gastronomie

gastronomie | 04.03.2021

Pandemia nu a împiedicat succesul

Care este conceptul de afaceri al noilor mărci de pe piața românească și de ce le place atât de mult românilor înghețata spiralată și kurtos kolacs ?

Care este conceptul de afaceri al noilor mărci de pe piața românească și de ce le place atât de mult românilor înghețata spiralată și kurtos kolacs ?

gastronomie | 07.01.2021

Extinderea francizei în pandemie

Anul 2020 a fost unul plin de schimbări pentru Captain Bean, însă acestea au avut un impact pozitiv asupra brandului și au făcut posibilă extinderea la nivel național

gastronomie | 04.01.2021

Cum să salvezi afacerea în pandemie

Afacerea Hello Donuts a fost puternic afectată de criză, dar a reușit să reintre pe o pantă ascendentă datorită adaptării rapide la situație, a alegerii inteligente a unor noi strategii și printr-o promovare intensă

gastronomie | 24.12.2020

Franciză cu extindere accelerată

Lanțul de cafenele 5 to go, deținut de doi antreprenori români, se bucură de o extindere accelerată a francizei

gastronomie | 14.12.2020

Reușită prin extindere și inovație

Brandul Cereal Crunch este, în anul pandemiei, un business din categoria celor ”cu un as în mânecă”. Focusat pe extindere și inovație

gastronomie | 27.11.2020

O afacere cu dezvoltare express

Rețeaua de pizzerii Bella Italia, primul sistem de franciză integral românesc pentru un restaurant/pizzerie, continuă să deschidă noi locații proprii și în franciză

gastronomie | 23.11.2020

Franciză all season

Ice and Roll și Cake and Roll este unul dintre cele mai versatile concepte de franciză, care asigură profitabilitatea afacerii prin garantarea unei locații personalizate și calitatea excepțională a produselor

gastronomie | 11.11.2020

Extindere și noi parteneriate

Sistemul de franciză Captain Bean a reușit, în ultimele luni, să se extindă în noi zone și să stabilească noi parteneriate pentru dezvoltarea afacerii

gastronomie | 09.11.2020

Franciză eficientă în pandemie

Brandul 5 to go și-a dovedit, în ciuda efectelor pandemiei, eficiența conceptului și faptul că adaptabilitatea în aceste condiții este extrem de importantă pentru francizor și partenerii săi de afaceri

gastronomie | 22.10.2020

Parteneriat pentru dezvoltarea francizei

Grupul 5 to go a încheiat un parteneriat care asigură creșterea numărului de clienți în unitățile proprii și în cele ale francizaților, prin diversificarea produselor oferite

gastronomie | 20.10.2020

Franciză cu gust

Franciza Casa Berarilor Artizani, cel mai nou hub dedicat promovării berii artizanale, este o promițătoare afacere la cheie în retail

gastronomie | 15.10.2020

Brutăria artizanală, o franciză de succes

Transformarea unui concept de brutărie artizanală într-o franciză a devenit o afacere de succes

gastronomie | 08.10.2020

Franciză internațională de succes, acum în România

Compania Sweet Gallery, deținătoare a celei mai mari rețele street food din Europa, a venit în România și își așteaptă primii parteneri de franciză

gastronomie | 21.09.2020

Franciză în trend, noi parteneriate

Conceptul Captain Bean, o franciză inovativă care urmează trendul internațional, se extinde în mai multe zone ale României

gastronomie | 01.09.2020

Cereal Crunch, un concept Radu Savopol

Fondator al unor concepte de mare succes, Radu Savopol continuă să creeze noi sisteme de franciză, așa cum este Cereal Crunch

gastronomie | 20.08.2020

Suport esențial pentru francizați

Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a eliminat redevențele, în condițiile în care jumătate dintre locații funcționează în sistem de franciză

gastronomie | 18.08.2020

Franciză cu succes european, în România

Unul dintre cele mai de succes concepte de franciză gastronomică europeană este, în sfârșit, prezent și în România

gastronomie | 14.08.2020

Parteneri pentru franciză cu gust

Rețeaua familială de restaurante Steiku Haoss, celebră în Letonia, vrea să găsească noi parteneri de franciză în afara granițelor țării de origine

gastronomie | 11.08.2020

5 to go, în sprijinul partenerilor

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România, vine în sprijinul antreprenorilor prin susținerea costurilor de franciză.

2
3
4
5
Urmator  
Final