De la rulotă, la o afacere de succes

Franciza Cray Bubble, o nouă perspectivă
Franciza Cray Bubble, o nouă perspectivă / Creșterea apetitului la nivel mondial pentru ceaiul cu bule taiwanez crează noi oportunități pentru cei care se alătură francizei Crazy Bubble, inclusiv în România.
Marţi
14.05.2024
Crazy Bubble este o afacere profitabilă care, în România, a început într-o rulotă gastronomică iar acum sistemul are zeci de francizați și continuă să se extindă.
 

Ceaiul cu bule este un trend care începe să cucerească tinerii din întreaga lume, iar Crazy Bubble, cel mai mare brand din țară în acest tip de afacere, caută noi francizori dornici de o investiție profitabilă.

Inspirată de cultura taiwaneză a ceaiului cu bule, franciza poloneză Crazy Bubble este cel mai mare lanț de ceai cu bule din Europa și operează 200 de magazine în Polonia, Lituania, România, Republica Moldova, Muntenegru, Estonia și Finlanda, iar expansiunea continuă.  Dintre aceste unități, 148 sunt în franciză, iar restul de 58 în parteneriat.

Datorită ingredientelor de cea mai bună calitate posibilă, importate din țara de origine a ceaiului cu bule, Taiwan, băuturile, bazate pe bile de tapioca, combinate cu ceai, lapte și  zahăr, sunt foarte populare și apreciate de cumpărători. De-a lungul timpului, ideile despre cum poate fi preparată această băutură au început să se diversifice, ajungând să includă ceaiuri de fructe cu aditivi precum popping boba, nata de coco sau jeleu.

Povestea Crazy Bubble, care a început în 2011 în provincia Silezia, din sudul Poloniei, a ajuns în România în 2021, când a fost deschis primul magazin, la Oradea. În acest moment, Crazy Bubble este  cel mai mare brand de bubble tea din România și are locații în Oradea, Sibiu, Satu Mare, Râmnicu Vâlcea sau Arad, iar planurile de viitor nu se opresc aici. Deținătorii master francizei își doresc ca în următorii ani să fie cel puțin câte un magazin în fiecare oraș din țară. Punctele de vânzare proprii sau în franciză sunt situate în mall-uri, parcuri de distracție, centrele orașelor și străzi aglomerate.

Deschiderea unui punct de franciză Crazy Bubble, o oportunitate a momentului, are un cost net de 10-15.000 de euro. Suma depinde de prețurile curente ale echipamentelor, construcției de standuri sau a spațiilor. Taxa de implementare a conceptului este de doar 1000 de euro, iar redevența lunară este fixă și are o valoare de 150 de euro.

În plus, dacă sunt antreprenori care au propria afacere, franciza Crazy Bubble oferă și cooperare în parteneriat, aceasta presupunând listarea a minim 50% din gama de produse Crazy Bubble și nu asigură exclusivitate.

Francizatul trebuie să găsească o locație convenabilă, desemnată dintre mai multe variante împreună cu francizorul. Ulterior, acesta va ajuta și cu sfaturi privind amenajarea unității. Noul partener trebuie să își cumpere o casă de marcat și să semneze un contract pentru terminalul de plată. Tot în atribuția sa este să angajeze lucrătorii.

La rândul său, Crazy Bubble oferă un model de afaceri dovedit și o abordare individual a fiecărui nou venit, cu sprijin din partea unui instructor dedicat. De asemenea, asigură know-how-ul pentru operarea mărcii și gestionarea punctului de vânzare pentru fiecare francizat în parte. În același timp, oferă instruire gratuită pentru francizați și angajați, dar și activități de marketing în sprijinul partenerilor săi. Crazy Bubble asigură aprovizionarea cu materii prime de cea mai înaltă calitate, importate direct din Taiwan.


Ștefan Pricop
Business Development Manager