De la spălare în parcare la lumânări eco

Clienții magazinului online EcoFlame au și posibilitatea să închirieze lumânările electronice pentru diferite evenimente.
Marţi
03.07.2012
Andrei Popa, directorul rețelei Spălare în Parcare, vrea să-și dezvolte prin franciză o afacere cu lumânări electronice.
 

După ce a dezvoltat pe piața locală Spălarea în Parcare, concept care a câștigat titlul de ”Franciza Verde” în anul 2010, Andrei Popa plănuiește să-și extindă o altă afacere ecologică prin franciză: lumânările electronice EcoFlame. Întrucât Spălare în Parcare este mai mult un business sezonier, care funcționează în perioada primăvară-toamnă, aveam nevoie de o afacere și pentru perioadele cu temperaturi scăzute. Am văzut conceptul EcoFlame în timpul unei excursii în Malta, mi-a plăcut și mi-am deschis propriul magazin online cu lumânări electronice, spune Andrei Popa, directorul EcoFlame.

Lumânările electronice EcoFlame sunt importate din China și reprezintă o alternativă la tradiționalele lumânări din ceară. Acestea funcționează pe bază de baterii, nu degajă fum sau căldură și nu poluează atmosfera cu dioxid de carbon.

Principalii clienți ai lumânărilor electronice sunt restaurantele, hotelurile, barurile, cluburile, saloanele de înfrumusețare. Avem chiar și un parteneriat cu un teatru prin care asigurăm o parte din recuzita necesară spectacolelor, afirmă Andrei Popa, directorul EcoFlame.

Lumânările electronice sunt disponibile în 4 variante: dEcoflame, FunnyFlame, PersoFlame și SensorFlame. Prețul unei lumânări pornește de la 10 RON pentru un produs din categoria FunnyFlame și poate ajunge până la 135 RON pentru un set de 3 lumânări cu telecomandă din colecția SensorFlame.

Principalul competitor EcoFlame de pe piața locală este Smart Candle.

(Elena Cărăușu)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015