Franciză apreciată caută noi parteneri

Franciza Fornetti se extinde
Franciza Fornetti se extinde / Compania Fornetti, cu peste 800 de magazine în România, își dorește noi parteneri și extinderea rețelei de franciză
Luni
03.06.2024
Fornetti, una dintre cele mai cunoscute francize din România, care a confirmat calitatea produselor și profitabilitatea încă de la înființare, caută noi parteneri.
 

Grupul, care operează în Ungaria, România și Bulgaria are peste 1.200 de angajați, iar numărul celor din rețeaua de franciză depășește 15.000, astfel încât compania este considerată un angajator internațional semnificativ. Din 2015, compania a fost preluată de către unul dintre cele mai  mari grupuri din domeniul producătorilor de panificaţie din lume, Arzyta AG.

Produsele companiei se găsesc în 17 țări europene și peste un milion de clienți le preferă zilnic. Cele peste două sute de tipuri de produse de panificație sunt disponibile în cele 3.500 de puncte de vânzare din toată Europa. În același timp, compania câștigă teren și în afacerile de retail și HoReCa.

După ce a pătruns în România în 2001,  franciza a mărit continuu numărul partenerilor și al unităților, în prezent având peste 800 de puncte de vânzare. De asemenea, a diversificat numărul produselor și a dezvoltat conceptul de street-food. Compania urmărește permanent ca scopul fiecărei afaceri să  fie obținerea de profit, cu riscuri  minime.  Sistemul de franciză Fornetti permite ca orice partener dispus să investească timp și pasiune, să înceapă o afacere nouă, profitabilă. Un aspect important al unei afaceri prospere este identificarea unui spațiu localizat central sau în centre comerciale, de preferință în orașele mari, tranzitate de localnici și turiști.  Agenții de vânzări ai companiei Fornetti fac un studiu de piață amănunțit pentru a dovedi potențialul acelui posibil magazin, măsoară spațiul și pregătesc design-ul exterior și interior al magazinului. Odată parcurse aceste etape și agreate impreună cu viitorul partener, se poate semna contractul de franciză. Există la nivel de Grup o echipă solidă de creație și design, precum și una tehnică pentru a executa magazine moderne într-un timp cât mai scurt.

Un alt proiect pe care Fornetti l-a dezvoltat în România este procesul de rebranding al magazinelor. Din respect pentru partener și consumator, a creat o nouă imagine magazinelor din sistemul de franciză, cu mobilier și design nou, conform noilor tendințe din patiseria europeană, încercând să ofere cel mai bun cadru și o experiență de cumpărare plăcută pentru cumpărător. Acest proces de înfrumusețare continuă, echipele de design venind de la an la an cu idei noi de împrospătare a imaginii.

Noii parteneri vor plăti o taxă de franciză de 1000 de euro, plus costurile cu amenajarea magazinului. Pentru a intra în relații de franciză, noii veniți trebuie să aibă o societate comercială, să dețină sau să închirieze un spațiu de 15-25 de metri patrați – poziționat în zone cu trafic pietonal intens sau în mari centre comerciale.

Fornetti mențin relații  de colaborare strânse și acordă avantaje și  beneficia fiecărui partener. Odată intrat în sistem, francizatului i se vor oferi toate condițiile necesare dezvoltării unei afaceri de succes, iar compania garantează apartenența la un sistem unitar și sigur.


Ștefan Pricop
Business Development Manager