Afacere profitabilă în formula estivală

Vrei să ai propria afacere sau să o extinzi pe cea actuală? Omul de afaceri Dan Vasilescu, din Alexandria, a găsit formula câștigătoare: franciza Ice and Roll și Cake and Roll. Și a început cu formula de vară, cea care oferă una dintre cele mai bune înghețate din lume.

SmartyKids la puterea a 6-a

Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.

Cafenea in loc de masina!

La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină

Subway vinde sandvișuri în Pipera

Lanțul de tip fast-food a inaugurat prima unitate dintr-o clădire de birouri.

Franciză cu fonduri europene

Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...

Spălatul rufelor în franciză

În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop

Edukido pleacă în străinătate

„Din ce în ce mai mulți părinți își trimit copiii la cursuri suplimentare pentru a-și dezvolta imaginația și creativitatea”, spune Joanna Małek, Key Account Developer Edukido.

Mai mulți francizați de vârsta a doua

Tot mai multe persoane de vârsta a doua încep afaceri în franciză, statisticile ultimilor ani demonstrând o tendință care va continua.

Coders Lab, dincolo de pandemie

Centrele Coders Lab au învins pandemia într-o manieră inedită, spune Grzegorz Morawski, directorul de franciză a acestei școli IT cu acoperire internațională.

Încet și sigur către franciză

Dacă aveți o afacere mică care poate fi replicată cu ușurință, atunci franciza este soluția ideală pentru extindere. Care sunt însă premisele de bază pentru dezvoltarea unei francize de succes?

Jumbo crește

Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.

Ce afacere poate deveni o franciză?

O afacere de succes se poate extinde prin deschiderea unor noi sucursale, prin demararea unor noi activități sau prin francizare. Comparativ cu primele două modalități, dezvoltarea afacerii prin franciză implică investiții mai mici și riscuri reduse.

Idei de afaceri în oraşe mici

Chiar dacă multe dintre ele sunt „locuri în care nu se întâmplă nimic“, business-urile locale se pot dezvolta foarte bine şi în oraşele mici. Trebuie să fiţi doar mai atenţi la specificul fiecărei localităţi în parte şi mai ales la necesităţile locuitorilor. Publicaţia „Adevărul“ ne propune o trecere în revistă cu idei de afaceri în oraşe mici.

Cum să reuşeşti ca antreprenor în industria fast-food

Olivian Miţaru, partener francizat Spartan, vorbeşte despre motivele care l-au determinat să aleagă acest brand

Francize românești în parteneriat, la Paris

Două francize românești, Donuterie și 5 to go, au deschis, în parteneriat, o cafenea în capitala Franței. După Paris, vor urma alte patru unități.

Lider în extindere și cu noi produse

Liderul pieței de retail din România pentru obiecte personalizate și ștampile, franciza Imprinto, se extinde și oferă produse noi.

Mai aproape de comunitate

LaDoiPași, franciza cu cea mai mare rețea de magazine independente din România, vrea să depășească 1600 de unități până la sfârșitul acestui an.

Magic în franciză

Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea

Principii care asigură supraviețuirea în criză

Chiar și în pandemie, principiile de bază pentru afaceri de succes au rămas o bază solidă pentru ca proprietarii să-și continue activitatea.

Cafeneaua care deschide drum în cariera de business

Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!

Magic ... de la Saloanele Magic®

Dacă domeniul serviciilor de înfrumusețare te atrage, însă consideri că nu ai suficientă experiență pentru a demara o afacere proprie, franciza Saloanele Magic® poate fi o soluție.

Franciză internațională de succes, acum în România

Compania Sweet Gallery, deținătoare a celei mai mari rețele street food din Europa, a venit în România și își așteaptă primii parteneri de franciză

Imaginație fără limite

Mitko Andonov din Macedonia a început să dezvolte franciza Jumping Clay cu puțin timp în urmă. Acesta este un bun exemplu privind implementarea cu succes a acestei afaceri în franciză.

Franciza iubitorilor de animale

Conceptul de franciză HUSSE este prezent în 46 de țări din Europa, America, Africa și Asia, având o rețea de peste 1000 de francizați care livrează produse Husse către aproximativ 300.000 de clienți.

Noutăți într-un borcan cu ciuperci

Marca Dšamp, sub care familia sârbă Stević produce și vinde ciuperci marinate și pastă tartinabilă, câștigă tot mai mulți clienți. Secretul succesului stă în calitate și gusturile originale

Produs cu tradiție, formulă nouă

Franciza Bella Italia ar putea fi prima rețea de restaurante/pizzerie care să ofere clienților săi, în toate locațiile de pe teritoriul României, pizza din aluat fără gluten.

Business cu rafinament oriental

Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.

Un loc exclusiv pentru afaceri

Odată cu achiziționarea unei licențe de franciză, francizatul dobândește adesea exclusivitate teritorială. Ce înseamnă acest lucru și ce beneficii aduce?

Pe piața de curierat se câștigă bine

DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.

Salad Box – un pariu câștigat

În ultimii ani, salatele au adus vânzări mari în categoria restaurantelor cu servire rapidă. O contribuție semnificativă a avut-o lanțul de restaurante Salad Box, care a realizat în 2017 vânzări de 26 de milioane de euro.