Extindere cu birouri regionale

Măsura va asigura o acoperire optimă a acestor zone importante pe harta prezenței brandului la nivel național. Decizia este una strategică, necesară în etapa actuală de dezvoltare accelerată, prezența fizică a unei echipe specializate contribuind semnificativ la o mai bună gestionare a relației cu potențialii francizați parteneri, la care se adaugă îmbunătățirea timpului de selectare și validare a spațiilor adecvate pentru cafenele și o detectare mai facilă a oportunităților de business care apar în aceste orașe.
Cu un număr de 580 de cafenele deschise în acest moment, 5 to go targetează un total de 650 de locații până la finalul anului și atingerea bornei de 1.000 de cafenele în următorii 4 ani. Aproximativ jumătate din numărul total de cafenele 5 to go se află la București, iar expansiunea presupune atât consolidarea prezenței în orașe cu un număr semnificativ de cafenele deja deschise, precum Constanța, Oradea, Suceava, Iași, Cluj și Timișoara, cât și accesarea unui număr de aproximativ 40 de orașe noi.
„Ne-am propus un ritm alert de dezvoltare la nivel local, iar din analizele făcute recent reiese că putem ajunge 1000 de locații în România într-un timp chiar mai bun decât cel propus, dacă susținem acest demers prin acțiuni concrete, complementare celor pe care le-am implementat până acum, care să ne aducă mai aproape de zonele pe care le vizăm și să ne păstreze cât mai conectați cu cei care vor franciza aici. Una dintre aceste măsuri este deschiderea celor trei birouri locale, despre care am convingerea că ne vor ajuta în scalarea business-ului“, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
„O relație strânsă cu francizații este esențială pentru funcționarea business-ului nostru. Ne apropiem deja de 300 de antreprenori în rețea, unii care gestionează două sau trei cafenele, alții fără prea multă experiență în acest domeniu, iar pentru ei – și pentru noi - este extrem de important să le fim aproape și să le oferim susținere one to one oricând este necesar. Deschiderea acestor birouri regionale este un pas care contribuie semnificativ la consolidarea echipei și la un răspuns mult mai prompt când situația o cere“, completează Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.
Evoluția constantă a business-ului 5 to go se bazează pe eforturile și implicarea întregii echipe, viziunea strategică, investiția în optimizarea proceselor existente, serviciile de calitate premium și diversificarea gamei de produse, adaptate permanent evoluției pieței.
5 to go a luat naștere în 2015 și se apropie de 580 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Articole citite

5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Brandul românesc 5 to go a ajuns foarte aproape de pragul de 500 de cafenele, asta însemnând că, doar în aces an, la fiecare două zile s-a deschis o nouă unitate.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Anvelopele de iarnă pot fi cumpărate și din trei noi magazine-service Premio deschise în luna octombrie.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari