Schimbări de francize în AFI Palace Cotroceni

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.

Parteneriat de succes

Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.

Franciza RO, un concept autohton unic

Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.

Francizorul “la doi pași” de francizat

Retailerul METRO Cash & Carry a lansat recent o nouă campanie de brand pentru rețeaua de franciză LaDoiPași.

Succes rapid cu Fibonacci Kids

Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.

Franciza bancară-metoda prin care poți să-ți deschizi propria bancă

Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.

Afaceri rentabile din fitness

Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.

McDonald’s de 17 ani în România

Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.

La Plăcinte, înainte!

Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.

Francize născute pe TikTok

În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.

Famous Waffles, o franciză prietenoasă

Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.

Top 5 cele mai mari francize fast-food din lume

Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.

Cafeneaua care deschide drum în cariera de business

Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!

Evoluția francizei în România

Franciza a fost recunoscută în multe țări ca o modalitate de succes pentru dezvoltarea afacerilor. Franciza și-a câștigat un renume și în România după ce mulți investitori au folosit această metodă pentru a-și deschide afaceri sigure și profitabile.

Construiește-ți afacerea cu piese Lego

Robert Stopa a investit 10.000 de Euro în conceptul Edukido, însă a recuperat banii foarte repede, așa că a cumpărat o licență pentru organizarea cursurilor și în altă regiune.

Inedit în mall

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.

Dogu, un concept pentru viitor

Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.

Patru decenii de excelență

Franciza Helen Doron, un reper global în predarea limbii engleze ca limbă străină, celebrează patru decenii de excelență în educația alternativă timpurie, fundamentată pe o abordare unică și inovatoare.

Cafenea in loc de masina!

La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină

O nouă piață

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.

Cinci mituri despre franciză

Există multe mituri legate de franciză, iar dacă vreți să cumpărați o afacere de acest fel, este bine să le recunoașteți pe primele cinci cel mai des invocate.

Carmolimp a deschis al doilea restaurant din Brașov

Producătorul de mezeluri operează și o rețea de peste 110 magazine, dintre care 60 sunt francize.

Franciza RITTER Broker versus propria firmă de brokeraj

De ce franciza RITTER Broker? Nu este mai simplu să îți înființezi singur o companie de brokeraj în asigurări?

De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.

Cărțile personalizate, o afacere cu viitor

Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.

Spălatul rufelor în franciză

În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop

Afaceri simple și câștiguri rapide

Ice and Roll și Cake and Roll este o afacere care garantează francizatului un pachet complet de instrumente ce îi permit să obțină o rentabilizare rapidă a investiției și să câștige bani rapid.

Franciza CRAMA MURFATLAR revine cu forțe proaspete

După o scurtă perioadă de stagnare, CRAMA MURFATLAT reia planurile de expansiune a rețelei de franciză și își propune să ajungă la 100 de crame până în anul 2020.

Go 5 to go!

În 4 septembrie 2017, se deschidea o nouă cafenea 5 to go, în franciză. De data aceasta, în cartierul Lacul Tei, din București. Alexandra Georgescu, cea care deține cafeneaua, ne povestește despre cum a fost începutul acestui business.