Pandemia nu a împiedicat succesul

Care este conceptul de afaceri al noilor mărci de pe piața românească și de ce le place atât de mult românilor înghețata spiralată și kurtos kolacs ?

Ce afacere poate deveni o franciză?

O afacere de succes se poate extinde prin deschiderea unor noi sucursale, prin demararea unor noi activități sau prin francizare. Comparativ cu primele două modalități, dezvoltarea afacerii prin franciză implică investiții mai mici și riscuri reduse.

Franciza ABC – tipuri de franciză

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.

O investiție cu viitor

Franciza Stația RomBeer, una dintre cele mai bune investiții din ultima vreme, a deschis, la Brașov, cea mai mare unitate de până acum și își continuă extinderea la nivel național.

Sezon nou, francizați noi

Sweet Gallery, proprietarul mărcilor internaționale Ice and Roll și Cake and Roll, cooperează cu oameni care caută o idee de afaceri profitabilă în vremuri de pandemie.

LaDoiPași - magazinul comunității

Franciza LaDoiPași, un concept de magazine de proximitate, continuă să se extindă la nivel național și caută noi parteneri cărora să le pese de comunitate

Cafenea in loc de masina!

La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină

Un francizat, mai multe locații

Rentabilitatea conceptului Bella Italia Pizza Express a determinat un francizat ca, într-o perioadă de doar câteva luni, să deschidă nu una, nu două, ci trei locații.

SmartyKids la puterea a 6-a

Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.

Avantajele francizei pentru un francizat

Antreprenorul ce dorește să adere la un sistem de franciză se poate aștepta la o serie de avantaje:

De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.

Franciză cu fonduri europene

Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...

Francizorul “la doi pași” de francizat

Retailerul METRO Cash & Carry a lansat recent o nouă campanie de brand pentru rețeaua de franciză LaDoiPași.

Evoluția francizei în România

Franciza a fost recunoscută în multe țări ca o modalitate de succes pentru dezvoltarea afacerilor. Franciza și-a câștigat un renume și în România după ce mulți investitori au folosit această metodă pentru a-și deschide afaceri sigure și profitabile.

Magic ... de la Saloanele Magic®

Dacă domeniul serviciilor de înfrumusețare te atrage, însă consideri că nu ai suficientă experiență pentru a demara o afacere proprie, franciza Saloanele Magic® poate fi o soluție.

Franciză street food de succes

Cea mai mare rețea europeană de street food, Sweet Gallery, a deschis prima unitate în franciză din România, pentru brandurile Ice and Roll și Cake and Roll

Franciza CRAMA MURFATLAR revine cu forțe proaspete

După o scurtă perioadă de stagnare, CRAMA MURFATLAT reia planurile de expansiune a rețelei de franciză și își propune să ajungă la 100 de crame până în anul 2020.

Jumbo crește

Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.

Cartofii prăjiți la un nou nivel

Principiul văzut, poftit, gustat, plăcut și cumpărat concept s-a aplicat și în cazul lui Valentin Ștefănescu, antreprenorul care ne-a adus în România un nou tip de fast-food: Surf’n’Fries.

Soliditatea francizei face diferența

Experiența, seriozitatea și profitabilitatea francizei Bella Italia România, primul astfel de sistem integral autohton în domeniu, face ca noi locații și noi parteneri să apară în mai multe orașe ale țării

Crezi că e o idee bună să investești în franciza Fornetti?

Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.

Master Franciza – un rol asumat

A achiziționa o franciză master este ca și cum ai intra într-un joc la nivel înalt, încă de la început. Recompensele sunt mai mari decât pentru francizații individuali sau cu mai multe locații, dar și responsabilitățile sunt pe măsură.

Franciza dulce, mult aduce!

Piața ciocolateriilor din România a crescut în ultimii ani. Ți-ar plăcea să ai un magazin Leonidas care deține formula succesului, așa cum o dovedesc cele 1400 de magazine deschise la nivel mondial?

Un nou brand vestimentar ajunge pe piaţa românească

Polonezii de la LPP au ales AFI Palace Ploieşti pentru introducerea brandului Mohito în România.

Marile sisteme de franciză își continuă dominația

Marile sisteme de franciză au continuat să domine piața internațională și după declanșarea pandemiei, cele mai multe dintre ele fiind, de departe, cele nord-americane, iar industria cea mai stabilă a fost gastronomia

Spălatul rufelor în franciză

În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop

Franciza și distribuția: diferențe

Există o distincție clară între distribuție și franciza? Dacă da, cum sunt ele diferite?

Franciza – cu ce se mănâncă?

Dacă asociezi francizele cu termenul de afaceri, atunci ești pe drumul cel bun. Merită să cunoști în detaliu ceea ce înseamnă o franciză deoarece aceasta poate fi modalitatea potrivită pentru tine de a conduce o afacere.

Cum să reuşeşti ca antreprenor în industria fast-food

Olivian Miţaru, partener francizat Spartan, vorbeşte despre motivele care l-au determinat să aleagă acest brand

Franciză la „mâna a doua”

Ir Hasznaltruha, un magazin care comercializează haine şi accesorii second-hand, vrea să se dezvolte prin franciză pe piaţa din România.