CRAMA MURFATLAR
CRAMA MURFATLAR / CRAMA MURFATLAR reprezintă marca comercială sub care funcționează rețeaua de magazine de tip franciză, care are la bază conceptul de vânzare asistată a vinurilor.
Luni
09.07.2018
Planul noului management al francizei CRAMA MURFATLAR vizează deschiderea a 100 de locații până în anul 2020.
 

CRAMA MURFATLAR, unul dintre cele mai cunoscute brand-uri în franciză din România, a fost preluat, începând cu anul 2018, de către un nou management. Planul noului management vizează deschiderea a 100 de locații până în anul 2020 și rebranduirea magazinelor existente, din dorința de a oferi o experiență de cumpărare și o ambianță plăcute pentru cumpărător. Momentan, franciza CRAMA MURFATLAR poate fi gasită în 50 de locații din toată țara.

CONCEPT

Proiectul de design propus pleacă de la un concept creat pe baza identității bine definite a locului și este pliat pe ceea ce s-a dorit să (re)devină CRAMA MURFATLAR: un magazin de vinuri care să le ofere clienților săi o atmosferă caldă, primitoare, în care vechiul și noul coexistă, iar degustarea vinului să devină facilă și să ușureze alegerile clienților. Astfel, se merge pe principiul că design-ul ar trebui să fie fără întrerupere, să raspundă nevoilor și să mențină o înaltă calitate în toate aspectele, rezistând și testului timpului.

ELEMENTE DEFINITORII

Elementele definitorii care caracterizează noul design sunt:

1. Păstrarea materialelor de bază - lemn și cărămidă (elemente caracteristice cramelor).

2. Expunerea unor elemente specifice vinului - butoaie, lădițe, damigene, etc.

3. Iluminatul din punct de vedere al funcționalității și al ambianței.

4. Implementarea unor elemente din istoria Cramelor Murfatlar - ex: galerie foto cu temă istorică.

CROMATICĂ

Pentru obținerea unui efect de luminozitate se folosesc nuanțe de alb, cu accente de lemn solid care conferă caracter și contrastează plăcut cu negrul, alături de câteva accente de culoare date de galben și turcoaz, culori care echilibrează cromatic decorul, fiind întotdeauna o combinație câștigătoare care contrastează foarte bine cu nuanțele lemnului.

MOBILIER

Mobilarea este minimală, fiind axată pe piesele de bază precum desk-ul, vitrina și spațiile de depozitare, păstrându-se astfel spațiul aerisit și facilitând traficul în locație.

Scopul principal al acestei afaceri este obținerea de profit, cu riscuri minime. Modelul de franciză CRAMA MURFATLAR permite oricărui partener să investeasca timp și pasiune pentru a începe o afacere nouă profitabilă.

Acest tip de afacere poate fi o afacere de familie, cu risc mic și venituri decente. Francizații vor beneficia de sprijin privind alegerea și validarea locației, aspect foarte important, deoarece spațiul trebuie să fie într-o zonă populată. De asemenea, vor beneficia de consultanță pentru amenajarea spațiului, training vânzări atât pentru francizat, cât și pentru angajații săi, planul de afacere, alegerea sortimentului. Gama de vinuri va cuprinde minimum 75% vinuri românești, vinuri în sistemul BIB, vinuri la sticlă și produse spirtoase pe bază de vinuri. Francizatul are asigurată aprovizionarea la ușa magazinului, campanii de marketing și promovarea cramelor și a produselor pe toată perioada contractului.

Investiția totală într-un magazin CRAMA MURFATLAR în franciză începe de la 10.000 de euro, în funcție de suprafața locației. Suma include și taxa de franciză, în valoare de 3.500 de Euro+TVA. Pentru urmatoarele locații sunt vizate orașele cu peste 30.000 de locuitori, unde magazinul ideal va avea o suprafață cuprinsă între 20 mp și 50 mp.

Mai multe detalii sunt menționate în catalogul de franciză, disponibil pe portalul nostru. Dacă te-ai hotărât să ai propria Cramă Murfatlar, așteptăm mesajul tău pe adresa mcoman@profitsystem.ro.


Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015