Japanos

Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Suntem un brand modern, care folosește autenticitatea japoneză și arta de a face sushi și le transpune în realitatea cotidiană. La Japanos veți găsi un amestec de experiență online și de restaurant clasic, aceasta fiind combinația perfectă pentru o poveste de succes. Sushi este considerat o formă de artă în Japonia. Unii aspiranți să devină bucătar sushi se antrenează mai mult de trei ani doar pentru a-I fi permis să pregătească orezul și încă o perioadă și mai mare ca să prepare peștele. În timp ce luați masa la Japanos, vă veți bucura de o artă culinară rafinată și de rezultatele muncii pe care o depunem în cadrul acestui brand.
Ideea a fost să oferim o experiență de neegalat în restaurant și o prezență online foarte puternică, luând în considerare nevoile clienților noștri pentru un stil de viață echilibrat. Așa a fost creat primul concept Japanos din România. Bento Sushi Ramen vine cu o selecție de supe ramen, mâncare calda și sushi.
Piața pentru preparatele japoneze este mare, fapt dovedit de creșterea numărului de restaurante. Mâncarea japoneză este variată, așa că poate atrage clienți de tot felul, prin varietatea felurilor de mâncare, de la ramen la bento și la tempura.
Alăturându-vă Japanos, aveți posibilitatea să începeți o activitate unică, o abordare a restaurantului japonez cu totul altfel, care vă oferă un avantaj competitive.
Unitati personalizate
4 locații proprii și o bucătărie pentru livrări
Unitati in sistem de franciza
Algeria – 4 unități
Malta – 6 unități
Emiratele Arabe – 1 unitate
Oradea – 1 unitate
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
Dacă îți dorești mai multe date despre această afacere, trebuie să completezi formularul de contact și să îl trimiți companiei. Ulterior, va fi programată o întâlnire în cadrul căreia veți afla informații suplimentare și veți vizita una dintre locațiile noastre. Următorul pas este să te primim în echipă.
Japanos îți va asigura suport în mai multe privințe:
• Manualul Japanos
• Realizarea planului de amenajare a restaurantului și punerea la dispoziție a materialelor necesare
• Punerea la dispoziție a elementelor de identitate vizuală, a culorilor utilizate atât în amenajarea spațiului
• Suport pentru procurarea echipamentelor, ustensilelor specifice și a materiilor prime
• Rețete originale de preparare, utilizate în restaurantele japoneze
• Planul de marketing Japanos, offline și online
• Planul specific de curățenie
Pregătirea inițială a personalului, a bucătarilor și a conducerii. În prima fază, managementul Japanos va oferi francizaților, cu aproximativ șase până la nouă săptămâni înainte de deschiderea afacerii, o formare inițială la sediu sau într-o locație desemnată. Pregătirea va viza domenile administrativ, operațional și de vânzări, probleme de marketing, dar și formare la locul de muncă. Instruirea este oferită francizatului și altor două persoane desemnate de acesta.
În a doua etapă, instruirea va fi asigurată la locația francizatului, de obicei când acesta își începe activitatea. Instructori cu experiență ai companiei Japanos vor desfășura această activitate pe o perioadă de la șapte la zece zile.
Managementul Japanos are responsabilitatea să distribuie sarcinile anumitor persoane și să asigure:
• Suport operațional
• Selectarea site-ului
• Strategii de marketing
• Achiziție
• Contabilitate/Audit/Juridic
• Suport intern
• Cercetare și dezvoltare continuă
• Supravegherea generală a programului
Investitie totala, asteptari
• Investiția inițială este între 80,000 și 150,000 EUR
• Taxa de franciză inițială pentru o unitate individuală este de 15,000 EUR
• Redevența reprezintă 5% din vânzările brute (excluzând taxele înainte de reduceri) și se plătește lunar. Această taxă dă dreptul de utilizare a marcii Japanos, utilizarea unui sistem distinctiv, asistență de marketing, afaceri în desfășurare dezvoltare și consiliere și alte beneficii care vin pentru francizatul Japanos
• Fondul de marketing este de 2% din vânzările brute lunare
Cerinte de baza
Căutăm candidați care îndeplinesc următoarele criterii:
• Potențialul francizat trebuie să aibă acces la locații privilegiate din regiunea respectivă. Locația poate fi închiriată sau deținută prin diferite forme contractuale.
• Deținerea unui sistem de valori comune (onestitate, integritate, dăruire etc.) în conformitate cu așteptările francizorului și care va asigura asimilarea adecvată a culturii organizaționale a acestuia.
• Francizatul trebuie să aibă capacitatea financiară necesară pentru înființarea punctului sau punctelor de lucru. De asemenea, trebuie să fie solvabil, iar situația sa poate fi evaluată de o terță parte.
• Noul partener trebuie să aibă o experiență de minimum trei ani în Food & Beverage, o bază solidă pentru menținerea legalității și abilități pentru a opera o afacere în franciză. De asemenea, acesta poate angaja o persoana autorizată.
Informatii despre francizor
Japanos Friends SRL
Str Frederic Chopin 10-12 , sector 2, București, Romania
+40 784 530 535
Persoana de contact pentru candidati
Cristina El Majzoub
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite

Cu o notorietate în plină ascensiune, franciza Japanos caută pateneri în marile orașe ale României, țara a adoptat acest concept gastronomic nipon și l-a răspândit pe mai multe meridiane.
Franciza românească Japanos, promotoare a gastronomiei din Țara Soarelui Răsare printre europeni, a început expansiunea. Primul ei francizat, Adrian Buzlea, este convins că a făcut cea mai bună afacere alăturându-se acestei rețele.
Japanos se extinde în România, dar și în alte state. Astfel, brandul a deschis un prim restaurant în centrul Parisului, acesta fiind doar un prim pas făcut în vestul Europei.
În general, un restaurant cu sushi nu poate funcționa doar cu doi angajați, dar japonezii pot face asta!, spune directorul de operațiuni al francizei Japanos, Cristina El Majzoub.
Japanos, un brand modern, care oferă clienților de pe două continente autenticitatea culinară din Țara Soarelui Răsare, caută noi parteneri cu care să dezvolte sistemul de franciză

5 to go lansează în cafenele meniul de toamnă, care va include în premieră o băutură de sezon realizată cu ajutorul inteligenței artificiale: Ginger Caramel Latte.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
România a intrat în topul țărilor cu cel mai mare consum de ciocolată premium din Europa, iar datele oferite de franciza Leonidas susțin această evidență.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Când vorbești despre Ministry of Herring and Vodka, spui despre una dintre cele mai cunoscute francize gastronomice din Polonia, o formulă de franciză gata să se extindă în alte țări europene.

Ce poate fi mai potrivit decât o afacere care își încântă clienții și îi mulțumește pe antreprenori, așa cum este Ice and Roll? Vrei să știi cum să i te alături?
Brandul românesc 5 to go a ajuns foarte aproape de pragul de 500 de cafenele, asta însemnând că, doar în aces an, la fiecare două zile s-a deschis o nouă unitate.
O nouă ciocolaterie a celebrului lanț internațional Leonidas a fost inaugurată, cu puțin timp în urmă, la Oradea, unul dintre cele mai frumoase orașe ale României.
Franciza 5 to go crează partenerilor săi o nouă posibilitate de dezvoltare a afacerii, printr-o colaborare inedita cu Red Bull.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Brandul 5 to go își extinde afacerile conform așteptărilor clienților, diversificându-și astfel accesibilitatea la produsele pe care le oferă.

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.