Cake and Roll.

gastronomie | 04.05.2022

Afacere cu profituri stabile

Ice & Roll înflorește primăvara. Noi rulote colorate și moderne, unde găsești o înghețată bună, pot fi găsite deja în București și mai multe orașe ale țării.

gastronomie | 22.04.2022

Succes european confirmat în România

Eficiența europeană a brandurilor Ice and Roll și Cake and Roll este dovedită și pe piața din România. Cei mai noi francizați ne confirmă că este o afacere profitabilă.

gastronomie | 07.04.2022

În Europa, dar și acasă

Expansiunea francizei Donuterie în Europa este completată de cea în România, țara de origine. Afacerea, susținută permanent de francizor și care are un profit semnificativ, este la îndemâna noilor parteneri.

gastronomie | 21.03.2022

Unchiul Vania în loc de McDonald's?

Vor rușii să imite franciza McDonald's? Un logo ușor modificat și numele Unchiul Vania ar putea înlocui marca acestei rețele globale în Rusia.

gastronomie | 14.03.2022

Suport total și flexibilitate în franciză

Specializat în produse tradiționale, brandul Ciorbe și Plăcinte a înțeles importanța noilor tehnologii pentru francizați. Ce sprijin vor avea, în acest sens, cei care vor să li se alăture?

gastronomie | 20.01.2022

Oportunitate pentru o schimbare radicală

Stația Rombeer a deschis o nouă unitate în franciză, la Constanța. Deținătorul ei, un tânăr revenit în țară, a văzut în această decizie o ocazie excelentă de a-și schimba viața.

gastronomie | 10.01.2022

Soluție pentru o afacere cu viitor

Franciza Ice and Roll și Cake and Roll a găsit soluția perfectă pentru afacerile mici. Așa se face că este una dintre francizele gastronomice cu cea mai rapidă dezvoltare din Europa.

gastronomie | 05.01.2022

Gustul Vestului Sălbatic

Franciza de restaurante letonă Steiku Haoss are un plan de a hrăni Europa. Cine poate solicita o licență?

gastronomie | 21.12.2021

Conceptele adaptate crizei cuceresc piața

Sistemul de franciză Bella Italia a dovedit că, prin concepte eficiente și versatile, dificultățile create de pandemie pot fi depășite cu succes.

gastronomie | 26.11.2021

Două decenii de afaceri și rafinament

După două decenii de la intrarea sa în România, francizei Leonidas continuă să i se alăture noi parteneri, iar cei care sunt deja colaboratori își deschid noi ciocolaterii.

gastronomie | 09.11.2021

Franciza Ice&Roll preia manager Mc Donald’s

Unul dintre managerii Mc Donald’s preia conducerea operațională a brandurilor internaționale Ice and Roll și Cake and Roll în România.

gastronomie | 04.10.2021

Gastronomie niponă în noi teritorii

În general, un restaurant cu sushi nu poate funcționa doar cu doi angajați, dar japonezii pot face asta!, spune directorul de operațiuni al francizei Japanos, Cristina El Majzoub.

gastronomie | 20.09.2021

Parteneri noi într-o rețea internațională

Rețeaua Leonidas a deschis, la Ploiești, o nouă unitate în sistem de franciză și caută în continuare parteneri pentru această afacere unică în lumea ciocolatei.

gastronomie | 18.09.2021

Avantajul adaptării rapide

Franciza internațională Ice and Roll și Cake and Roll a trecut testul pieței din România și i se alătură tot mai mulți parteneri convinși de profitabilitatea afacerii.

gastronomie | 06.09.2021

Bella Italia, un parteneriat profitabil

Lanțul de pizzerii Bella Italia își dovedește din nou eficiența. De această dată este vorba de succesul imediat al unui tânăr, fără experiență antreprenorială, care a deschis o unitate în Ploiești și a avut profit după prima lună.

gastronomie | 24.08.2021

Când combini tradiția cu tehnologia

Când un brand specializat în produse culinare tradiționale recurge la noile tehnologii în vânzare, partenerii nu au decât de câștigat. Este și cazul francizei Ciorbe și Plăcinte.

gastronomie | 20.08.2021

Cafenele Captain Bean spre noi teritorii

Franciza Captain Bean își continua expansiunea în noi teritorii, demonstrând astfel eficiența unui sistem care se dezvoltă rapid în ultimii ani, în ciuda problemelor generate de pandemie.

2
3
4
5
Urmator  
Final