Și bărbații aleg franciza DepilConcept

Compania portugheză GrupoConcept, proprietarul brandurilor de frumusețe și îngrijire corporală BodyConcept și DepilConcept dezvoltă, de peste 13 ani, un lanț de saloane pentru epilare permanentă și fototerapie. Conceptul a fost lansat în Portugalia, însă, prin franciză, s-a realizat extinderea serviciilor și a afacerii atât în Europa, cât și în toată lumea. Francizorul caută un master francizat pentru piața din România. Master francizatul nu trebuie să aibă experiență în acest domeniu, deoarece oferim toată pregătirea necesară, însă trebuie să fie o persoană dinamică, muncitoare, cu abilități de marketing și de vânzări.
“În 2005, am decis să creăm în Portugalia un nou mod de a privi frumusețea și îngrijirea sănătății, aducând într-o zonă de piață nedezvoltată și puțin accesibilă, un nou concept de calitate a esteticii și fototerapiei, la care majoritatea clienților ar putea avea acces. DepilConcept a luat naștere cu scopul de a face îndepărtarea permanentă a părului prin fotodepilare si fototerapiile accesibile tuturor, rezolvând astfel problemele de păr și de piele, folosind o tehnologie de ultimă generație, Laser Diode H8 și profesioniști specializați. Continuăm să creștem atât în țară, cât și în afara țării, cu un proiect internațional solid și cu o prezență în mai multe țări precum Brazilia, Polonia și, bineînțeles, Portugalia. Această creștere este susținută de valorile mărcii și de accentul pus pe servicii de calitate, așa cum demonstrează cei peste 200.000 de clienți care au apelat la serviciile clinicilor noastre în ultimii ani” – declară Alexandre Duque Lourenco, CEO DepilConcept.
După cum arată practica și nu este o excepție în rețeaua DepilConcept, serviciile cosmetice de acest tip sunt cel mai des folosite de femei. Din acest motiv, dar și datorită naturii delicate a activității, femeile sunt în cea mai mare parte angajate în saloane. Pe de altă parte, există și bărbați care se implică în acest domeniu ca investitori sau manageri responsabili cu administrarea afacerii, a confirmat compania portugheză. Această practică este demonstrată de salonul DepilConcept din Koshalin, Polonia, unde Karol Levicki, în calitate de francizor și manager de locație, își dezvoltă afacerea împreună cu mama sa.
“Nu am lucrat până acum în industria cosmetică. Lucrul în acest domeniu a fost însă un vis mare al mamei mele, așa că am decis să demarăm o afacere cu franciza DepilConcept deoarece ne-au oferit un model de afaceri special, instruire, sprijin deplin și am beneficiat de experiența lor de afaceri internațională. Activitățile zilnice din salon sunt gestionate de mama mea, în timp ce eu mă ocup de dezvoltarea business-ului și de alte aspecte organizatorice ale afacerii” - explică Karol Levicki.
În prezent, există peste 45 de saloane DepilConcept pe teritoriul Poloniei, ceea ce înseamnă mai multe decât pe piața portugheză. Marijo Vločkovski, manager portughez de expansiune, responsabil de dezvoltarea rețelei de saloane în Polonia, spune că încă mai caută noi parteneri, dar observă că beneficiarii existenți ai francizei DepilConcept sunt cei mai interesați să deschidă noi saloane.
“De obicei, partenerii noștri decid să-și extindă afacerea la câteva luni după deschiderea primului salon, iar acest lucru este încurajat de rezultatele obținute în primele săptămâni de activitate. Deoarece profitul poate fi atins chiar după două săptămâni, aceștia încep să se gândească la deschiderea unui nou salon înainte ca alți potențiali francizați să se alăture rețelei, în acea regiune, deoarece numărul saloanelor din teritoriu este limitat” - spune Marijo Vločkovski.
DepilConcept funcționează cel mai bine în orașele mari, unde există potențial pentru cel puțin două saloane. Francizații care au drept la exclusivitate teritorială pot gestiona ambele saloane. În prezent, jumătate dintre partenerii polonezi care conduc mai mult de două saloane intenționează să deschidă al treilea salon, conform declarațiilor lui Marijo Vločkovski.
Karol Levicki, care s-a alăturat sistemului de franciză DepilConcept la începutul anului 2016, se gândește și el la deschiderea unui nou salon. "Avem planuri să ne extindem, dar înainte de a deschide o nouă filială, dorim să consolidăm poziția pe piață a salonului din Košalina. Având în vedere numărul de orașe din această parte a Poloniei, doar un astfel de model de dezvoltare este fezabil și ne oferă șansa de a reuși” - spune Levicki.
Un salon DepilConcept trebuie să aibă minimum 30 - 40 de metri pătrați, ceea ce este suficient pentru două săli de tratament și o zonă de recepție. Francizorul ajută la selectarea locațiilor și a personalului. Pentru a obține succes, compania portugheză subliniază faptul că este important să se aplice consecvent cunoștințele transferate de francizor către francizat în procesul de instruire. Beneficiarul francizei și personalul care va lucra în salon vor participa, înainte de deschidere, la o serie de cursuri care vor aborda toate aspectele legate de managementul salonului, relația cu clienții, managementul personalului și marketingul afacerii.
Interesat de România
Sistemul de franciză portughez este în căutare de master francizat în România, precum și în alte țări din regiune. În ultimii zece ani, DepilConcept s-a dovedit a fi o afacere profitabilă, iar exemplul din Polonia este mai mult decât convingător că acest sistem de franciză este de succes.
Mai multe detalii privind pachetele de franciză BodyConcept și DepilConcept sunt disponibile în rubrica de cataloage de pe portalul nostru. Regăsiți informații privind sprijinul pe care francizorul îl acordă francizatului, investiția totală, cerințele din partea francizatului, profilul francizatului.
Articole citite

Vânzările sunt în creștere, se deschid noi centre de franciză. Ce piețe sunt în atenție acum și cum va fi dezvoltat în continuare lanțul portughez DepilConcept, dezvăluie proprietarul mărcii, Alexandre Lourenço
Pielea este reflexul bunăstării tale interioare și exterioare, iar dacă atrage privirea, asta este datorită DepilConcept.
Din aprilie 2019, DepilConcept funcționează în Serbia conform sistemului portughez de franciză. Iată un model de business de succes, care te poate inspira să dezvolți o afacere în franciză și să creezi noi oportunități și în România.
Succesul pe care DepilConcept l-a obținut în Polonia poate servi ca un excelent exemplu de urmat, considerând că DepilConcept este în căutarea unui master francizat pentru România.
La nivel internațional, este binecunoscut succesul de care se bucură brand-urile BodyConcept si DepilConcept. Din interviul acordat de Alexandre Duque Lourenco, vom afla secretul succesului acestor francize.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca
Mişcări în franciză
Investitiile mari sa nu fie recuperate intr-un timp scurt pentru ca se umbla la preturi si aunci PA clientela
Cum ştergi ceva ce nu poate fi şters?
Totul este foarte serios va asigur