FORNETTI

Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Fornetti România este una din cele mai cunoscute francize din România. Din 2001, anul în care a pătruns pe piața din țara noastră, Fornetti s-a dezvoltat an de an, mărind atât numărul magazinelor, al partenerilor, dar mai ales al produselor și a dezvoltat conceptul de street-food. Începând cu anul 2015, compania Fornetti a fost preluată de către unul dintre cele mai mari grupuri din domeniul producătorilor de panificaţie din lume, Arzyta AG, care ocupă locul 1 la nivel european. La finalul anului 2016, franciza Fornetti număra 560 de magazine deschise în sistem de franciză, dintre care 89 de locații erau în sistem Store Bakery.
Scopul fiecărei afaceri este obținerea de profit, cu riscuri minime. Sistemul de franciză Fornetti permite ca orice partener dispus să investească timp și pasiune, să înceapă o afacere nouă, profitabilă. Un aspect important al unei afaceri prospere este identificarea unui spațiu localizat central sau în centre comerciale, de preferință în orașele mari, tranzitate de localnici și turiști. Agenții de vânzări ai companiei Fornetti fac un studiu de piață amănunțit pentru a dovedi potențialul acelui posibil magazin, măsoară spațiul și pregătesc design-ul exterior și interior al magazinului. Odată parcurse aceste etape și agreate impreună cu viitorul partener, se poate semna contractul de franciză, iar afacerea poate fi pornită în ziua imediat următoare finalizării magazinului.
Un alt proiect pe care Fornetti l-a dezvoltat în România este procesul de rebranding al magazinelor. Din respect pentru partener și consumator, am creat o nouă imagine magazinelor din sistemul de franciză, cu mobilier și design nou, conform noilor tendințe din patiseria europeană, încercând să oferim cel mai bun cadru și o experiență de cumpărare plăcută pentru cumpărător. Din totalul magazinelor, aproximativ 40% au deja imaginea noua, intenția fiind ca până la finalul anului să implementăm procesul de rebranding în 90% din numărul total al magazinelor.
In Store Bakery (ISB)
In Store Bakery este un nou concept de magazin propus de Fornetti România partenerilor de retail stradal/supermarket-uri, magazine alimentare. Acest concept este gândit pentru oamenii de afaceri care dețin deja un magazin mai mare și în care pot crea o zonă pentru produse proaspete de panificaţie şi patiserie. Echipa Fornetti proiectează magazinul și pregătește design-ul, astfel încât să se plieze cât mai bine pe specificul locației alese, dar să și respecte identitatea brand-lui. Planurile pentru acest concept sunt mari, iar scopul este să creștem considerabil numărul de magazine ISB.
Unitati personalizate
89
Unitati in sistem de franciza
800
Fotografie locatie

Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
Cu toți partenerii noștri menținem relații de colaborare strânse și încercăm să oferim avantaje și beneficii fiecărui partener în parte, în mod egal. Odată intrat în sistem, francizatului i se va oferi toate condițiile necesare dezvoltării unei afaceri de succes și garantăm apartenența la un sistem unitar, sigur (rețeaua de franciză).
Dintre beneficiile pe care le oferim partenerilor enumerăm:
-
Asigurarea succesului afacerii prin renumele mărcii și calitatea produselor;
-
Drept patrimonial asupra afacerii și posibilitatea de a o cesiona unei terțe persoane, posibilitatea de a muta franciza dintr-o locație în alta sau dintr-o localitate în alta, în funcție de oportunitățile de vânzare;
-
Asigurarea de către Fornetti Romania a unei game sortimentale bogate, în concordantă cu cerințele pieței, iar sezonier, cu produse alternative;
-
Service competent, calificat al utilajelor în cel mult 48 de ore de la solicitare;
-
Transportul gratuit al produselor la ușa magazinului dvs;
-
Consultanță în privința amenajării magazinului, instruirea gratuită a personalului din magazine;
-
Asigurarea ambalajelor pentru produse, un suport solid de marketing prin susținere de imagine, verificare și îndrumare periodică;
-
Asigurare cu materiale de marketing, consiliere juridică privind relatiile de franciză;
-
Odată cu achitarea taxei de franciză, Fornetti România asigură fiecărui partener, în mod gratuit, cuptoarele, afișele de promovare a produselor, etichete de prețuri, reclame luminoase, dar mai presus de orice asistență și consultanță;
-
cuptorul se conectează la o sursă de energie de 220V, 16A; sunt necesare prizele duble ceramice pentru o funcționare în siguranță a cuptorului; acesta are un consum de 3 Kw/h; în pachetul cuptorului mai intră 15 tavi și un clește pentru scoaterea tăvilor din cuptor;
-
FORNETTI asigură transportul produselor cu mașini frigorifice speciale, la -18 grade C. Frecvența de aprovizionare este de 2 ori pe săptămâna. Depozitarea produsului nu necesită condiții deosebite, sunt suficiente 1-2 lăzi frigorifice obișnuite, care asigură o temperatură de -18 grade C. Din experiența noastră, într-o ladă de 300 litri se pot depozita 150 kg produse FORNETTI;
-
Firma noastră asigură pentru toți partenerii ei un service prompt și calificat pentru unitățile de coacere pe toată durata contractului. Eventualele defecțiuni vor fi remediate în termen de 48 ore de la semnalarea acestora la dispeceratul zonal. Pentru a asigura o calitate constantă a produsului, reprezentanții noștri vor vizita periodic punctele de vânzare ale partenerilor;
-
Specialiștii noștri proiectează computerizat mobilierul adecvat magazinului Dvs. pentru orice configurație geometrică a spațiului pe care îl dețineți. Proiectarea are în vedere valorificare economică și ergonomică a spațiului și de asemenea, dispunerea optimă a utilajelor necesare procesării produselor. Mobilierul proiectat poate fi executat fie de către compania Fornetti, fie de către o firma agreată de Dvs., dar cu respectarea strictă a documentației tehnice;
-
Personalul nostru vă stă la dispoziție în privința amenajării interioare, folosirea culorilor dominante, dispunerea afișelor, reclamelor și a materialelor de marketing.Pentru punctele de lucru de dimensiuni mici, dispuse în sistemul shop-in –shop, Fornetti Romania pune la dispoziție mobilier tipizat, funcțional, de mici dimensiuni.
Investitie totala, asteptari
Taxa de franciză percepută de compania nostră este de 3000 de euro, taxă în care viitorul partener beneficiază de toate utilajele, mobilier pentru amenajarea magazinului.
Cerinte de baza
Pentru a intra în relații de franciză cu FORNETTI ROMANIA trebuie să parcurgeți următorii pași:
-
să aveți constituită o societate comercială;
-
să dețineți un spațiu sau să aveți posibilitatea de închiriere și amenajare a unui spațiu corespunzător (15-25 metri pătrați, poziționat în zone cu trafic pietonal intens sau în mega-centre comerciale);
-
următorul pas este completarea unei cereri tip și trimiterea ei la adresa noastră pentru a fi analizată;
-
analiza cererii ține cont de tipul de localitate, potențialul economic și zona în care locația propusă este amplasată;
-
dacă avizul este favorabil, veți fi vizitat de către un reprezentant Fornetti, care va face și evaluarea în teren a locației. Totodată reprezentantul nostru va face recomandări privind amenajarea-modernizarea spațiului;
-
pasul următor este semnarea CONTRACTULUI DE FRANCIZĂ. Acesta fundamentează juridic toate drepturile și obligațiile Francizorului (Fornetti Romania) și ale Beneficiarului (Societatea Comercială pe care o dețineți).
-
Vă rugăm să precizați unde anume doriți să deschideți un magazin Fornetti, întrucât Fornetti România gestionează afacerea doar pe teritoriul României. Pentru mai multe detalii privind regulile de francizare, vă rugăm să contactați reprezentantul Fornetti la numărul de telefon 0720.555.600.
-
Pentru o Franciza Fornetti in afara Romaniei,va rugam sa va adresati Grupului Fornetti din Ungaria, tel 0036-76502070, email miklos.szilvia@fornetti.hu
Informatii despre francizor
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite

Primii speakeri și agenda Conferinței Francize la Raft promit un eveniment interesant, la care vă invităm să participați dacă aveți în plan lansarea unei afaceri proprii.
Lanţul de patiserii Fornetti s-a extins rapid prin intermediul francizei, numărând acum aproape 800 de unităţi.
Interviu acordat grupului de franciză Profit System de Gheorghe Cherciu, antreprenor, primul francizat al conceptului Fornetti Food & Beverage.
Interviu acordat grupului de franciză Profit System de Gabriel Voin, Director al Diviziei de Franciză și Concept Fornetti România
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.

5 to go lansează în cafenele meniul de toamnă, care va include în premieră o băutură de sezon realizată cu ajutorul inteligenței artificiale: Ginger Caramel Latte.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
România a intrat în topul țărilor cu cel mai mare consum de ciocolată premium din Europa, iar datele oferite de franciza Leonidas susțin această evidență.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cu o notorietate în plină ascensiune, franciza Japanos caută pateneri în marile orașe ale României, țara a adoptat acest concept gastronomic nipon și l-a răspândit pe mai multe meridiane.

Când vorbești despre Ministry of Herring and Vodka, spui despre una dintre cele mai cunoscute francize gastronomice din Polonia, o formulă de franciză gata să se extindă în alte țări europene.
Ce poate fi mai potrivit decât o afacere care își încântă clienții și îi mulțumește pe antreprenori, așa cum este Ice and Roll? Vrei să știi cum să i te alături?
Brandul românesc 5 to go a ajuns foarte aproape de pragul de 500 de cafenele, asta însemnând că, doar în aces an, la fiecare două zile s-a deschis o nouă unitate.
O nouă ciocolaterie a celebrului lanț internațional Leonidas a fost inaugurată, cu puțin timp în urmă, la Oradea, unul dintre cele mai frumoase orașe ale României.
Franciza 5 to go crează partenerilor săi o nouă posibilitate de dezvoltare a afacerii, printr-o colaborare inedita cu Red Bull.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.