gastronomie

Băutură creată de AI pentru cafenele
5 to go lansează în cafenele meniul de toamnă, care va include în premieră o băutură de sezon realizată cu ajutorul inteligenței artificiale: Ginger Caramel Latte.
5 to go lansează în cafenele meniul de toamnă, care va include în premieră o băutură de sezon realizată cu ajutorul inteligenței artificiale: Ginger Caramel Latte.

Statisticile spun totul
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.

Miza pe ciocolata premium
România a intrat în topul țărilor cu cel mai mare consum de ciocolată premium din Europa, iar datele oferite de franciza Leonidas susțin această evidență.

Un nou concept, un nou pas înainte
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.

Când excelența și tradiția își spun cuvântul
Cu o notorietate în plină ascensiune, franciza Japanos caută pateneri în marile orașe ale României, țara a adoptat acest concept gastronomic nipon și l-a răspândit pe mai multe meridiane.

Când retro înseamnă succes
Când vorbești despre Ministry of Herring and Vodka, spui despre una dintre cele mai cunoscute francize gastronomice din Polonia, o formulă de franciză gata să se extindă în alte țări europene.

Afacere cu delicii estivale
Ce poate fi mai potrivit decât o afacere care își încântă clienții și îi mulțumește pe antreprenori, așa cum este Ice and Roll? Vrei să știi cum să i te alături?

Brand cu creștere spectaculoasă
Brandul românesc 5 to go a ajuns foarte aproape de pragul de 500 de cafenele, asta însemnând că, doar în aces an, la fiecare două zile s-a deschis o nouă unitate.

Extindere cu rafinament
O nouă ciocolaterie a celebrului lanț internațional Leonidas a fost inaugurată, cu puțin timp în urmă, la Oradea, unul dintre cele mai frumoase orașe ale României.

Start cu noi arome în sezonul estival
Franciza 5 to go crează partenerilor săi o nouă posibilitate de dezvoltare a afacerii, printr-o colaborare inedita cu Red Bull.

Înghețata face bani
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.

Extindere conform așteptărilor
Brandul 5 to go își extinde afacerile conform așteptărilor clienților, diversificându-și astfel accesibilitatea la produsele pe care le oferă.

Delicii nipone – tradiție și modernitate
Japanos, un brand modern care folosește autenticitatea gastronomiei japoneze și o transpune într-o poveste de succes, se dezvoltă prin intermediul sistemului de franciză.

Recordurile definesc excelența
Brandul 5 to go a încheiat anul 2022 cu un bilanț spectaculos, evoluția impresionantă fiind cuantificată în cele peste 30 de milioane de euro la nivel de grup, de două ori mai mare decât în anul precedent.

Ofertă avantajoasă în toate sezoanele
Vrei să deschizi o afacere și nu știi de unde să începi? O soluție avantajoasă ar fi să te alături francizei Ice and Roll și Cake and Roll.

O franciză bine primită oriunde
Franciza românească Japanos, promotoare a gastronomiei din Țara Soarelui Răsare printre europeni, a început expansiunea. Primul ei francizat, Adrian Buzlea, este convins că a făcut cea mai bună afacere alăturându-se acestei rețele.

Campanie de sărbători
Sutele de parteneri ai francizei 5 to go vor putea oferi clienților, la debutul sezonului de iarnă, o colecție de pahare sărbătoare care, fără niciun dubiu, vor fi multă vreme alături de iubitorii de cafea.

Bucătăriile fantomă, un nou trend
Sunt deja Ghost Kitchens, adică bucătăriile fantomă, un stil de afaceri pentru viitorul takeaway-ului? Se pare că da.

Japanos, primul restaurant la Paris
Japanos se extinde în România, dar și în alte state. Astfel, brandul a deschis un prim restaurant în centrul Parisului, acesta fiind doar un prim pas făcut în vestul Europei.

Brandul 5 to go, în topul lanțurilor de cafenele din Europa
Evoluția spectaculoasă a brandului românesc 5 to go s-a concretizat într-un binemeritat loc 10 în topul european al lanțurilor de cafenele în 2021, conform clasamentului anual efectuat de Food Service, Europe & Middle East.

Afaceri pentru tot anul
Se apropie sezonul de toamnă și iarnă, iar odată cu el este lansat și conceptul de franciză Cake and Roll. Două săptămâni sunt suficiente pentru a deveni un francizat al mărcii.