O afacere consacrată

Afacerea, care s-a dovedit foarte repede a fi profitabilă, a început în România într-o rulotă gastronomică. Deosebit de apreciat de tinerii din întreaga lume, ceaiul cu bule a cucerit rapid și generația tânără de la noi.
Inspirată de cultura taiwaneză a ceaiului cu bule, franciza poloneză Crazy Bubble este cel mai mare lanț de ceai cu bule din Europa și operează peste 200 de magazine în mai multe țări, printre care Polonia, Lituania, România, Republica Moldova, Muntenegru, Estonia și Finlanda, iar expansiunea continuă. Dintre aceste unități, 159 sunt în franciză, iar restul de 53 în parteneriat.
Datorită ingredientelor de cea mai bună calitate posibilă, importate din țara de origine a ceaiului cu bule, Taiwan, băuturile, bazate pe bile de tapioca, combinate cu ceai, lapte și zahăr, sunt foarte populare și apreciate de cumpărători. De-a lungul timpului, ideile despre cum poate fi preparată această băutură au început să se diversifice, ajungând să includă ceaiuri de fructe cu aditivi precum popping boba, nata de coco sau jeleu.
Povestea Crazy Bubble a început în provincia Silezia, din sudul Poloniei și a ajuns în România în 2021, când a fost deschis primul magazin, la Oradea. În acest moment, Crazy Bubble este cel mai mare brand de bubble tea din România și are peste 20 de locații în localități cum ar fi Oradea, Sibiu, Satu Mare, Râmnicu Vâlcea sau Arad, iar planurile de viitor nu se opresc aici. Deținătorii master francizei își doresc ca în următorii ani să fie cel puțin câte un magazin în fiecare oraș din țară. Punctele de vânzare proprii sau în franciză sunt situate în mall-uri, parcuri de distracție, centrele orașelor și străzi aglomerate.
Deschiderea unui punct de franciză Crazy Bubble, o oportunitate a momentului, are un cost net de 10-15.000 de euro. Suma depinde de prețurile curente ale echipamentelor, construcției de standuri sau a spațiilor. Taxa de implementare a conceptului este de doar 1000 de euro, iar redevența lunară este fixă și are o valoare de 150 de euro.
În plus, dacă sunt antreprenori care au propria afacere, franciza Crazy Bubble oferă și cooperare în parteneriat, aceasta presupunând listarea a minim 50% din gama de produse Crazy Bubble și nu asigură exclusivitate.
Francizatul trebuie să găsească o locație convenabilă, desemnată dintre mai multe variante împreună cu francizorul. Ulterior, acesta va ajuta și cu sfaturi privind amenajarea unității. Noul partener trebuie să își cumpere o casă de marcat și să semneze un contract pentru terminalul de plată. Tot în atribuția sa este să angajeze lucrătorii.
La rândul său, Crazy Bubble oferă un model de afaceri dovedit și o abordare individual a fiecărui nou venit, cu sprijin din partea unui instructor dedicat. De asemenea, asigură know-how-ul pentru operarea mărcii și gestionarea punctului de vânzare pentru fiecare francizat în parte. În același timp, oferă instruire gratuită pentru francizați și angajați, dar și activități de marketing în sprijinul partenerilor săi. Crazy Bubble asigură aprovizionarea cu materii prime de cea mai înaltă calitate, importate direct din Taiwan.
Pentru informații suplimentare consultați catalogul brandului și completați formularul care vă permite să luați legătura direct cu francizorul.
Articole citite

Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Crazy Bubble este o afacere profitabilă care, în România, a început într-o rulotă gastronomică iar acum sistemul are zeci de francizați și continuă să se extindă.
Un nou trend începe să cucerească întreaga lume. Este vorba despre ceaiul cu bule, iar Crazy Bubble caută francizori români dornici de o investiție profitabilă și de viitor.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Anvelopele de iarnă pot fi cumpărate și din trei noi magazine-service Premio deschise în luna octombrie.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari