FORNETTI
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Fornetti România este una din cele mai cunoscute francize din România. Din 2001, anul în care a pătruns pe piața din țara noastră, Fornetti s-a dezvoltat an de an, mărind atât numărul magazinelor, al partenerilor, dar mai ales al produselor și a dezvoltat conceptul de street-food. Începând cu anul 2015, compania Fornetti a fost preluată de către unul dintre cele mai mari grupuri din domeniul producătorilor de panificaţie din lume, Arzyta AG, consolidând și mai mult prezența brandului Fornetti pe piețele europene.
Scopul fiecărei afaceri este obținerea de profit, cu riscuri minime. Sistemul de franciză Fornetti permite ca orice partener dispus să investească timp și pasiune, să înceapă o afacere nouă, profitabilă. Un aspect important al unei afaceri prospere este identificarea unui spațiu localizat central sau în centre comerciale, de preferință în orașele mari, tranzitate de localnici și turiști. Agenții de vânzări ai companiei Fornetti fac un studiu de piață amănunțit pentru a dovedi potențialul acelui posibil magazin, măsoară spațiul și pregătesc design-ul exterior și interior al magazinului. Odată parcurse aceste etape și agreate impreună cu viitorul partener, se poate semna contractul de franciză. Există la nivel de Grup o echipă solidă de creație și design, precum și una tehnică pentru a executa magazine moderne într-un timp cât mai scurt.
Un alt proiect pe care Fornetti l-a dezvoltat în România este procesul de rebranding al magazinelor. Din respect pentru partener și consumator, am creat o nouă imagine magazinelor din sistemul de franciză, cu mobilier și design nou, conform noilor tendințe din patiseria europeană, încercând să oferim cel mai bun cadru și o experiență de cumpărare plăcută pentru cumpărător. Acest proces de înfrumusețare nu se oprește, echipele de design venind de la an la an cu idei noi de împrospătare a imaginii.
Unitati in sistem de franciza
800
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
Cu toți partenerii noștri menținem relații de colaborare strânse și încercăm să oferim avantaje și beneficii fiecărui partener în parte, în mod egal. Odată intrat în sistem, francizatului i se va oferi toate condițiile necesare dezvoltării unei afaceri de succes și garantăm apartenența la un sistem unitar, sigur (rețeaua de franciză).
Dintre beneficiile pe care le oferim partenerilor enumerăm:
- Asigurarea succesului afacerii prin renumele mărcii și calitatea produselor;
- Drept patrimonial asupra afacerii și posibilitatea de a o cesiona unei terțe persoane, posibilitatea de a muta franciza dintr-o locație în alta sau dintr-o localitate în alta, în funcție de oportunitățile de vânzare;
- Asigurarea de către Fornetti Romania a unei game sortimentale bogate, în concordantă cu cerințele pieței, iar sezonier, cu produse alternative;
- Service competent, calificat al utilajelor în cel mult 48 de ore de la solicitare;
- Transportul gratuit al produselor la ușa magazinului dvs;
- Consultanță în privința amenajării magazinului, instruirea gratuită a personalului din magazine;
- Asigurarea ambalajelor pentru produse, un suport solid de marketing prin susținere de imagine, verificare și îndrumare periodică;
- Asigurare cu materiale de marketing, consiliere juridică privind relatiile de franciză;
- Odată cu achitarea taxei de franciză, Fornetti România asigură fiecărui partener, cuptoarele, afișele de promovare a produselor, etichete de prețuri, reclame luminoase, dar mai presus de orice asistență și consultanță;
- cuptorul se conectează la o sursă de energie de 220V, 16A; sunt necesare prizele duble ceramice pentru o funcționare în siguranță a cuptorului; acesta are un consum de 3 Kw/h; în pachetul cuptorului mai intră 15 tavi și un clește pentru scoaterea tăvilor din cuptor;
- Fornetti asigură transportul produselor cu mașini frigorifice speciale, la -18 grade C. Frecvența de aprovizionare este de 2 ori pe săptămâna. Depozitarea produsului nu necesită condiții deosebite, sunt suficiente 1-2 lăzi frigorifice obișnuite, care asigură o temperatură de -18 grade C.
- Firma noastră asigură pentru toți partenerii ei un service prompt și calificat pentru unitățile de coacere pe toată durata contractului. Eventualele defecțiuni vor fi remediate în termen de 48 ore de la semnalarea acestora la reprezentantul zonal. Pentru a asigura o calitate constantă a produsului, reprezentanții noștri vor vizita periodic punctele de vânzare ale partenerilor;
- Specialiștii noștri proiectează mobilierul adecvat magazinului Dvs. pentru orice configurație geometrică a spațiului pe care îl dețineți. Proiectarea are în vedere valorificare economică și ergonomică a spațiului și de asemenea, dispunerea optimă a utilajelor necesare procesării produselor.
- Personalul nostru vă stă la dispoziție în privința amenajării interioare, folosirea culorilor dominante, dispunerea afișelor, reclamelor și a materialelor de marketing.Pentru punctele de lucru de dimensiuni mici, dispuse în sistemul shop-in –shop, Fornetti Romania pune la dispoziție mobilier tipizat, funcțional, de mici dimensiuni.Taxa de franciză percepută de compania nostră este de 1000 de euro, la care se adaugă costurile cu amenajarea magazinului.Taxa de franciză percepută de compania nostră este de 1000 de euro, la care se adaugă costurile cu amenajarea magazinului.
Investitie totala, asteptari
Taxa de franciză percepută de compania nostră este de 1000 de euro, la care se adaugă costurile cu amenajarea magazinului.
Pentru a intra în relații de franciză cu FORNETTI ROMANIA trebuie să parcurgeți următorii pași:
- să aveți constituită o societate comercială;
- să dețineți un spațiu sau să aveți posibilitatea de închiriere și amenajare a unui spațiu corespunzător (15-25 metri pătrați, poziționat în zone cu trafic pietonal intens sau în mega-centre comerciale);
- dacă zona/spațiul este aprobat de companie, veți fi vizitat de către un reprezentant Fornetti, care va face și evaluarea în teren a locației. Totodată reprezentantul nostru va face recomandări privind amenajarea-modernizarea spațiului;
- pasul următor este semnarea contractului de frabciză. Acesta fundamentează juridic toate drepturile și obligațiile Francizorului (Fornetti Romania) și ale Beneficiarului (Societatea Comercială pe care o dețineți).
- Pentru mai multe detalii privind regulile de francizare, vă rugăm să contactați reprezentantul Fornetti la numărul de telefon 0720.555.600.
Cerinte de baza
Pentru a intra în relații de franciză cu FORNETTI ROMANIA trebuie să parcurgeți următorii pași:
- să aveți constituită o societate comercială;
- să dețineți un spațiu sau să aveți posibilitatea de închiriere și amenajare a unui spațiu corespunzător (15-25 metri pătrați, poziționat în zone cu trafic pietonal intens sau în mega-centre comerciale);
- dacă zona/spațiul este aprobat de companie, veți fi vizitat de către un reprezentant Fornetti, care va face și evaluarea în teren a locației. Totodată reprezentantul nostru va face recomandări privind amenajarea-modernizarea spațiului;
- pasul următor este semnarea contractului de frabciză. Acesta fundamentează juridic toate drepturile și obligațiile Francizorului (Fornetti Romania) și ale Beneficiarului (Societatea Comercială pe care o dețineți).
- Pentru mai multe detalii privind regulile de francizare, vă rugăm să contactați reprezentantul Fornetti la numărul de telefon 0720.555.600.
Informatii despre francizor
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Grupul Fornetti a fost desemnat drept cea mai bună rețea europeană de franciză a anului, într-un domeniu unde a concurat cu companii de notorietate.
Primii speakeri și agenda Conferinței Francize la Raft promit un eveniment interesant, la care vă invităm să participați dacă aveți în plan lansarea unei afaceri proprii.
Lanţul de patiserii Fornetti s-a extins rapid prin intermediul francizei, numărând acum aproape 800 de unităţi.
Interviu acordat grupului de franciză Profit System de Gheorghe Cherciu, antreprenor, primul francizat al conceptului Fornetti Food & Beverage.
Interviu acordat grupului de franciză Profit System de Gabriel Voin, Director al Diviziei de Franciză și Concept Fornetti România
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Binecunoscuta franciză Leonidas are un nou partener care, ca angajat al acesteia, s-a convins de profitabilitatea afacerii și a ales să deschidă o ciocolaterie la Timișoara.
Ice and Roll și Cake and Roll este o afacere care garantează francizatului un pachet complet de instrumente ce îi permit să obțină o rentabilizare rapidă a investiției și să câștige bani rapid.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Un nou trend începe să cucerească întreaga lume. Este vorba despre ceaiul cu bule, iar Crazy Bubble caută francizori români dornici de o investiție profitabilă și de viitor.
5 to go lansează în cafenele meniul de toamnă, care va include în premieră o băutură de sezon realizată cu ajutorul inteligenței artificiale: Ginger Caramel Latte.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
România a intrat în topul țărilor cu cel mai mare consum de ciocolată premium din Europa, iar datele oferite de franciza Leonidas susțin această evidență.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cu o notorietate în plină ascensiune, franciza Japanos caută pateneri în marile orașe ale României, țara a adoptat acest concept gastronomic nipon și l-a răspândit pe mai multe meridiane.
Când vorbești despre Ministry of Herring and Vodka, spui despre una dintre cele mai cunoscute francize gastronomice din Polonia, o formulă de franciză gata să se extindă în alte țări europene.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.